Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

2 Ocak 2014

Yeni Yıl Hediyelerim

Yılın 2. gününden herkese merhaba!

Merak etmeyin, 365 gün boyunca sürekli "Yılın bilmem kaçıncı günü..." diye giriş yapmayacağım postlara. Yeni yıl sevincini üstümden atamadım hala sadece :)

Bu yılbaşında canım dostlarım ve erkek arkadaşımın beni düşünerek aldıkları, hazırladıkları cicileri sizlerle paylaşmak istedim :)


En yukarıdaki English Home paketindeki üçlü ipek mendil seti, okul arkadaşım, aynı zamanda yakın dostum Neşe'den hediye. Çeyizime koyarım diye almış, çok çok beğendim, ben ki çeyizden anlamayan, daha çeyiz yapmaya yeni yeni başlayan bir şahsiyetim ve bu hediye beni çok mutlu etti, anneme saklaması için verdim bile :)

Yanındaki Noel çorabını can arkadaşım Hülya elleriyle dikmiş, el emeği göz nuru, bi şöminem olsa da hemen asıversem :) Ama olsun, ben dolabıma astım bile! İçinden de Watsons'tan almış olduğu vanilyalı dudak balmlarından koymuş, hatırlarsanız ben de onlar için hazırladığım pakete birer tane koymuştum, hediye konusunda pişti olduk bu yıl :D

Yanındaki anahtarlığı kankim Şirin'in kuzeni Nejla, geçen yaz Bursa'ya geldiklerinde onlarla ilgilendiğimiz için teşekkür mahiyetinde yaptırıp Şirin'le ikimize göndermiş, üstünde resmimiz var. Nasıl ince düşünmüş, nasıl nazik bi kız. Ben onu da yılbaşı hediyesi olarak aralarına katmak istedim :) Ona burdan bi kez daha teşekkür ederim...

Vanilya ve çikolatalı el kremi, yine 3 kankimden biri olan Belgin'ciğimin hediyesi. Biz bu yıl Watsons'tan takılmışız :D O nasıl güzel bi kokudur, sürmeye kıyamam, sürersem ben bu elleri yerim :D 

Yine Watsons'tan olan pisi pisiler, Şirin'in hediyesi, birinin için hindistan cevizli duş jeli, diğerindeyse vücut losyonu var. Ama ben buna da kıyamam, sanırım bunu da çeyizime koyacağım :)

Ve son olarak gri peluş kulaklıklar, sevdiceğimin hediyesi. Ben zaten biliyordum, sürekli mızmızlanıyordum kulaklık istiyorum diye, o da yılbaşı hediyesi olarak bana alıverdi, gri kabanıma uysun diye özellikle gri. Artık bere takmak istemediğim zamanlarda kulaklarım hiç üşümüyor aşkımın sayesinde :) 

Hepsine çok çok teşekkür ediyorum, hepsini çok seviyorum, iyi ki onlara sahibim... 

Sevgiler :)

4 yorum:

  1. sevdiklerinle mutlu mesut kullan hepsini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, amin inşallahhh :)

      Sil
  2. Hepside çok güzel engüzel günlerde kullan canım.Takipteyim beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, uğrarım ben de :)

      Sil