Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

11 Nisan 2014

Loreal Ombre ile Yeni Saç Rengim

Haftanın en sevilen gününden herkese merhaba!

Instagram hesabımı takip edenler bilir, bir kaç hafta önce saçlarımı ombre yapmıştım. (Zaten son zamanlarda Instablogger olup çıktım, blogu iyice boşladım, Twitter'a uğramıyorum bile!) 

Bir yılı aşkın bir süredir ombre saçlara takmış durumdaydım. Doğal bir şekilde sarışın olmak istiyor, bir yandan da sürekli dip boya muhabbetine katlanmak istemiyordum. İnternette sürekli saç rengi, saç modelleri araştırırken ombre modası daha yeni şekillenmeye başlıyordu ve ben ilk gördüğüm anda "İstediğim tam olarak bu!" dedim...

Geçen yaz ombre saç hayaliyle gittiğim kuaförün beni nasıl dibi gelmiş civciv sarısına çevirdiğini bir sürü paramın çöpe gitmesiyle birlikte şuradaki yazımda anlatmıştım! 1-2 hafta geçmeden o rezil saçları hemen koyu kumrala boyadık annemle ve gitgide o renk aktı, açıldı, çok doğal, sarışına dönük çok açık bir kumral renge dönüştü. Ve benim "Uçları da biraz daha açsak ne güzel olur..." düşüncem beni kemirmeye başlamıştı ki, Loreal'in evde kendimizin uygulayabileceği Ombre kitlerini piyasaya çıkardığını gördüm/duydum/okudum! Ve o günden itibaren çıldırasıya arayışım başladı...

Bursa'daki tüm Watsons'ları iki günde bir kontrol ettiğim/ettirdiğim, koskoca Kağan Parfümeri'de bile kimsenin haberdar olmadığı, haftalar süren arayışım en sonunda Watsons'ta denk gelmemle son buldu ve üstüne nasıl atladığımı bile hatırlamıyorum!


Watsons'taki 3 renk arasından benim tercihim No:3 oldu, sarı-koyu sarı aralığı için. Çünkü dediğim gibi, saç uçlarım geçen yaz ki civciv sarılarının etkisiyle oldukça açık renkti.

Neyse efenim, biz hiç beklemeden eve gelir gelmez annemle işe giriştik ve annem saç uçlarıma boyayı uyguladı, bıçakla kesilmiş gibi keskin renk geçişi olmamasına özellikle dikkat etmesini istedim, o da dağınık dağınık sürdü özel fırçasıyla boyayı. Saç uçlarımı iyice boyadıktan sonra yukarılara doğru krepe yapar gibi uyguladı annem, ara ara da yukarılara sürdü doğal bir görünüm yakalamak için. Zaten oldukça açık olan saç rengim 20 dk bile dolmadan sarardı.Ve ardından içinden çıkan bakım şampuanıyla yıkadım saçlarımı...



İşte ertesi sabah fönlenmiş saçımın gün ışığındaki rengi. En dipler kendi saç rengim, üstler kumral ve uçlarda da aylardır hayalini kurduğum ombre renk geçişleri... Tam olarak kuaförlerin yaptığı gibi birebir istediğim gibi olmasa da yine de istediğime çok yakın oldu, anneciğimin ellerine sağlık :) Birkaç yıkamadan sonra renk daha bi oturdu, daha bi bütünleşti saçımla, özellikle maşa yaptığımda bayıldım! Öndeki perçemlerimin de bir tutamına sürdüm boyayı dipten itibaren,değişik bi hava, bi ışıltı kattı saçlarıma. 


Bunlar da fluoresan ışığı altında ve bulutlu havadaki çekimler... Nasıl buldunuz?

Dip boya derdi olmadan abartısız bi sarışınlığa ulaştığıma göre, benim için boya devri kapanmış demektir! Bundan sonra üst üste defalarca işlem görüp zayıf düşen saçlarıma bol bol bakım yapıp güzelleştirmek olacak saçlarımla tek uğraşım. HC Complex'e (tık tık) ve Ovex'e devam ediyorum, bitince sonuçlarımı sizlerle paylaşacağım, Ovex'in de ayrıntılı yazısı gelecek. Saçlarım biraz kendine gelsin, ayrıntılı saç bakım postu hazırlayacağım sizler için. 

Yorumlarınızı bekliyorum :)

(Loreal Ombre'ye Watsons'lardan 18 küsur tl civarında sahip olabilirsiniz!)

Mutlu haftasonları!



