Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

16 Mart 2014

Rimmel Scandal Eyes Retro Glam Maskara

Herkese merhaba!

Birikmiş yazılarımı boş zamanlarımda yazıp yazıp programlayayım diyorum, mesela sizler bu yazıyı okurken ben Mudanya'da pazar keyfi yapıyor olacağım :) 

Blogumun bugünkü konuğu herkesin güzel yorumlarla bahsettiği, benimse nefret ettiğim bir rimel olacak. 


Kıl fırçalarla oldum olası anlaşamamışımdır. Silikon fırçaları seviyorum ben. Ancak Rimmel'in tüm ürünlerini genel anlamda çok sevdiğim ve başarılı bulduğum için kıl da olsa severim diye düşünmüştüm, yanılmışım. Seveni çok tabii, ama benim kirpiklerim nedense anlaşamıyor işte.


Bir kere rimel aşırı sıvı. Bendeki mi bu şekilde yoksa hepsi mi aynı bilemiyorum, ama fırçaya o kadar bol miktarda ürün geliyor ki, kabının ağzının kenarlarına fazlalıklarını aldıra aldıra bir hal oluyorum! Yine de resimde açıkça görüldüğü gibi fırça bulaklanmış olarak çıkıyor.


İşte bu şekilde. Dolayısıyla da kirpiklerimi yapıştırmakta, topaklanmakta, bulaşıp kalmakta son nokta! İşte bakınız;


Flaşlı ve flaşsız olmak üzere çektiğim iki resmi de koydum. Bütün kirpiklerimi üçer beşer nasıl da yapıştırmış değil mi? Bazen de koca bir topak rimel kirpiklerime yapışıp kalıyor, kirpik tarağıyla düzelt düzeltebilirsen, bütün göz makyajım bozuluyor sinirden deliriyorum. 

Ayrıca hacim de vermiyor. Uzunluk tamam, ama ben aynı zamanda kirpiklerimin çokça gözükmesini, hacimli durmasını istiyorum, ama bu rimelde hacme dair hiç bir şey yok. Sadece hafif bir uzunluk (ki o da favorim olan Loreal Telescopic'in yanından bile geçemez!) ve birbirine yapışmış, bulaklanmış kirpikler! Demem odur ki ziyan olmasın adına kullanmaya çalışıyorum, bitirebileceğimden şüpheliyim, bari dopdolu atmayayım diye biraz kullanmaya çalışıyorum ama, bir daha kıl fırça rimellerle asla işim olmaz. 

Ama Rimmel'in silikon fırçalı Lash Accelerator isimli rimeline herkes bayılıyor, mutlaka deneyeceğim. Bir ürünüyle anlaşamadım diye en sevdiğim markalardan birinden vazgeçmeyeceğim elbette :)

Benim deneyimlerim bu yönde, yorumlarınızı bekliyorum.

Mutlu pazarlar!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder