Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

1 Şubat 2014

Son Alışverişler #14 | Watsons/Gratis/Ikea/Avon

Herkese merhaba!

Dün üşengeçliğimden bir türlü post giremedim bloga. Ama bugün fazladan bir taneyle arayı kapatacağım :)

Son günlerde yapmış olduğum minik alışverişlerden bahsetmek istiyorum.


Gördüğünüz gibi alışveriş bile sayılmaz, çok minik birkaç parça bir şey :) Blogger buluşmamızda o kadar çok sponsor, o kadar çok hediye vardı ki, 5 yıl boyunca kozmetik namına hiç bir şey almasam da fazlasıyla yeter. Bu yüzden ben de kozmetik diyetine girdim gibi bir şey, sadece pamuktur deodoranttır belli başlı ihtiyaçlar bundan sonra :)

Watsons'a girip sadece Nivea Anti Stress deodorant alıp çıkacaktım ki, kasadaki şu pembiş fırçanın sadece 3 tl olduğunu görünce dayanamadım onu da aldım. Pudra fırçasına deli gibi ihtiyacım vardı zaten, süper oldu bu. 3 liralık fırçadan hayır mı gelir demeyin, o kadar yumuşak ve o kadar sık ki kılları.. Başarılı buldum yani o fiyata. 

Başlıkta Gratis görünce şaşırdınız biliyorum :) Ama bu Benri'ler Sakarya'ya giden arkadaşıma sipariş ettiğim, yani Sakarya'dan gelen Benri'ler. İndirimi 1 günle kaçırınca madem Benri kare pamukla aseton al da niye bu kadar kapış kapış gidiyormuş biz de bi anlayalım dedim :D Henüz kullanmadım, elimdekiler bitince açacağım.

Ve akşamki Avon parfüm alışverişim. Instagram hesabımı takip edenler bilir, bizim bi Avon'cu Oriflame'ci teyzemiz var, o kadar büyütmüş ki bu işleri, nerdeyse geliş fiyatının da altında veriyor bize ürünleri, Avon-Oriflame sayesinde köşeyi dönmüş bizim teyze anlayacağınız :) Wish of Love bundan yıllar önce yine bi Şubat ayında Sevgililer Günü'ne özel olarak kataloglarda yerini almıştı, o günden beri her yıl mutlaka alırım, aşkın kokusu bence, romantik bi buket.. Sadece 12 liraya verdi bana bu tam boy parfümü, hem de yanında Color Trend oje de hediye etti! Incandessence parfüm de asla vazgeçmeyeceğim kokulardan, 30 ml çanta boyunu 10 liraya verdi bana teyze. Çok karlı bi alışveriş oldu anlayacağınız :)


Ve son olarak Ikea alışverişim. Yabancı bloggerlarda mutlaka görmüşsünüzdür bu nevresimi. Beyaz odalara, beyaz mobilyalarla çok güzel uyum sağlayan bu takım, neyseki benim limon yeşili duvarlarıma da gayet iyi uyum sağladı :) "Emelina Knopp" isimli %100 pamuk nevresim takımını Ikea'dan 35 liraya aldım.


 Bunlarda yabancı bloglardan sadece birkaçı. Beğendiniz mi?

Hoşçakalın :)



3 yorum:

  1. Hepsini güle güle kullan :) incandessence ben de kullaniyorum hosh kokusu var gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) kesinlikle harika!

      Sil
  2. Hayırlı olsun öncelikle
    Bende ikeanin bu nevresimini ariyordum ama sitesinde goremedim bi bilginiz var mı stoklu urun müydü

    YanıtlaSil