Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

9 Şubat 2014

Rimmel London Lasting Finish by Kate No 30

Tekrar merhabalar!

Harika kokulu bir ruj blogumun bu akşamki konuğu. İlk çıktığı günden beri almak için çıldırdığım, her Watsons'a girişimde almakla almamak arasında gidip geldiğim, her defasında onlarca rujum olduğunu düşünerek israf yapmaktan kaçındığım söz konusu bu güzellik, yine blogger buluşmamızda Watsons'ın hediye paketi içinden çıkmıştı. Eee hem bu kadar istenen bir ruj olunca, hem de rengi tam 2014 kışının rengi olunca sevinçten uçtum tabi!


30 numaralı renk bendeki. Pembe alt tonlu harika bir mürdüm. Rujun üzerindeki benek gibi şeyler damlacık, rujum terlemiş :D


 Ruj mat değil. Ama daha önce bahsettiğim Oriflame Colour Drop rujum gibi bol nemlendirici özellikli, neredeyse ıslak görünümlü de değil. İkisi arası, tam ideal ruj. Kokusu mükemmel! Yapısı ne sert, ne yumuşak. Sürümü orta karar. Koyu renk olduğu için hataya çok müsait. 


Bu fotoğraflarda taşırmadan sürebilmek için epey uğraştım, yine de kusursuz değil değil mi :)


Günlük hayatımda bu kadar koyu kullanmasam da, tam kışlık, özellikle de bu kışın rengi. Ben de herkes gibi bu ruju herşeyiyle çok sevdim. Üstelik kalıcı da. Kate serisi rujlar çok uygun fiyata satılıyor üstelik, insanın her renginden alası geliyor!

Bu renge bayıldım diyenler el kaldırsın!

Hoşçakalın...


7 yorum:

  1. Çok güzelmiş rengi gerçekten :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan çok güzel bir renk gerçekten :)

    YanıtlaSil
  3. bayılmak ne kelime aşık oldum! :) acaba şu an watsonslarda varmıdır?

    YanıtlaSil
  4. birde kapağını göstermediğiniz için bilemedim pembe yazılı olan kate serisimi yoksa kırmızı yazılı olan mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanıyorum vardır, ama emin değilim. Evet haklısınız ben de sonradan farkına vardım kapağını fotoğraflamadığımın :) Kırmızı yazılı Kate serisi, 30 numara Rossetto :)

      Sil