Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

7 Nisan 2014

Bitenler #9

Yeni bir bitenler yazısıyla herkese merhaba!


Yine çok şey biriktirmişim. Bu ay da her şeyim bir anda bitti; şampuanım, deodorantlarım, makyaj temizleyicilerim, toniklerim, yüz temizleme jellerim! Hepsi üst üste denk gelir zaten!

Neyse efenim; başlayalım...
  • Tresan Normal & Kuru saçlar için bitkisel şampuan: Yıllardır denemek isteyip farklı farklı kullanıcı yorumlarından dolayı bir türlü cesaret edip alamadığım şampuan Ocak ayındaki blogger buluşmamızda hediye edilmişti. Ayrı postunu yapmadım ama şu kadarını söyleyeyim ki saç dökülmelerini gerçekten azaltıyor! Duşta avuç avuç saçı dökülen ben, bu ürünü kullandığım süre boyunca duşta kafamdan bir tel bile düşmediğine şahit oldum! Tararken oldu tabi ki ama en az biçimde. Ayrıca kokusu gayet hoş, köpürmesi yerinde, saçımda yağlanma ve ağırlık hissi yapmadı, hiç bir şekilde krem, maske kullanmamama rağmen saçlarımı yumuşacık yaptı. Şuan elimde başka bir markanın şampuanı var, bitince tekrar alabilirim!
  • Nevacare Nutritive 2 fazlı saç kremi: Banyodan sonra ıslak saçlarımı daha kolay taramak için yıllardır 'onarıcı' başlığı altında çeşitli markaların saç açıcı spreylerini kullanırım. Şimdiye kadar en memnun kaldığım Down Under oldu, bu da fena değildi. Kullandım bitti.
  • Diadermine High Tolerance serisi yüz temizleme jeli ve tonik: Çok çok memnun kaldım, ayrıntılar için TIK TIK.
  • Nivea Stress Protect Pudralı ve Fresh Natural Pudrasız deodorantlar: Yıllardır kullandığım iki deodorant, arada başka kokular denemek istesem de pudralıda stress protect, pudrasızda fresh natural'ı tek geçerim.
  • Clean&Clear Peeling Özellikli Yüz Temizleme Jeli: Mavi partiküllü güzel kokulu ürünü çok düzenli olmasa da gün aşırı kullanmaya çalıştım, çok bi peeling etkisi gözlediğimi söyleyemem, siyah noktaların da bikaç saatliğine görünümünü hafifletti sadece. Clean&Clear'ın çok daha başarılı ürünleri var, bir daha almam.
  • Diadermine Çift Fazlı Göz Makyajı Temizleyicisi: İşte bunu hiç sevmedim, hiç anlaşamadık, nefret ettik birbirimizden. Cilt ürünlerini ne kadar sevdiysem bundan bi o kadar nefret ettim, ayrıca bi post yapma gereği bile duymadım! O bıraktığı yağlı hissin haddi hesabı yok, vıcık vıcık yağ, keisnlikle emilmiyor, çok şükür ki yağ butonları oluşmadı göz çevremde! Ayrıca kirpik diplerimdeki hiç bir ürünü temizleyemiyor, kirpiklerimiyse resmen yerinde söktü desem yeridir! Bir daha asla!
  • Tresan Kayın Ağacı Özlü Saç Toniği: İçindeki özler ve kafein ile saç diplerine friksiyon eşliğinde uygulandığında kökleri uyararak saç dökülmesini durdurduğu ve yeni saç oluşumunu desteklediği söyleniyor. Deneme boy üründü ve ben de sadece ön tarafımdaki açılan saç diplerime her duştan sonra sürüp masaj yaptım, kokusu harika! İlk başlarda hafif kaşındırır gibi oldu, sonra geçti, saç çıkıyor diye sevindim, minik minik tüycükler de gördüm hatta, yaklaşık 2 ay gitmesine rağmen başka da bir sonuç alamadım. Deneyip sonuç alan varsa yazabilir mi, kullanmaya devam edeyim!
  • Rimmel Save Me Oje: İki haftalık düzenli kullanım ile ciddi anlamda sonuç aldığım bu ojeyi hep üşendiğimden düzenli kullanamadım. Ara ara heveslendim ama iki gün tırnaklarımda kaldıktan sonra sıkılıp sildim, öyle öyle bitirdim. Ama yenisini alıp ciddi anlamda uygulayacağım.
  • Ultra Compact Make-up Wet Wipes: Makyaj temizleyici ıslak mendillerden memnun kaldım, ıslaklığı yerindeydi ve her şeyden önce pratik!
  • Ivory Islak Havlu: Bim'den aldığım deterjan kokulu mendiller :D
  • Organix Cilt Yenileyici Altın Maske: Bu tek kullanımlık maskeyi de yine Bim'den almıştım, daha öncebi kez daha kullandım ama düzenli yapılmadıkça pek bi faydası görülmüyor. Altin rengi sedefli maske yarım saatte donuyor ve soyarak çıkarıyorsunuz, ama hiç bir fark göremedim ben :)
  • The Body Shop Vitamin E Nemlendirici Krem: TBS etkinliğinde tester olarak verilen E vitaminli yeni serinin nemlendirici kremlerine bayıldım ben. Kokusu harika, yapısı çok çok hafif, minicik bi miktar tüm yüzünüze yetiyor da artıyor bile. 3 adet tester'ı bir haftayı aşkın süre boyunca kullandım ve cildimi yumuşacık yapmasının yanı sıra nemlendiriciliği ve cildimin nefes alması çok hoşuma gitti, ayrıca kesinlikle yapış yapış his bırakmıyor, cilt kadife gibi oluyor emildikten sonra.
  • The Body Shop Tea Tree Pore Minimizer: Bu ürün içinse aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Yine çok minik bi miktar burnumun iki yanındaki genişlemiş gözeneklerime uygulamam için yettiğinden yaklaşık 10 gün boyunca yetti bana bu 3 tester ve düzenli kullandığım halde gözeneklerimde hiç bir değişme göremedim. Kokusu çok keskin ve cildi biraz geriyor.
  • Orkid Yaprak: Her zamanki...
  • Yves Rocher Tester Parfüm: Kokusunu çok sevdim, ferah, tam baharlık.
  • Eyüp Sabri Tuncer Islak Mendil: Anlata anlata bitiremediğim bu ıslak mendilleri sonunda bitirdim! Son bir tane kalmış çekmecemde gözümden kaçan, onu da kullandım. Daha önce hiç bu kadar kaliteli ıslak mendile rastlamadığımı anlatmıştım, kokuları resmen parfümümsü. Çok beğendim.
Hepsi bu kadar, sorularınız ve yorumlarınız için ben buradayım, hoşçakalın!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder