Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

28 Ocak 2014

Jane Ashley 2'li Göz Farı 106

Merhabalar :)

Sınavlarım bittiğine, yarı yıl tatiline girdiğime göre, blogumla ilgilenmeye blogger buluşmamızdaki hediye incelemelerinden başlayayım diyorum. O ürünlerin incelemeleri bitmezzz :) Tatil boyunca çok renkli yazılarla burada olacağım :)


Orkide Hareketi'nin göndermiş olduğu Jane Ashley markasını ilk defa deneyeceğim. Orkide Hareketi'nin ürünleri organikmiş araştırdığıma göre, ama bu far paleti organik mi değil mi kesin bir fikrim yok. Yanlış bilgilendirmeyeyim sizleri :)


Simsiz, sedefsiz, mat ten rengi fara o kadar ihtiyacım vardı ki... Sürdüğüm kalemler, düşük ve yağlı göz kapaklarım yüzünden yukarı bulaşıyor, bu nedenle belli olmayan far arayışındaydım. Bu yüzden çok sevindiğim bi hediye oldu bu, yanındaki bakırımsı yansımalar içeren çikolata rengi far da bonusu :) Biliyorsunuz ki bakır yansımalar bu kış çok moda.


Ten rengi far, her ne kadar çok açık renk gibi görünse de, göz kapağıma dağıttığımda hiç belli olmuyor, doğal, kadife gibi, gayet güzel duruşu var.


Kahverengiyi ise daha kullanma fırsatım olmadı. Şunu söylemeliyim ki farların tozutma problemi yok denecek kadar az. Yapıları yumuşacık, ipek gibi, göz kapağına dağıtırken hiç zorlanmıyorum. 
Ayrıca pigmentasyonu da şahane gördüğünüz gibi :) İnternet sitesinde yazdığına göre de hassas göz kapakları için uygunmuş ve UV filtre özelliği bulunuyormuş. İncelemek isterseniz TIK TIK.
En kısa zamanda bu ikisiyle yaptığım göz makyajını ekleyeceğim.

Ben ikili göz farımı çok sevdim, artık her makyajımda özellikle ten rengi elimin gideceği bi ürün oldu. Bu nazik hediyesi için Orkide Hareketi'ne bir kez daha teşekkürlerimi sunuyorum.

Yorumlarınız ve merak ettikleriniz varsa seve seve cevaplarım, hoşçakalın!




2 yorum:

  1. merhaba bu farı nerden bulabilirim acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. n11.com ve sanalpazar.com sitelerinde ürünleri var, bir göz atabilirsiniz.

      Sil