Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

9 Şubat 2014

Oriflame Colour Drop Ruj / Liquid Red

Mutlu pazarlar!

Bu haftasonu teyzemler bize misafir oldular. İki gündür blogumla pek ilgilenemedim. Neyse ki bir sürü yazının swatch'ları hazır, hepsini telafi edeceğim!

İlk olarak blogger buluşmamızda Oriflame'in çok şık bir paket halinde gönderdiği hediyelerimizin arasında olan Colour Drop rujundan bahsetmek istiyorum. Yılbaşı konseptli bir paket olduğu için capcanlı bir kırmızı olan Liquid Red isimli renk bize gönderilen rujlar. Biliyorsunuz ki yılbaşı makyajlarımda sürdüğüm en kırmızı rujlarım bile hep pembemsi görünmüştü resimlerde, ben de çıldırmıştım, neyse ki yeterince kırmızı bir rujum oldu Oriflame sayesinde. Özel günlerde en büyük yardımcım artık...



Ürün 2 gramlık bir ürün. 


 İlk elinize aldığınızda farklı geliyor çünkü şekli bildiğimiz klasik rujlardan çok farklı. Dudak yapısına uygun olara içe doğru biraz kavisli, bu da çok daha rahat bir sürüş sağlıyor. Golden Rose'un yeni Velvet Matte rujları da böyle biliyorsunuz ki, yeni trend bu olacak sanırım :)


Renk çok canlı. Sadece kış aylarında değil, bahar-yaz aylarında bile kullanılabilecek kadar cıvıl cıvıl bence. Öyle ağır duran bir renk değil. Rujun yapısı da harika. Mat göründüğüne bakmayın, sürerken resmen dudaklarda kayıyor, o kadar yumuşak ve kolay sürülüyor ki... Nemlendirmesi de oldukça iyi gibi, dudakları kurutmayacak gibime geliyor çünkü resmen ıslak bir görünüm veriyor. Nasıl desem, tabiki gloss kadar değil de ruj üstüne lip balm sürmüş gibi filan :)


Kendi kendime çektiğim bu fotoğraftaki puslu görüntüye aldanmayıp; abartısız, canlı, enerjik, genç işi, coral tonlarda bir kırmızı arayanlara çok şiddetli tavsiyemdir! Katalogdaki 21.90 liralık fiyatının da sık sık %50'lere kadar indiğini düşünürsek, misss :)

Hoşçakalın!


4 yorum:

  1. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, hoşgeldiniz :) Tabiki ben de uğrarım, sevgiler :)

      Sil
  2. rengine bayıldım sana da çok yakışmış güle güle kullan

    YanıtlaSil