Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

15 Mart 2014

Diadermine High Tolerance Serisi

Cumartesi sabahından herkese günaydınlar!

Öncelikle son haftalardaki tembelliğimden dolayı özür diliyorum. Yazılar birikti de birikti, okuldan, laboratuvarlarımdan bir türlü firsat bulamıyorum ki, bulsam da azıcık dinleneyim diye bakıyorum! Sanırım eğitim hayatımdaki en yoğun dönemim bu...

Neyse, bu gün bloguma, Watsons'un yılbaşı indiriminden oldukça uygun fiyata sahip olduğum, bu zamana kadar da düzenli olarak kullandığım cilt bakım serisini konuk etmek istedim. Diadermine'in hassas ciltler için üretilen High Tolerance serisi.



Bu şekilde adam akıllı bir seri almak istediğimi yazmıştım, yüz temizleme jeli, toniği ve nemlendiricisiyle tam takım olsun, ordan burdan elime geçen her türlü ürünü cildime sürmeyeyim, düzenli bir şekilde düzenli bir set kullanayım demiştim. İki buçuk aydır oldukça düzenli kullandım, hatta toniği bitirdim, temizleme jelinin de dibini gördüm, çok rahatlıkla yorumlarımı sizlere aktarabilirim.

Öncelikle set; paraben, silikon, parfüm ve türevlerini içermiyor, Avrupa Alerji Araştırma Vakfı ile geliştirilmiş ve test edilmiş, bitki özleriyle zenginleştirilmiş, hassas ve düşük toleranslı ciltler için gayet makul. 

Öncelikle yüz temizleme jelinden bahsedeyim;



Ben önceleri, silikon yüz temizleme pedine ürünü alıp, ıslattığım yüzüme masaj yaparak köpürtmeye çalıştım. Zerre kadar köpürmediği için ürünü fazla fazla alıp boca ettim resmen, sonrasında tonikle sildiğimde pamukta hala makyaj kalıntıları görüyor ve çıldırıyordum. Üstelik köpürmediği, temizlemediği gibi, yüzümden arındırmak ta meseleydi, çok fazla durulama gerektiriyordu. Sonrasında bu şekilde kullanılmadığını anladım tabi :D Benri kare pamuğa bi pompa alıp tüm yüzümdeki makyajı güzelce siliyorum (gözlerim hariç), eğer yoğun fondöten veya BB krem uygulamışsam tekrarlıyorum. Ardından tonikliyorum ve mis, ilk zamanlar boşuna işkence çekmişim :D Kokusu biraz rahatsız edici olsa da, öyle ağır değil, ve sonuçta parfümsüz, olsun o kadar.. 



Bu da toniğin arkasındaki etiket. Dediğim gibi, doğru şekilde uyguladıktan sonra pamukta kirin kalmadığını (kalsa da çok az olduğunu) gördüm. Yüz temizleme jelinin ambalajı pompalı olduğundan kullanımı çok rahat, hijyenik, ancak tonik kapaklı ve pamuğa dökmeye çalışırken oldukça ürünü ziyan ettim kullandığım süre boyunca, pamuktan başka her yere döküldü maşallah :D Neyse efenim, bunlardan sonra sıra nemlendiriciye geliyor tabi, ancak ben gece yatarken nemlendiriciyi sürmedim, sadece sabah uyguladım. Çünkü Watsons'taki görevli gündüz kremi diye defalarca vurguladı.


Ve bu da nemlendirici kremin arkasında yazanlar. Bu serinin beğenmediğim tek üyesi diyebilirim. Yapısı ne çok katı ne de sıvı, tam orta karar, cildimi tahriş etmeden gayet rahat yedirebiliyorum. Nemlendiriciliği gayet güzel, tüm gün sürüyor, cildim asla kurumuyor, çatlamıyor, gerilmiyor. Beğenmememin sebebiyse yağlı ve yapış yapış bir his vermesi ve tüm gün boyunca o yapış yapış hissin gitmemesi! Saatler sonra bile elimi yüzüme götürdüğümde sanki terlemişim gibi yapış yapış hissi alabiliyorum, ve bundan hiç hoşlanmadım. Bence tek eksi yanı bu.