30 yorum:

  1. Çok güzel olmuşş, o kadar kuaförlere gittim yine de istediğim gibi olmadı :/ Seninkini çok beğendim, hiç çizgilenme filan da olmamış hem :)) Güle güle kullan canım..
    Şuan benim de deneyesim geldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kuaförlerde istediğim sonucu bi türlü alamamış ve hatta saçı mahvedilmiş biri olarak kendim yaparım dedim ve anneme guvendim, o da sağolsun elinden gelir böyle şeyler :) Sağol canım bence dene yapanlar hep çok memnun uygulama videolarını izledik te yaptık biz ;)

      Sil
  2. Annen bence kuaforde ombre yapmaya baslayabilir diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha annem sağolsun elinden gelir böyle şeyler :) balolarda düğünlerde dağınık topuz yapmışlığı bile var :D

      Sil
  3. Güzel olmuş, benimde aklimda var ombre ama cesaret edemiyorum, doğrusu kuaföre güvenmiyorum.Ayrica super olmuş maşali saçin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımm :) aslında yapabilen çok gzl yapıyor ama tabi o kuaförleri bulmak sorun :) ama böyle hem evimin rahatlığında hem de ekonomik oldu :)

      Sil
  4. sonuç mükemmel yahu woow bende bundan sonra deneyeceğim kesinlikle çok yakışmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) teşekkür ederim beğenmenize sevindim, kesinlikle çok kolay denemelisiniz :))

      Sil
  5. Cok guzel olmus cnm cok begendim dogal bir durusu var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımm güzel yorumlar aldığıma sevindim :)

      Sil
  6. Ya çok güzel olmuş bende yapmak istiyorum ama hiç cesaret edemiyorum. Sana çok yakışmış güzel günlerde kullan yeni saç rengini canım :)

    http://mylittlemascara.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımm ben de yıllardır cesaret edemeye edemeye en sonunda yaptım gitti :)

      Sil
  7. Birsey danismak istiyorum benim saclarim kahverengi gecen yaz ombre yaptim bu set ile fakat kahverengi sacli oldugum icin no1 rengi ile yaptim istedigim rengi pek elde edemedim turuncumsu bir sekilde acildi kutudaki resim gibi ama ben senin ki gibi sarimsi bir sekilde ombre olmasini istiyorum no2 veya seninki gibi no3 kullansam bir zarari olur mu acaba yoksa istedigim sariligi elde edebilir miyim cevaplarsaniz cok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, doğal saç renginizin üzerine yaptıysanız, üstelik te 1 numarayı kullandıysanız bu şekilde olması normal, bir arkadaşım 3 numarayla boyamasına rağmen ombresi belli bile olmadı. Benimkinin bu kadar sarı olmasının sebebi daha önceden saçlarımın önceden civciv sarısı olmasıydı, üstüne kumral boyayıp ombre yaptım, o yüzden bu kadar çok açıldı. Doğal saç hiç bir zaman birdenbire o kadar açılmaz, açılsa da çok fazla yanar. Ve de 1 numara koyu saçlar için biraz turuncumsu bir ombreydi zaten, renginin turumcusu bir şekilde açılması normal :) Ama kesinlikle üst üste 2 veya 3 numara ile boyamamanızı öneririm, o kadra çok yakıyor ki saçı, bir kaç ay sonra çıkıyor acısı. Ve de zaman içinde kendi kendine daha doğal bir şekilde açılacak, çünkü benim de arkadaşımın da öyle oldu. Umarım yardımcı olabilmişimdir, sevgiler!

      Sil
  8. meraba fiyatı ne acaba ? bi de açıcı kullandınmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, fiyatı 18-20 tl arası bir şeydi hatırladığım kadarıyla. Hayır açıcı kullanmadım, sadece pakedin içinden çıkanlarla kullanma talimatına uygun olarak uygulama yaptım.

      Sil
  9. Ya benim saçlarım siyaha yakın tenimde bayağı esmer. Sizce no 3 bana gider mi? Olmazsa hangisini kullanmamı önerirsiniz? Yardımcı olursanız çok mutlu olurum

    YanıtlaSil
  10. Ya benim saçlarım siyaha yakın bir renkte, tenimde bayağı esmer. Sizce no 3 bana gider mi ? Olmazsa hangisini önerirsiniz? Yardımcı olursanız çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. No:3 sarışınlar ve açık kumrallar için uygun olan ürün, oldukça esmer olduğunuzdan bahsetmişsiniz o halde en koyu saçlar için olan No:1 önerebilirim size. Ancak saçlarınız turuncumsu tonlarda açılacaktır, zaten ambalajında da ne şekilde açılacağı gösteriliyor :)

