Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

30 Ocak 2014

Watsons Firming & Moisturising Facial Mask

Günaydınlarrr!

Yepyeni bir ürün incelemesiyle karşınızdayım. Watsons'a her gidişimde elime alıp alıp bıraktığım, merak ettiğim ama bir türlü denemediğim tek kullanımlık maskeden bahsedeceğim bugün. Kendisi en son blogger buluşmamızda Watsons'un hediyesi olan cömert kutudan çıkmıştı, hatırlamak isterseniz TIK TIK


Bizdeki salatalık ekstraktı ve kolajen içeren, sıkılaştırıcı ve nemlendirici özellikli olanı. Watsons'larda bir çok çeşidi var, rengarenk, her cilde göre. 


İşte burada vaad ettiklerini ve kullanım şeklini görmektesiniz :) İçeriğini fotoğraflamayı unutsam da, çok masum olduğunu söyleyemeyeceğim. Parabenin sülalesi burada. Ayrıca PEG-40 gibi kanserojen maddeler ve petrol türevleri de içeriyor. Ama günümüzde bunları barındırmayan ürün kaldı mı? Biri yoksa biri var... 


Ta taaa! İlk kez bu şekil bir maske denedim. Öcü gibi hissettim kendimi :) Yaklaşık 25 dk tuttum yüzümde. Etkileri mi?
  • Oldukça ıslak, bol sıvılı bi maske olduğundan ve salatalık ekstraktı içerdiğinden serin serin cildime pek bi iyi geldi. Yazın süper olur :)
  • O serin his 25 dk boyunca hiç kaybolmadı.
  • 25 dakikanın sonlarına doğru hafif bi yanma hissettim. Zaten 15-30 dk diyor. Cildinizin tepkilerine göre bu süreyi kendiniz ayarlamalısınız.
  • Maskeyi ilk çıkardığımda yüzümde hafif kızarıklıklar olsa da, birkaç dakika içinde bu kızarıklıklar yok oldu ve yerini gayet duru bir görünüme bıraktı. Yıllar yılı sol elmacık kemiğimin üzerinden gitmeyen, hassasiyete bağlı o ufak kızarıklık bile belirsizleşti, cilt tonum bi eşitlendi gibi, bi güzel göründü gözüme :)
  • Tabiki ilk kullanım için sıkılaştırması konusunda yorum yapamam, ama nemlendiriciliği iyi diyebilirim. Gerçek sonuçlar alabilmek için haftada 2-3 kez uygulanmalı.
Benim gözlemlediklerim ve yorumlarım bu yönde. Bu maskeyi deneyen, seven-sevmeyen, merak eden herkesin yorumunu bekliyorum. 


Bu da maskeyle yaptığım şebekliklerden sadece biri :)

Hoşçakalın :)




2 yorum:

  1. Güzel paylaşımlarınız için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)

      Sil