Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

11 Şubat 2014

Sevgililer Günü Makyajı

Merhabalar!

Nisan'ı da geçtim resmen Mayıs ayı gibi bir gündü bugün. Hava mükemmeldi, çok sıcaktı, ama ben malesef eve kapanmak zorunda kaldım :( Ben de fırsat bu fırsat deyip daha da ertelemeden Sevgililer Günü makyajımın provasını yaptım :)


Ben de Sevgililer Günü için çoğu blogger arkadaşım gibi pembe ve tonlarından yanayım. Pembe saf aşkın, romantizmin rengi. Kim ne derse desin bence sevgiliyle geçirilecek romantik, aşk dolu bir güne en çok bu renk yakışıyor. Saf ve masum... Günlük hayatımda pek fazla kullanmadığım tonlar bunlar, genelde elim hep nude renklere, toprak tonlara gidiyor. Ama söz konusu Sevgililer Günü'yse, zulamda ne kadar pembe-mor far, ruj ve allık varsa çıkardım :)

Göz makyajım bu şekilde. Pembe-mor smokey eyes tarzı birşeyler yapmak istedim. Ayrıca hayatımda ilk kez takma kirpik taktım, birazcık uğraşsam da fena olmadı sanki :) (Kaşlarımın şekilsizliği yüzünden üzgünüm, uzatmaya çalışıyorum da...)


Öncelikle göz far bazını uygulayıp ardından göz kapağımın ortasına Maybelline Color Tattoo Pink Gold pembe simli krem farı sürerek işe başladım. İyice dağıttıktan sonra göz pınarlarıma Nude'tude paletten Stubborn isimli toz pembe farı uyguladım. Kuyruğa doğru ise Avon True Color 4'lü far paletinden (Vivid Violet) koyu mor rengi sürüp karıştırdım. Yeteri kadar koyu olmadığını düşündüğüm için eyeliner çizgisi gibi yine Nude'tude paletten simsiyah Serious rengini hafifçe dokundurdum ve dağıttım. Kaş altlarıma Cecile Ultra Shine Terracotta 02 numaralı aydınlatıcıyı uyguladım.


Bu fotoğraflar da güneş ışığına doğru çekildi. Eyeliner'ımı ve rimelimi uygulamadan önce Oriflame'in bize blogger buluşmamızda göndermiş olduğu yılbaşı konseptli paketten çıkan takma kirpikleri yapıştırdım. Yapıştırıcısı zaten şeffaftı. Kirpikler de abartısız, doğal, günlük hayatta çok rahat kullanılabilecek cinstendi. Yapıştırıp biraz bekledikten sonra Maybelline Color Tattoo Timeless Black krem farı jel eyeliner olarak uyguladım ve Essence All Eyes On Me rimelimi sürdüm. Alt kirpik diplerime de yine jel eyeliner ve Avon Vivid Violet isimli paletten yine aynı koyu mor farı çok hafif uyguladım. 


Genel görüntü bu şekilde. Göz altlarıma Golden Rose Stick Concealer 04 numaralı kapatıcıyı uyguladım ve göz pınarlarıma Essence I ❤️ Runway kalem aydınlatıcıyı sürdüm. Cilt makyajımda ise Essence My Base makyaj bazı, Maybelline BB Cream Light, sabitlemek için Maybelline Affinitone pudra 14 Creamy Beige, kontür için Bahama Mama ve allık olarak Maybelline Dream Touch 04 krem allık var. Elmacık kemiklerimin üzerinde de Essence Me & My Ice Cream serisinden aydınlatıcı topların verdiği belli belirsiz, abartısız ışıltı var tabii ki :)


Ve son olarak rujumu yine şeker pembe tonlarda seçmek istedim. Sevgililer Günü'nde abartısız, doğal, iddialı olmak yerine tam aksine masum, şeker gibi bir kız olmak istedim :) Rujum da Burt's Bees lip balmla önceden nemlendirilmiş dudaklarıma uyguladığım Oriflame Power Shine Trendy Berry


Bunlar da o özel günde bizi güzelleştirmek amacındaki yardımcılarımız. O özel günde parfümden yana benim tercihim Avon Wish of Love olacak. Zaten yıllar önce bir şubat ayında Sevgililer Günü'ne özel olarak kataloglarda yer almıştı, defalarca söylediğim gibi, hafif ve romantik notalarıyla, insanın içini baymayan, abartısız, temiz, saf ama çekici kokusuyla o gün için çok güzel bir tercih bence. Şimdilik benden bu kadar. 

Pespembe bir pamuk şeker kadar tatlı, pembe güller kadar romantik, prensesler kadar özel hissedeceğiniz bir Sevgililer Günü geçirmeniz dileğiyle...

 Hoşçakalın :)


8 yorum:

  1. Çok hoş olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. eline sağlık :) göz makyajı çok güzelll

    YanıtlaSil
  3. Tatlim cok hos guzel olmus ellerine saglik. Bende pembis yapacagim goz makyajimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) bence de en güzeli kesinlikle :)

      Sil
  4. Gördüğüm en sade ve tatlı sevgililer günü mesajı olabilir. Hem sade hem de şık olmak mümkünmüş işte.. :))

    Blogunu çok beğendim, bulabildiğim tüm mecralardan da takibe aldım :))) Ben yeni Bloggerım, bana da beklerim :)

    http://vintage-witch.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ettimm, beğenmene sevindim :) hemen uğruyorum sana da, hayırlı olsun yeni blogun, bol paylaşımlı bol takipçili blog hayatı diliyorum :)

      Sil