Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

28 Şubat 2014

Bitenler #8

Haftanın en sevilen akşamından merhabalar!

Dile kolay, tam 17 gündür yazmamışım. Bırakın yazmayı buralara uğramamışım bile. Her anlamda biraz sıkıntılı bir dönem geçirmekteyim, bir arkadaşımın da dediği gibi; moraller bozuk, hayaller durgun! Bir de üstüne bu dönem aşırı yoğun ders programım eklenince, ne sosyal hayatım kaldı ne de keyfim...

Neyse efendim, 8. kez bitenler yazısıyla karşınızdayım. Sözde bu kez çok biriktirmeyecektim, upuzun yazıp sizi sıkmayacaktım, haftalardır bekliyor ürünlerin boş ambalajları dolapta, çöp ev oldu burası vallahi! Ben de bu akşamı bitenlere ayırmak istedim.


  • Nivea Stress Protect Pudralı Deodorant: Her zamanki. En sevdiğim. Aşık olduğum. Yenisini yarıladım bile, ambalajı değişmiş bu arada.

  • Nivea Stress Protect Roll-on Deodorant: Malesef spreyinin aksine bundan nefret ettim, tiksindim, ağız dolusu küfürler ettim! Hiç korumuyor, kolayca kurumuyor, asla ter kokusunu engelleyemiyor, çok zor durumlarda bıraktı beni, tövbe bir daha asla!

  • Oriflame Smarty Susie EDT: Baymayan hafif ama tatlı bir kokusu vardır, sevdim ama bayılmadım, bir daha almayabilirim.

  • Watsons Cool Mint Ağız Bakım Suyu: Seviyorum bunu. Watsons'a girdikçe alıyorum. Bir Listerine değil tabii ki. Ama o verdiği keskin ferahlık güzel.

  • Şelale Aseton: Annem markette çalıştığı için bitenleri ona sipariş veriyorum, aseton al diyorum, ya Şelale alıyor ya Biodeep, ortalama aseton işte. Şimdi Benri'nin koyu renk ojeler için olanına başladım, bakalım fark neymiş?

  • Image Skincare Vital C Nemlendirici Yüz Temizleyici Tester'ları (Turuncu): Buram buram portakal kokusu çok güzel. 3-4 gün kullandım bitti, bu nedenle yorumlamam doğru olmaz, yorum yapacak bir şey de bulamıyorum zaten, sadece yüzümü germediğini, rahatlattığını söyleyebilirim. Ayrıntılı incelemek isterseniz TIK TIK.

  • Image Skincare MD Reconstructive Yüz Temizleyici Tester'ı (Mavi): Bu ürün hasarlı ciltler için, yeniden yapılandırıcı özellikli. Çok keskin bir kokusu var, oldukça etkili diye düşünüyorum çünkü bir gün sabah-akşam kullanıp bitirmeme rağmen yüzümü yıkadıktan sonra 15-20 dk boyunca yüzümdeki serinlik hissi gitmedi, ama nasıl serinlik! Zaten buram buram mentol kokuyor, genizinizi açıyor :D Yer yer de yaktı biraz, etkili olabilir! Ayrıntılı incelemek için TIK TIK.

  • Otacı Isırgan Özlü Şampuan: Seyahat boy, minicik şişesine bayıldım! Şuncacık şey 3 yıkamaya yetti, yağlı saçlar için zaten, saçlarımın arındığını hissettim, keçeleştirmedi, yumuşaklığını bozmadı saçımın. Memnun kaldım.

  • Orkid Yaprak Günlük Ped: Her zamanki, olmazsa olmazlardan...
  
  • İpek Hidrofil Pamuk: Her zamanki.

  • Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Pedi: Yumuşak ve gayet iyi, kaliteli, bazı disk pamuklar gibi gözüme batmadı en azından. Sevdim ve bol keseden kullanıp bitirdim.

  • Watsons Facial Mask: Nemlendirici ve sıkılaştırıcı bu maskenin yazısını okumak için TIK TIK.

  • Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Mendilleri: Kokusu mis gibi, içeriği güzel, pratik, ama yeterince ıslak değillerdi sanki, biraz kuru gibilerdi, bana mı öyle denk geldi bilmiyorum. Makyajımı silerken zorlandım bu yüzden.

  • Durance Zeytin Lifi Ekstraktlı Besleyici Krem Tester'ı: Durance'ın kremlerine bayılıyorum. Daha önce güllü kreminin tester'ını kullanmıştım, tüm vücudumu nemlendirmeye fazlasıyla yetiyor 1 kullanımlık tester ürün, yağlı his bırakmadan, kadifemsi bir cilt yaratan ender kremlerden. Tam boyunu edinmek istiyorum. Hem de doğal mı doğal.

  • Pure Flowers Islak Mendil: Gayet hoş kokulu, ıslaklığı yerinde.

  • Eyüp Sabri Tuncer Islak Mendil Tester'ları: Bunlardan bir önceki bitenler yazımda da bahsetmiştim, işte şurada. Bir ıslak mendil bu kadar mı kaliteli olur, her biri farklı bir koku diyeceğim ama koku değil bu, bildiğimiz parfüm! Nasıl kalıcı, elimi siliyorum, yıkıyorum defalarca, kokusu hala yerli yerinde. Favorim fuşya pembe olan Japanese Cherry Blossom.
Hepsi bu! Bir daha ki bitenler yazısında görüşmek üzere, hoşçakalın!


2 yorum:

  1. Otaci bende kullanmistim, dediklerinin hepsine katiliyorum, güzel sampuan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. genel olarak memnun kalınan bi şampuan, denemeye değer :)

      Sil