Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

5 Şubat 2014

Nashi Argan Yağı

İyi akşamlar :)

Bugün sizlere yaklaşık 3-4 haftadır kullandığım ve çok memnun kaldığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Nashi argan yağı, bize Ocak ayındaki blogger buluşmamızda gelen hediyelerden sadece biriydi, üstelik hem tam boyu, hem küçük boyu hem de tester'ı ile! 


Argan yağını her yerde duyuyor, çoğu üründe rastlıyoruz. Özellikle saçlar için faydalı bir yağ olduğunu biliyoruz. Ancak detaylı inceleyecek olursak; argan yağı oldukça değerli bir yağdır ve zor elde edilir. Asırlardır tıpta ve güzellik amaçlı kullanılmıştır. Bilimsel çalışmalarla da desteklenmiştir; hücre canlanmasına, beslenmesine, saç diplerine kadar nem sağlamasına ilişkin özellikleri...

Peki bu argan yağı ne işe yarar? Özellikle Nashi için söylüyorum; öncelikle her tip saç için uyumlu.
  • mat, cansız saçlara ışıltı ve güç verir.
  • anında uzun süreli bir yumuşaklık sağlar.
  • kolay kullanım sağlar ve saçlardaki düğümlenmelere engel olur.
  • yıpranmış saçları hemen düzeltir.
  • ince telli saçlara hacim kazandırır.
  • inatçı ve kalın telli saçların dolaşmasına engel olur ve kolay şekil almasını sağlar.
  • UV ışınlarına karşı tüm saç tiplerini korur.
  • hafiftir ve saçlarda kalıntı bırakmaz.

Ürün organik argan yağı içeriyor. Sadece profesyonel kuaförlerde ve internet sitesinde satılıyor. Orjinal argan olduğu için ve dediğim gibi argan yağının değerli olması ve zor elde edilebilirliği nedeniyle küçük bi fiyat farkı var piyasadaki benzerleriyle arasında. Ama verilen para sonuna kadar değiyor çünkü 100 ml'lik bu şişe 8-9 ay sizi rahat götürebilir. Benim aksime her duştan sonra değil de hafta da 2-3 kez kullanırsanız 1 yıla kadar idare edebilir. Tabiki fiyatını haketmesinin tek sebebi uzun süre gitmesi değil!


İşte saçlarıma etkisi! Nemli saçlarıma saç kurutma makinesini bi kere dolaştırıp iyice kurutmadan avcuma döktüğüm bikaç damla yağı uyguluyorum. Diplere değil, boyuna ve uçlarına. Durulanmıyor. O şekilde kurumaya bırakıyorum. Sonuç; kesinlikle yumuşacık, nispeten biraz daha parlak ve mis kokulu saçlar! Elektriklenmeyi neredeyse sıfıra indirdiğini söyleyebilirim, hele ki plastik yerine tahta tarak kullanıyorsanız tadından yenmez. Bu düzleştirilmiş hali tabiki, ancak yıkadıktan sonraki doğal halinden bahsediyorum. Düzleştirdikten sonra da çok az bir miktar yağı sürüyorum saçlarıma, doğal bi parlaklık sağlıyor, asla yağlı his bırakmıyor ve saçı ağırlaştırmıyor, hemen emiliyor. Özellikle ürünün kokusunu çok sevdiğimi söylemeliyim. 

Bittikten sonra tekrar alacağım bi ürün oldu kendisi. Kullanmaya kıyamıyorum resmen bitmesin diye :) Yaklaşık 1 aydır kullanmama rağmen gayet memnunum ve uzun vadede etkilerinin çok daha güçlü olacağını düşünüyorum. Saçları ısıdan ve dış etkilerden de koruyor. 

Sorularınız, yorumlarınız, paylaşmak istedikleriniz için ben buradayım, sevgiler :)


5 yorum:

  1. Bu yag ile ilgili hep olumlu yorumlae okuyorum. Boyle giderse dayanamayip aliverecegim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle olumsuz hiç yorum okumadım desem yeridir kesinlikle tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Kesinlikle mukemmel kokusu ve kirilmayan sac uclari bir yildir kullaniyorum cok memnun kaldim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle, benimki bitti karalar bağladım :)

      Sil
  3. merhaba, internet üzerinden nereden alabiliriz güvenli olarak? sahte bir ürüne denk gelmek istemiyorum da ��

    YanıtlaSil