Bunun dışında söylemek istediğim bir şey var ki, bu set kullandığım ilk hafta yüzümde 1-2 tane köklü sivilce yaptı, başka blogger arkadaşlardan da duymuştum, sivilce çıkardığından şikayet etmişlerdi. Ancak o sivilceler gelişmeden hemen sönüverdi ve o günden beri tek 1 tane bile sivilcem çıkmadı. Ben de acaba bu setten değil de stresten sıkıntıdan mı çıktı o köklü sivilceler diye düşünmeye başladım. Çünkü gerçekten cildim son zamanlarda hiç olmadığı kadar pürüzsüz, lekesiz, sorunsuz. Cilt tonumu tam olarak eşitlemedi, yer yer kızarıklıklar hala var ama gözle görülür biçimde azalttı diyebilirim. Çenemdeki iflah olmaz siyah noktalar gitti ve eskiden kalma koyu sivilce izlerim hafifledi. Ne temizleme jeli ne de toniği, hiç bir şekilde cildimde tahrişe, irritasyona, kızarıklığa, gerilmeye, kurumaya neden olmadı, kremi sürmeyi unutsam bile cildim gayet nemli ve normaldi. 

Uzun lafın kısası, ilk baş sivilce yaptı diye sinirlenip ağzıma geleni söylesem de, kullanmaktan vazgeçmedim ve şimdiye kadar kullandığım en iyi setlerden olduğunu gördüm. Açıkçası başka ürünler denemeye korkuyorum. Kadınlar günü indiriminde almadığım için çok pişmanım! İndirimsiz de olsa gidip alacağım, çünkü gerçekten çok memnun kaldım. 

Geniş gözeneklerim içinse hala bir çözüm bulabilmiş değilim, önerilere açığım :)

Kullanan, memnun kalan-kalmayan, merak eden herkesin yorumlarını bekliyorum, mutlu hafta sonları!


6 yorum:

  1. canım toniğini almayı düşünüyordum hatta elime alıp bıraktım yorumunu okuduğum iyi oldu :) özletme kendini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her ciltte aynı etkiyi bırakır mı bilmiyorum ama çok memnun kaldığım bir ürün olarak denemeni tavsiye ederim :) umarım bi daha bu kdr tembellik yapmam canım :D

      Sil
  2. Ben de bu tonikten kullanıyorum şikayetçi olduğum tek şey yüzümü silerken köpürmesi? Siz de böyle bir şey oluyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pamuğa biraz fazla miktarda döktüğümde hafif bir köpürme söz konusu evet, az dökerek köpürmeyi en aza indirdim :)

      Sil
  3. Ben de bu urunden aldim ama her kullandigimda yuzumu yakiyo ve kizartiyo sizde de boyle bi durum var mi.
    Cok uzuluyorum yuzumu yakmasina.
    Peki tavsiyeniz ne olacaktir.
    Simdiden tesekkurler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben öyle bir problemle karşılaşmadım, yazımda da belirttiğim gibi en ufak bir tahriş, iritasyon, kızarıklık, yanma yapmadı bende. Aslında hassas ciltler için üretilmiş bir seri ancak demek ki sizin cildiniz ekstra hassas. Ben karma ciltli olduğum için size bir öneride bulunmam doğru olmayacaktır, açıkçası çok hassas ciltler için uygun ürün bilgim de pek yok, ancak bulabildiğiniz en alkolsüz, en temiz içerikli, en yumuşak, en hafif ürünü almanızı öneririm, drugstore ürünlerdense eczaneden alacağınız dermokozmetik bir marka olabilir. Sevgiler...

      Sil