Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

17 Mart 2014

Avene Termal Su

Haftanın ilk yazısıyla herkese merhaba!

Bugün bloglarlarda çokça yazıp çizilen, benimse ancak blog dünyasına adım attığımda haberdar olduğum bir üründen bahsedeceğim. Avene Termal Su'yu bir de benden dinleyin :)


Bu ürünü herkes çok seviyor, çantasından ayırmıyor, yazın ferahlamak için, pudranın toz toz görüntüsünü alması için, makyajını sabitlemesi için kullanıyor. Herkes çok övdü. Ben de blog sayesinde her geçen gün yeni bir şeyler öğrenen biri olarak, turuncukasa.com'dan 50 mL'lik çanta boyunu deneme amaçlı almıştım ( En uygun fiyatlar turuncukasa.com'daydı bu arada, 7 küsur liraya almıştım :D ). Aylardır kullanıyorum, bitti sayılır, bikaç fıs bir şey kaldı içinde. 

Gelelim yorumlarıma...
Gerçekten herkesin bayıldığı kadar var. Ben yaz sonunda aldığım için yaz sıcaklarındaki ferahlatıcı etkisini hissetmekte geç kalsam da, çantamda bikaç hafta taşıdım ve aklıma geldikçe fıs fısladım yüzüme. Şu an Maybelline Affinitone pudra kullanıyorum ve özellikle burnumun üzerinde aşırı bir toz toz görüntü bırakıyor, ve bu ürün sayesinde o görüntüden eser kalmıyor! Evet, gerçekten pudranın toz toz görüntüsünü almada çok başarılı. Bakınız;


Pudralı elim ve Avene Termal Su püskürtüp parmaklarımla pıt pıt şeklinde yedirdikten sonraki elim. Aradaki fark çok aşikar değil mi? Yüzüme de aynı şekilde uyguluyorum, makyajımı bozmadan pıt pıt şeklinde parmaklarımla pudranın tüm o yapay görüntüsünü alıyorum, cildim doğal bi pürüzsüzlüğe kavuşuyor :)

Bi ara da gece yatmadan önce makyajımı silip yüzümü temizledikten sonra tonik olarak kullanıyordum, gayet başarılıydı. Sprey formda olduğu için ferahlatıyor, cildimi rahatlatıyor, gerginliğini alıyordu. Sonra tonik aldığım için bıraktım tabi o şekilde uygulamayı :)

Makyajı sabitleme etkisi öyle bariz şekilde olmasa da, az biraz var gibi. Bu ürünü uyguladığım günün akşamında makyajımı temizlerken pamukta biraz daha fazla kir kaldığını gözlemledim. 

Uzun lafın kısası, memnun kaldım ve yazın fondöten, pudra sürmediğim o sıcak günlerde sürekli çantamda taşıyacağım bi ürün olacak kendisi. Tavsiye ederim :)

Hoşçakalın!



4 yorum:

  1. Yazın kullanması en zevk veren ürünlerden biri serin serin ohh :) Güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ben de çok sevdim bittikçe alacağım :) teşekkürler canım :)

      Sil
  2. Canım ben de avene termal suyu denedim memnun kaldım. Hatta bloğumda da yazdım bir de senden okuyayım dedim aynı fikirde olduğumuzu görünce sevindim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avene'den memnun kalmayan yok bence de :) uğrayıp bir de senin yazını okuyayım :)

      Sil