Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

3 Şubat 2014

Elite Tetra Eyeshadow 25 Far Paleti

Herkese merhaba!

Bugünkü konuğumuz yine blogger buluşmamızdaki hediyelerden biri olan Elite 4'lü far paleti. 


Gördüğünüz gibi oldukça sedefli 4 canlı renk içeriyor.


Altın sarısı ve nil yeşili paleti açar açmaz favorim oldu. Renkler tam baharlık. Ne makyajlar yaparım ben bununla mart-nisan aylarında :)


Altın rengi ışıltılı far arayışındaydım zaten, tek başına eyeliner ve kırmızı rujla harika gece makyajı oluşturduğunu düşünüyorum. Yılbaşı makyajım için çok aramıştım ama bi türlü denk gelememiştim. En kısa zamanda deneyip ekleyeceğim. Işıl ışıl beyazsa tam kaş altları ve göz pınarlarını aydınlatmak için bence. İki ton yeşil ile de harika gölgeler yaratabilirim diye düşünüyorum. Sizce?


Renklerin pigmentasyonu şahane! Tozutma sorunu hemen hemen yok gibi. Renklerini, ışıltılarını nasıl yoğun verdiklerini görebilirsiniz. Tabiki henüz gözümde fırça ile uygulama yapmadım, ama ilk izlenimlerim oldukça iyi, gayet kaliteli gibi görünüyor.


Saten gibi dokusuyla olduça seveceğim bi ürüne benziyor. Ambalajı da fena değil, aynalı kapağı ve kolayca açılmayan kapağı ile çantaya atabilirsiniz. Yine de plastik, çok çok sağlam değil. Bu ürünle en yakın zamanda bi bahar makyajı karşınıza çıkabilir, takipte kalın :)

Alfar Kozmetik' tekrar teşekkürlerimi iletiyorum. Ürünü şuradan da inceleyebilirsiniz.

Hoşçakalın!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder