Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

2 Şubat 2014

HC Hair Care Complex Bitkisel Saç Bakım Kompleksi

Herkese mutlu pazarlar!

Bugün hava çok güzel, yazdan kalma bir gün sanki. Dışarı çıkmadığıma pişman oldum. Evde boş boş oturuyorken sırasını bekleyen yazılarımdan birini yazayım dedim ben de :)


Bugünkü konuğumuz, blogger buluşmamızda koca bir set halinde hediye edilen HC Hair Care markasına ait Complex isimli bitkisel formül olacak. Biliyorsunuz ki HC Hair Care, ünlü isimler tarafından da sıklıkla tercih edilen, profesyonel bir marka. Neredeyse tüm ürünlerinden herkes oldukça memnun. Ben de bu markanın ürünlerini deneme fırsatı bulduğum için kendimi şanslı hissediyorum :)


HC Hair Care Complex, bir çeşit bitkisel saç bakım kompleksi. Tüm saç tiplerinde kullanıma uygun bitkisel bir formül. Benzersiz formülü ve 6 farklı etkisiyle saç sağlığının korunması ve saç problemlerinin çözümüne yönelik hazırlanmış bir ürün. Aynı zamanda bu formül patentli de. Ürünün vaad ettikleriyse; saç için gerekli yağ ve nem dengesini sağlamak, saçları besleyerek güçlendiren aktif bileşenler sayesinde dökülmeyi önlemek, saç uzama hızını artırmak, kepeğin ve kaşıntının giderilmesi, yıpranmış saçların onarılması, saça sağlıklı, canlı ve parlak bir görünüm kazandırmak...


Bizlere sunduğu 6 farklı etkisi ise;
  1. Doğal ve profesyonel saç bakımı
  2. Dökülme karşıtı aktif etki
  3. Saç uzama hızında artış
  4. Kepek ve saç derisi sorunlarında etkin
  5. Hacimli, parlak, kolay şekil alan saçlar
  6. Yıpranmalara karşı tam koruma
Ürün gayet iddialı. Peki nasıl kullanılıyor? Farklı saç sorunları için kullanım şekli, süresi, sıklığı da değişiyor ancak genel olarak haftada 2-3 kez, önce saç diplerine sonra tüm saça uygulanıp friksiyon şeklinde yedirilmesi öneriliyor. En az 1-1,5 saat bekletilmesi gerekiyor. Ve tabiki etkin sonuç için DÜZENLİ kullanım en önemli etken.


Paket içeriği bu şekilde. Oldukça kaliteli, jelatinini ilk ben açtım, kutunun kapağı da korumalı. İçinden bir şişe Complex, 2 adet saç bonesi ve küçük bir tanıtım kitapçığı çıkıyor. Özellikle Complex'in cam şişesi, ben kaliteyim diye bağırıyor resmen!


Görmüş olduğunuz bir şişe Complex, düzenli kullanımla sizi bir aydan fazla idare edebilir.

Peki ya bu ürünün o çok iddialı formülü mü? Tamamen bitkisel. Hiç bir şekilde kimyasal ihtiva etmiyor. 19 adet bitki ekstraktı ve özü içeriyor. Zeytin, susam, jojoba gibi, aşağıda da gördüğünüz bir çok bitkinin yağlarından oluşmuş tamamen doğal bi formül bu.


Uzun lafın kısası, benim bu üründen beklentim çok büyük. Yaptığım küçük bi araştırma sonucu gerçekten çok büyük etkileri olduğunu okudum, hakkındaki yorumlar çok çok iyi. Az önce de söylediğim gibi, firmanın ısrarla üzerinde durduğu konu düzenli kullanım. Ben de dün kullanmaya başladım, daha ilk kullanımda saçlarımın yumuşaklığını, ellerimden nasıl kayıp gittiğini anlatamam! İnanılır gibi değil. Haftada 2 kez olmak üzere düzenli kullanıp, yaklaşık 1 ay sonra sonuçları tekrar sizlerle paylaşacağım. Takipte kalın!

Deneyenler varsa yorumlarını benimle paylaşmaları beni çok mutlu eder :)

Mutlu pazarlar!


10 yorum:

  1. merhaba nette bu ürünü araştırıyorum yorumlarada bakıyım dedim tesadüf sizin bloga ziyaret ettim almayı düşünüyorum umarım memnun kalırım..kötü yorumlarda çok fazla her saç yapısı farklı her ürün herkese iyi gelicek diye bişey yok ama kötü yorumlarda gözümü korkuttu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ben hiç kötü yoruma rastlamadım ama ben saç uzatıcı etkisini gerçekten gördüm, keşke düzenli kullansaydım diyorum kendi kendime, şimdi yenisini alacağım ve onu düzenli kullanmaya calışacağım benim sevdiğim bi ürün denemekte fayda var :)

      Sil
  2. Abla slm ben erhan hc comlex gerçekten bukadar etkilimi abla saclarim yagli dökülen ince zayif kullanan bi ablam olarak bana tavsiye edermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, saçların ince ve zayıfsa düzenli kullanımla dökülmeyi en aza indirip saçlarını güçlendireceğine eminim, ama kendisi de yağ formunda olduğu için yağlanma sorununa ne derecede etki eder bilmiyorum :)

      Sil
  3. Şampuan ve saç bakım kremini kullandım comta memnun kaldim ama devam etmedim keske etseydim diyorim şimdi ise onerildigi gibi bu yagi alacam sonucu bende cok meralla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de düzenli kullanmadığm için oldukça pişmanım :/

      Sil
  4. Bende siparis verdim umarım beklediğim sonucu alırım.

    YanıtlaSil
  5. Son 3 yıldır kullanmadigim ürün kalmadı hiç birinden olumlu bir sonuç alamamistim sonunda hc kullanmaya karar verdim internetten alışveriş yapmadığım için uzun aramalar sonunda bazı illerde satış noktası olan eczaneler olduğunu öğrenince soluğu eczanede aldım gerçekten denedigim ürünler arasında en iyisi hc oldu keşke çok öncesi öğrenip kullansaydim belden asagida olan saçlarım sarı saç sevdasına yanıp dökülmeye başladığında omuz hizasında kestirmistim birde tokalara sığmayan sacimin 2 parmak kalınlığında kalması ayrı bir üzüntüydü geçen 3 sene boyunca ne boyunu uzatabilmistim nede dökülen saçımın yerine saç getirebildim neler denemedimki en fenasida kilolarca sarımsağı ezip suyunu sürüp günlerce kokmakti 3 bardak süt içmeyen ben saclarima 30 kilo süt kullanmisimdir.kullanmaya tereddüt edenler gönül rahatlığıyla kullanabilir düzenli kullanım biraz sabır değişimi farkedeceksiniz 2 buçuk ay kadar oldu kullanmaya basliyali memnun kaldım saç kurtarma aramalarım hc ile son buldu nihayet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel anlatmışsınız, keşke ben de biraz iradeli davranıp düzenli kullanabilseydim, böyle yorumları okudukça yazık etmişim bir şişe ürüne diyorum! Ancak elimin altındaki ürünler bitince tekrar alacağım mutlaka. Yorumunuz için teşekkürler! :)

      Sil