Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

10 Şubat 2014

Oriflame Beauty Perfect Allık

Sendromlu pazartesiden herkese merhaba! 

Yine ürün inceleme, yine Oriflame. Çok güzel bir allıktan bahsetmek istiyorum bugün. Yine blogger buluşmamızda Oriflame'in hediye paketinden çıkmıştı bu ürün. 


Açar açmaz ilk düşündüğüm şey The Balm Hot Mama ve Nars Orgasm'a ne kadar benzediğiydi.


Bendeki rengi Glowing Peach. Aynen adına uygun şekilde, mini mini mikro simler, ışıltılar içeren harika bir şeftali tonu.


Şunun dokusunun güzelliğine, kusursuzluğuna bakın! Kullanmaya, bozmaya kıyamadım :)


Ürün 4 gram. 7-8 gramlık The Balm allıklarının yarısı kadar nerdeyse. Kısa bir zaman zarfında dibini görürüm gibime geliyor, zira tam bir aydır her gün sadece bu allığı kullandım.


Parmaklarımda bu şekildeyken oldukça soğuk tonlu bir pembe gibi göründüğüne aldanmayın...


İşte ciltteki duruşu da bu şekilde. İçinde pembelik barındıran şeftali mi desem, şeftali tonları barındıran pembe mi desem, en iyisi siz karar verin :) Şunu söylemeliyim ki simli, ışıltısı olması beni hiç rahatsız etmiyor, zira ben sime, sedefe, ışıltıya aşığım. Bu sebeple özellikle son haftalardaki yazdan kalma baharı aratmayan güneşli, sıcak günlerde elim hep buna gitti. 

Avon'un açılı allık fırçasıyla uyguluyorum, tozutma sorunu biraz var evet, allığın kendisinden çok içindeki simleri tozutuyor, kutusunun içi, aynası filan hep sim oldu :) Bu arada kutusunun şıklığından bahsetmemişim, ne kadar ayıp! Tüm kapağını kaplayan aynası ve sağlam, sert plastiği ile çok şık bir ambalaja sahip. Çantama atıp atıp çıkıyorum! Bu arada pigmentasyonu da biraz zayıf, ama bu da benim için sorun değil, fazladan bir kez daha daldırıyorum fırçayı allığa... Cabana Boy'da olduğu gibi her kullanımımda elimin ayarını ayarlayamayıp sonradan peçeteyle yanaklarımı silmektense, böylesi daha iyi bence :)

Genel olarak çok sevdim ben kendisini. "Belirgin ve net bir görünüm için" diyor katalogta. Ocak ayı kataloğunda %70 indirimle 12.90 tl. Yani çok uygun fiyatla harika bir allığa sahip olabilirsiniz!

Sevgiler :)




2 yorum: