Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

6 Nisan 2014

Son Alışverişler #15 | Watsons/Oriflame

Mutlu pazarlar!

Bugünkü yazım kısacık, minicik :) Uzun zamandır eskisi gibi alışveriş yazısı yazmadığımı fark ettim ve Watsons'tan minicik bi alışveriş yapmışken yazıvereyim dedim.


Watsons'a girince mutlaka bir şeyler almalıyım psikolojisinden kurtulsam çok iyi olacak! Hiç birine hiç te ihtiyacım yoktu oysa ki... Pembe maske sırf rengi ve ambalajının şirinliğiyle kandırdı beni. Baby Soft Collegen lip balm da öyle, kolajen deyince benim bu iflah olmaz kuru ve çatlak dudaklara iyi olur diye düşündüm, bir de baby soft filan görünce öyle :D 

Alix Avien ojenin içinde pembelik barındıran kahvemsi tonu çok değişik geldi bana, postu çok yakında blogta olacak!

Palmolive Thermal Spa Massage duş jeli ise hayatımın 1 numarası zaten, bunu bilmeyen kalmadı :D En büyük boyunu stoklayan ben kasada minik çanta boyunu da görünce alıvereyim lazım olur dedim, artık ne yapacaksam onu, neyse belki bi seyahat tatil filan planlarım bi ara :)))


Ve de Instagram'da daha önce ön gösterimini yaptığım Oriflame kolyeyi göstermek istiyorum. Büyük kolyelere bayılan ama bir türlü kendisinde görmeye alışık olmayan ben, artık yavaş yavaş alışmaya başlasam iyi olacak dedim ve bununla başladım. Tabiki yeterince büyük değil :) Önce bu şekilde gömleğin üstünde denedim, biraz küçük kaldığını düşündüm ve...


Bu şekilde kullansam daha iyi olur diye düşündüm. Bir de düz beyaz tişörtün üzerine deneyeyim dedim...


Instagram'daki çoğu arkadaşım kot gömlek dediler, o halde kot gömlek bizimla. Siz ne düşünüyorsunuz?

Görüşmek üzere!


2 yorum:

  1. Güle güle kullan canım:) Bence de kot gömlek ile güzel görünüyor. İlk fotoğrafında gömleğin dügmeleri kapalıyken harika durmuş. Güle güle tak üzerinde paralansın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımm herkes kot gömlekle daha çok beğendi ben de öyle kullanacağım o zaman :)

      Sil