Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

1 Şubat 2014

Lip Balm Dosyası

Tekrar selamlar!

2014 kışının son ayına girmiş bulunmaktayız, ben de geç olmadan kış aylarında dudaklarımızı soğuktan, rüzgardan, dış etkenlerden koruyan, çantamızın vazgeçilmezi lip balmlara değinmek istedim. Ben ki çantamda ayrı, cebimde ayrı lip balm taşıyan, renklileri gündüz ruj niyetine renksizleri gece yatarken süren, lip balm hastası bir kişiliğim. Elimdeki tüm lip balmları karşılaştırarak bi yazı hazırladım sizler için. 


Sol baştan başlayalım!


Nuxe bize Dermomarket tarafından hediye olarak gönderilmişti. Renksiz, doğal, çok minik mikro simler içeren, bitkisel bi dudak koruyucu gloss aslında bu ürün. İçeriğindeki besleyici doğal bitki özleri sayesinde dudakları derinlemesiye besleyip nemlendireceğini vaad ediyor. SPF 15 ve E vitamini içeriyor. Kurutulmuş buğday proteinlerinin dudak çizgilerini dolduran kürecikler şeklinde görev aldığını söylüyor. İçeriği gayet temiz, tamamen bitkisel. Benim yorumlarıma gelecek olursak, gayet yoğun, bitkisel kokusu beni başlarda biraz rahatsız etse de sürünce duyulmuyor. Dudaklarımın kabuk kabuk göründüğü günlerde rujumun üstüne parlatıcı gibi sürüyorum ve günü kurtarıyorum. Tek başına da kullanıyorum elbette, gördüğünüz gibi renksiz, doğal bi duruşu var. Yapış yapış değil, rahatsızlık vermiyor. Dudaklarıma gayet iyi bakım yaptığını düşünüyorum. Daha ayrıntılı incelemek isterseniz TIK TIK.


Watsons Magic Lip Balm yıllardır en yakın arkadaşımın kullandığı, benim de denemek istediğim bi üründü. Elimdeki lip balm fazlalığı sebebiyle hep almayı erteliyordum. Neyseki son blogger buluşmamızda Watsons'un gönderdiği kutudan çıktı kendisi. Gördüğünüz gibi bembeyaz, renksiz, balmumu gibi görüntüsüne rağmen sürer sürmez doğal bi pembelik veriyor. Ve sürümü şaşırtıcı derecede yumuşak. Dudaklarımda kayıp gitti. SPF 30 koruyucu içermesi ve anti-oksidan özelliği ise bu dudak balmına olan aşkımızı artırıyor. Tek eksisi içeriğinde paraben olmasa da petrol türevlerinin yer alması. Yine de bayıldım! 


Nivea Vitamin Shake, çok uzun süre almış olduğum bi dudak balmı. İçeriğindeki acai ve yaban elması ile renklerin birbirine karıştığı dalga dalga görüntüsü gayet çekici. Kokusu da şahane. Görüldüğü gibi çok çok açık pembe bi renk veriyor. E,C ve provitamin B5 içeriyor. Bi dönem sürekli, gece gündüz kullanmıştım ve gayet memnun kaldım. Dudakları nemlendirmesi orta seviye, çatlakları, kuruluğu sürekli kullanımda gideriyor ve önlüyor.


Sıradaki Burt's Bees Narlı dudak balmı. Kıpkırmızı olmasına rağmen verdiği renk varla yok arası, belki de aralarında en doğal duranı.%100 doğal. Nisan ayından beri hergün defalarca kullandığım halde daha yarıyı yeni geçebildim! Dudakları nemlendirmesi, koruması şahane. En büyük kurtarıcım, gece gündüz hep sürdüğüm, her rujun altına uyguladığım dudak balmım. Kokusu rahatsız etmeyecek derecede, zaten buram buram doğallık kokuyor. Asla yanımdan ayırmam, gece bile hep baş ucumda, cebimde, cüzdanımda...


Watsons'ta yılbaşına özel getirilen Sweet Snuggles serisinden 3'lü lip balmlardan bu da. Mis gibi vanilya kokusu, şirin plastik kavanoz ambalajıyla beni al diyor. Parmakla uygulanan bu tarz lip balmları hijyenik bulmadığım gibi ikide bir parmağımı kirletmeyi de sevmiyorum, bence pratik değil. Yine de akşamları evde en çok kullandığım lip balm kendisi. Yapısı oldukça sıvı, kolay sürülüyor, hatta fazla geldiği için dudak içlerinde birikiyor. Nemlendiriciliği anlık, o an için yumuşatıyor dudakları, ancak uzun vadede bile iyileştirici özelliği hiç yok. Günler boyu hiç aksatmadan uygulamama rağmen dudaklarımdaki kuruluklar, kabuklar bi türlü gitmedi, sadece o anlık bi esneklik sağlıyor. Ayrıca içeriği hakkında kutu üzerinde de hiçbir bilgi yoktu diye hatırlıyorum ben.


