Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

29 Mart 2014

Real Techniques Core Collection

Merhaba! 

Bu cumartesi blogumun konuğu; aylaaardır peşinde koştuğum, yabancı alışveriş sitelerinden alışveriş yapmak istemediğim için, yurt dışında da ne bir akrabam ne de bir arkadaşım olduğu için delirdiğim, Instagram satıcılarından fahiş fiyatlarla almak istemediğim, önce Kozmela'ya sonra da Migros'lara gelmesiyle sevinçten çıldırdığım bir ürün; Real Techniques Core Collection Fırça Seti!


Biraz para biriktirip Migros'tan Eye Starter Set ile birlikte almayı planlıyordum ama Kozmela'nın %50 Kadınlar Günü indirimini kaçırmak istemedim. Özellikle Kadınlar Günü indiriminde Watsons vs. yerlerden bir nokta bile almadığım için, bunu kendime binevi hediye ettim diyebilirim :) Kozmela'da 57 küsur gibi bir fiyata satılıyorken Migros'tan 80 küsurlara almak ta hiç mantıklı olmadığından aldım gitti! 


Özellikle Core Collection'u tercih etmemin sebebi ise, elimde hali hazırda göz makyajı fırçaları bulunmasına rağmen cilt makyajında kullanacak fırçalarımın bulunmayışıydı. Ayrıca en büyük indirimde en pahalı olanını alayım da kar edeyim düşüncesindeydim, daha sonra Migros'tan Eye Starter Set'i alırım ve 80 lira vermektense 60 küsur lira vermek bana koymaz diye düşündüm... Ve de siparişim elime 2 günde ulaşarak beni çok mutlu etti.


Alışverişimin detaylarından sonra gelelim asıl konuya; fırçalar! RT'nin tartışılmaz ününü, popüleritesini, kalitesini bilmeyen yok zaten artık, makyaja kozmetiğe düşkün her hatun kişinin rüyası bu cicişler. Bazıları için meraktan öte resmen bi tutku bu firçalar, herkesin anlata anlata bitiremediği bu fırçalar bende de aşırı bi merak uyandırdı ve en güzel makyajın iyi fırçayla yapılabileceği düşüncesine katıldığım için edindim. İyi ki edinmişim, çünkü bunca kişinin dediği kadar var!


Öncelikle kılları sentetik bir madde olan taklondan üretilmiş (ki bu da hayvanlara zarar verilmediği anlamına geliyor) ve gerçekten şimdiye kadar dokunduğum en yumuşak kıllar diyebilirim. Ayrıca da protein ve türevleri içermediğinden anti-alerjik yapıdalar. Ayrıca Kozmela'nın sitesinden edindiğim bir diğer bilgiye göre de kılları makine tarafından değil elle kesiliyormuş!


Öncelikle Buffing Brush'tan bahsedeyim. Kendisi setteki en büyük ve en tombul fırça. Buffing; cilalama, kaplama, parlatma gibi anlamlara geliyor, zaten kendisi için pudra ve mineral fondötenleri uygulamada full kapatıcılık için ideal olduğu bilgisi yazıyor kutusunun arkasında. 


Ancak çoğu blogger arkadaşım gibi ben de likit ürünleri uygulamak için kullandım ve gerçekten inanılmaz başarılı buldum! Şimdiye kadar BB kremi, fondöteni yüzüme hep elleriyle sürmüş ve "Amaan fırçayla sürsem ne fark edecek?" düşüncesiyle yaşamış biri olarak cidden aradaki farkı gördüm. BB kremimi cildime bu fırçayla uyguladım ve tek bi fırça izi bırakmadan mükemmel şekilde cildime yedirdiğini gördüm. Uygulama sonrası BB krem yüzümde çok doğal ve homojen bir şekilde duruyordu.


Bu konuda bu kadar başarılı olmasının sırrı şüphesiz hepinizin bildiği gibi çok sık kıl yapısı. Ayrıca bu sayede likit ürünler yutmuyor ve ürün sarfiyatı yapmıyor bu cici fırçamız. 10 puan!


Gelelim bu seti almamda çok büyük rol oynayan Contour Brush'a. Evet adından açıkça anlaşıldığı gibi kendisi kontür fırçası ve ben de oldukça geniş yüzümü kontürleme yöntemiyle olduğundan ince göstermenin inceliklerini öğrendiğimden beri bunu en iyi yapabilecek fırçayı aramaktaydım. 


En dışarıdaki kılları oldukça kısa tutularak daha bombeli bir şekil kazandırılan bu fırça da işini oldukça iyi yapıyor. Elmacık kemiklerimin altına bronzerımı bununla uyguluyorum ve dağıtma işlemini de çok güzel yapıp doğal bi görünüm kazanmama yardımcı oluyor.


Gördüğünüz üzere bu arkadaşın da kılları yine çok sık ve kalitesi tartışılmaz...


Sıradaki fırçamız Pointed Foundation Brush, yani fondöten fırçası. Bu seti alan, kullanan, yazan, yorumlayan bir çok arkadaşım gibi ben de bunu en işlevsiz fırça olarak tanımlayacağım malesef, bi kere fondöten fırçası olmak için çok çok küçük ve dar. Kaldı ki benim geniş ve yuvarlak suratıma bununla fondöten uygulamaya kalksam ertesi sabaha kadar uğraşırım herhalde! Ben de göz altlarıma kapatıcı uygulamak için kullanırım diye düşünmüştüm ama malesef canımı yaktı çünkü kılları diğerlerine kıyasla biraz daha diri ve sert, üstelik kesimi de sivri olduğundan battı göz altlarıma. 


Ben de sivilce gibi kusurlara fondötenden önce ekstra kapatıcı uygulamam gerektiğinde kullanmaya karar verdim, öyle anlaştık :)


Ve son olarak incecik Detailer Brush. Problemli bölgelere kapatıcıyı uygulamak veya rujunuzu kusursuzca sürmek için kullanabilirsiniz, ayrıca göz makyajınızda ulaşması zor yerlere ince detayları uygulamak için... Sanırım ben hepsi için kullanacağım, ilginç bir şekilde oldukça işlevsel buldum bu minik fırçayı. Şimdilik rujumu sürmek için kullandım sadece ve sevdim.


O da bu şekilde; yumuşacık, pürüzsüz ancak diri kıllara sahip.


Uzun lafın kısası, şu sıralar kendileri benim en yeni gözdelerim ve bu setle aşk yaşıyorum, kaliteli ve işlevsel çantası ise ayrı bir güzellik, seyahatler için ideal, ayrıca katlanıp fırçalar için standa dönüşmesi de mükemmel bi özellik. Şimdiyse sırada Blush Brush ve Expert Face Brush var, Eye Starter Set'in acelesi yok o biraz daha beklesin şimdilik :D

Kozmela'da RT fırçalardaki %30 indirimden yararlanmak isterseniz, TIK TIK.

İyi haftasonları!


2 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş. İlgimi çekmeyen bir setti, ilk iki fırçasıyla ilgimi çekmeyi başardı :) Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm bi fikir verebildiysem ne mutlu bana :))

      Sil