Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

23 Mart 2014

NOTD #14 | Orly Cashmere Cardigan

Harika bir Pazar gününden herkese merhaba! 

Baharın gelişiyle birlikte pastel tonlarda kıyafetler gardropta, ojeler tırnaklarımızda yer almaya başladı. Ben de havalar bu kadar güzelken uzun zamandır deneyip yazısını yazmak istediğim Orly - Cashmere Cardigan isimli koyu lila-mavimtrak-mor ojeyi sürdüm hemen.



Orly markasını yerli/yabancı bloggerlarda görüyor, beğeniyor ve merak ediyordum. China Glaze'i deneyip memnun kalmıştım, sırada Opi, Zoya gibi markalar var :) Orly'yi nette arattığımda karşıma çıkan renklerine resmen vuruluyorum. Çok tatlı renkleri var. Bana da o pastel tonlardan biri denk geldi. "Denk geldi" diyorum çünkü hatırlarsanız Ocak ayındaki blogger buluşmamızda sponsorumuz olan onlineeczanem.com tarafından çok şık bi kutuyla beraber gönderilmişti.



Öncelikle ürünün ambalajı bile farklı, yumuşacık silikon/kauçuk tarzı bir kapağı var ve alışılagelmiş ojeler gibi kuruduğunda, yapıştığında açmak için hiç zorlanmıyorum, elim kaymıyor ve canım yanmıyor ojenin kapağını açayım derken. Aynı zamanda sürerken de büyük kolaylık sağlıyor bu silikon kapak. Yani demem odur ki daha ilk görüşte benden geçer not aldı :)



Yapısından bahsedecek olursam, öncelikle Chine Glaze ojeler gibi ilk açıldığında öyle çok akışkan değil. Gayet kıvamında; ne çok akışkan ne çok katı. Fırçası oldukça ince, biraz daha kalın olsaymış sürüş rahatlığı açısından daha iyi olabilirmiş ama bu benim için sorun değil, çünkü yapısı itibariyle en rahat, en batırmadan sürdüğüm ojelerden biri oldu kendisi. Tek katta opak olmasa da ikinci katta tam örtücülük sağladı ve yol yol, çizgi çizgi fırça izi bırakmadı. En sevdiğim yanı ise, çok hızlı kuruması oldu. Arka arkaya iki kat sürmeme rağmen kısa sürede tamamıyle kurudu ve en ufak bir bozulma olmadı. 



En yukarıdaki fotoğraflarda gölgede çekildiği için mavimtrak bir mora çalsa da rengi, camın önünde gün ışığında işte böyle biraz daha lilaya dönük aslında. Ve fotoğraflarda rengi gerçeğe çok yakın yakalayabildiğimi sanıyorum. 3-4 gündür tırnaklarımda olmasına rağmen uçlarda yeni yeni soyulmalar başladı, kalıcılığı da fena değil. Kısacası ben bu ojeye her şeyiyle bayıldım!



Bu da Golden Rose Jolly Jewels 119 numara ile yaptığım kombin. İkisini çok yakıştırdım, hatta tüm arkadaşlarım bayıldı! Orly'nin başka renklerini de deneyeceğimden eminim. Gözüm kapalı tavsiye ederim!

Mutlu pazarlar!


2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş canım çok yakışmış ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :)

      Sil