Bu da Pastel Kisses Nar özlü lip balm. Alırken görevli bayan 3 gün arka arkaya sürekli kullandığımda iyileştirici etkisini göreceğimi söylemişti. Tatlı mı tatlı kokusu, verdiği hafif, doğal rengi ile bile gönlümü kazanan bu lip balm, fırçayla uygulanan sıvı yapısı ve gerçekten de bikaç gün kullandığımda kuruluğu, kabuklanmayı gidermesi ile daha da bi gözüme girmeyi başardı. Seviyorum! Hatta karlı soğuk günlerde ruj yerine hep bunu kullandım :)


Bu da can arkadaşım Şirine'nin Gratis'ten bana hediye aldığı şirin lip balm. Ama bence bu lip balm değil. Ambalajı, rengi, kokusu mükemmel ama dudakları nemlendirmekten çok kurutuyor. Rengi çok kalıcı, parmakla uyguladığımda parmağımda kalıyor, silinmiyor bi türlü. Ve dudaktayken de bi süre sonra ıslak yapısı kaybolup sadece rengi kalıyor dudak çizgilerine ve çatlaklarına dolmuş bir şekilde. Ben de zaten kıyamayıp süs olarak bulunduruyorum odamda :)


Ve son olarak Oriflame Tender Care karamelli balm. Bu aslında sadece bi lip balm değil, vücuttaki tüm kuru bölgelere uygulanabilen, mis gibi karamel kokulu, çok sevdiğim bi ürün. Renksiz aslında, dudaklarımın bu kadar pembe görünmesi sizi yanıltmasın, yukarıdaki uğur böcekli lip balmın ne kadar kalıcı olduğundan bahsetmiştim, ıslak mendille dakikalarca ovmama rağmen yine de bi pembelik bıraktı! Üstüne bunu sürünce böyle bi görünüm ortaya çıktı. Bu ürünü ne kadar sevsem de ben dudaklarım dışında, yani dirsek, diz, topuk gibi bölgelerde kullanmayı seviyorum. Çünkü aynı yukarıda bahsettiğim Watsons vanilyalı lip balm gibi yapısı sıvı ve anlık bi nemlendirme sağlıyor dudaklarda, sonra da dudak içlerinde birikip yapış yapış oluyor.

Upuzuuun, bol görselli post oldu, umarım sıkılmamışsınızdır, bilgiler yararlı olmuştur. Veee, duellonun kazananı:


Burt's Bees Nar Özlü (en son görsel alıntıdır). Kendisi benim bunca ürün arasından tek favorim. Hem tamamıyle doğal olması, hem de uzun süre nem sağlaması, devamlı kullanımda iyileştirici özelliğiyle dudaklardaki kuruluğu yok etmesi, kendisini bu kadar sevmemin sebeplerinden sadece bikaçı. Blistex'in de bir çok çeşidini denemiş biri olarak şiddetle tavsiye!

"İddia ediyorum, Burt's Bees'den daha iyi!" dediğiniz bi lip balm varsa benimle paylaşır mısınız? Onu da denemek isterim :)

Sevgiler!







19 yorum:

  1. blistex med plus bu aralar favorim. aynı zamanda the body shop'ın kenevirli lip balmına da bir bakmanı tavsiye ederim :) ikisi de benim içi burt's bees'ten daha iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blistex'in çoğu çeşidini denedim ama med plus denememiştim. Hımm body shop'a bi uğrayayım :) tavsiyeler için teşekkürler!

      Sil
    2. burt beesden daha iyisi de var .tabkide eos lip balm bide onu dene

      Sil
  2. http://3.bp.blogspot.com/-eWVME0cnTK4/UFsJ3APhFtI/AAAAAAAAApQ/2ZAfzYgsYd4/s1600/DSCN1263.JPG

    Sizce bu nasıl? Kokusuz,renksiz saf bir şeyler arıyorum. Bu özelliklerde olup, Nivea'nın bu ürünününden daha iyi bir marka öneriniz var mı?

    Pek mühim bir dipnot:Erkek neslindenim.Bu yüzden sade bir şeyler gerekmekte ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında piyasada çok fazla renksiz lip balm var ama hep kokulu lip balm arayışında olduğum için kokusuz deyince şöyle bir düşündüm ve erkeklerin de sıkça kullandığı Blistex Med Plus önerebilirim size, kokusu var mı bilmiyorum varsa da öyle çilekli bilmem neli sakız gibi değildir, fark edilmeyecek düzeydedir diye tahmin ediyorum. Kapaklı kutu şeklinde de var üstelik, bir bakmanızı tavsiye ederim :)

      Sil
    2. Söylediğiniz markayı biraz araştırdım, çok sayıda hastası var :)

      Çok teşekkürler.

      Sil
    3. ne demek rica ederim, umarım memnun kalırsınız :)

      Sil
  3. Güzel bir yazı olmuş :) Bana da beklerim. www.locosmetico.blogspot.com ;)

    YanıtlaSil
  4. selam güzel blogunuzu yeni keşfettim ve GFC den takinbe aldım 351. üyenizim. sizi de bloguma beklerim.
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, hoşgeldiniz, tabii ki uğrarım..

      Sil
  5. Güzel bir yazı olmuş :)) benim blogumu da ziyaret edin lütfen usengecpanda.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim :) Tabi ki uğrarım..

      Sil
  6. Oriflame tender care karamelli yi alabileceğim bir yer var mı? ? Trabzonda yasiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oriflame temsilciliği yapan tuhafiye, kuaför gibi yerlerden temin edebilirsiniz, internet siparişi olup olmadığını bilmiyorum internet sitelerinden bilgi alabilirsiniz bununla ilgili.

      Sil
  7. Ablacim annem bana yilbasında 6-7 lip Balm almak istiyor ne aldırayım ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım, koruma amaçlı olarak sana önerebileceğim renksiz ve iyi içerikli olanlar Burt's Bees, Blistex, Pot'o Miracle, Nivea Lip Butter, eğer ulaşabilirsen Eos, bunun dışında biraz daha renkli istersen Maybelline Baby Lips gibi lip balmlara bakabilirsin.

      Sil
  8. Le petit marseillas
    baby lips
    golden rose
    nivea lip butter
    Blistex
    pastel
    birts bees
    bunlar benim en beğendiğim ve sevdiğim lip balm markaları. Hepsi çok güzel..bence sen yaptığın bu listeye kesinlikle golden rose eklemelisin. Golden rose bence dudak ürünlerinde cok başarılı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tavsiye için, denemekte fayda var :)

      Sil