      Sil
  11. merhaba. benim saçlarım da aynı seninki gibi yani şuan uçları civciv sarısı. 2 sene önce boyamıştım ombre yapmıştım uçlarına. baya bi açıldı yıprandı. yenilemek istiyorum. önce uçlarını koyuya mı boyayıp sonra mı no 3 e boyadın nasıl yapiim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, öncelikle uçlardaki yıpranmış ve yanmış kısımlarını az biraz kestirip, kendi rengine boya derim, ben öyle yaptım. Birkaç hafta geçip renk oturunca, biraz da saçların dinlenince tekrardan ombre yapabilir, ya da bu şekilde uğraşmak istemiyorum dersen kuaförde tek aşamada ombreni yeniletebilirsin, ancak kuaför seçiminde çok dikkatli olmanı öneririm, zira benimkisi saçlarımı mahvetmişti, yıpranmış saçlara tekrar ombre derken saçlarından olma :/ Dediğim gibi evde yapıcaksan da bol bol bakım yağlarıyla bakımını ihmal etme :)

      Sil
  12. merhaba;bende loreal ombre 1 numara kullandım ancak 35 dk bekletmiştim istediğim açıklığa kavuşamadım.pakettede yarısı kaldı boyanın hemen hemen sizce dün boyadığım saç uçlarıma kalan boyayı tekrar bugun kullansam saçım yanar mı tutar mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar, bilgisayarımdaki teknik sorunlar nedeniyle bloguma henüz giriş yapabildim ve yorumunuzu daha yeni gördüm. Umarım iki gün arka arkaya bu boyayı kullanmamışsınızdır, inanılmaz yakacağını düşünüyorum. Tek kullanımda bile bir süre sonra normal boyaların verdiği zararın kat kat fazlasını verdiğini deneyimledim ve saçlarımdan tamamen gitmesi için sık sık saçlarımı kestirmek zorunda kaldım, ne kadar bakımlar yapsam da mahvetti saç uçlarımı. Zaten kendi kendine biraz daha açılıyor, beklemenizi tavsiye ederim.

      Sil
  13. İyi gunler saclariniz cok guzel olmus,bnde ombre yapmayi dusunuyorum benim sac uclarim sizin kendi sac renginizin altindaki renkle ayni belki bi ton koyusudur. Loreal ombre no 3,alsam sizinki gibi bir sonuc elde edebilir miyim acaba .?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, biraz geç gördüm kusura bakmayın. Öncelikle teşekkür ederim, benim saç rengim gibiyse ve hatta 1 ton kadar daha koyuysa, No:2 sizin için daha uygun olabilir. Ben No:3 kullandım çünkü saç uçlarım açık kumrala boyalıydı, onu daha da açsın diye en açık rengini kullandım. Ama direk doğal saçınıza No:3 kullanırsanız renk biraz fark edebilir. Bence en doğru kararı ambalajlara bakarak siz kendiniz verebilirsiniz :)

      Sil
  14. mrb ben kuafore yaptrmsdm ama cok kotu oldugu ıcın palet tup boya alıp butun saçımı kumrala boyadım ve koyu bı kahve gbı oldu kumral ustune bu rengı boyasam saçıma zarar verırmym bende sızın kullandığınız rengı aldım ve degstremıorm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence öncelikle saçınızı biraz dinlendirmelisiniz, üst üste 3 kere boya işlemi (hele ki sonuncusu ombre) inanılmaz yakar saçınızı. Ayrıca biraz dinlendirdiğinizde koyu kahve renk akar ve benim saçımda gördüğünüz gibi açık bi kumrala doğru döner, o zaman ombreyi uyguladığınızda gayet güzel sonuç elde edebilirsiniz.

      Sil
  15. Merhabalaf bende dun yaptim sertlesti ve turumcusu bi goruntu oldu acilicak mi daha sonra. Beni bilgilendirirseniz cok sevinirim cunku korkuyorum

    YanıtlaSil
  16. Merhablar bende bugun boyadim ve turumcush bi goruntu oldu acilacak mi daha sonra bana donerseniz ck sevinirm endiseliyim

    YanıtlaSil
  17. Merhaba ben loreal parisin ombre setini kullandimda sacimda turuncu bi goruntu oldu ve cok icime sinmedi sacim acilacak midir bir bilginiz varsa lutfen yazin cunku ben cok endiseliyim

    YanıtlaSil