Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

5 Nisan 2014

Oriflame Power Shine Satin Lipstick/Nude Lustre

Herkese mutlu haftasonları!

Bugün çok beğenerek aldığım, her sürüşümde de "İyi ki almışım!" dediğim bir rujdan bahsedeceğim. Oriflame'in aşık olduğum serisi Power Shine'den kendisi, ama bu sefer 'Satin' olanından...


Power Shine serisinin ışıl ışıl rujlarına, özellikle kokularına bayıldığımı daha önce söylemiştim. Lise mezuniyetimdeki makyajımda tanışmıştım bu serinin rujlarıyla ve o gün bu gündür biter bitmez hemen alıyorum. Daha geçenlerde pembe tonlu bi tane aldım ama nude tonlardaki bu rengi görünce de dayanamadım. 


Gördüğünüz gibi ışıl ışıl mikro simlerle bezenmiş. Ortasındaki köpük formdaki yapı da rujun yumuşacık, pürüzsüz bir şekilde dudağınızda kaymasında büyük etken, adı üstünde saten gibi bir uygulama sağlıyor. Bu köpük kısım 'Satin' serisinde var sanırım sadece, normal Power Shine'larda yok.


Ürün 1,6 gramlık, incecik, kalem gibi, çantama, cebime, cüzdanıma bile atıp çıkıyorum. Tüm rujlarım pembe-kırmızı tonlu olduğu için son zamanlarda bu tarz doğal renk arayışındayım hep. 


İşte renk. İçinde çok hafif kahvelik barındıran şeftali tonları. Bu ruju görür görmez ilk düşündüğüm; "Yaz akşamlarında bronzlaşmış tenime altın-bakır tonlarında far ve ışıltılı bi bronzer pudrayla ne hoş durur..." oldu. Her ne kadar bahar aylarında dudaklarımızda hep pembe-kırmızı-turuncu (özellikle bu mevsimin modası turuncu) hakim olacak olsa da, sıcak yaz akşamlarında arkadaşlarımla dışarı çıktığımda, bronzlaşmış tene özellikle yakışacağını düşünüyorum.


Bu da dudaktaki duruşu. Özellikle üstüne basmak istediğim bi konu var ki Satin serisinin rujları (en azından bu rengi) normal Power Shine'lar kadar ışıldamıyor, çok çok yoğun bir sim ve sedef yok yapısında. Zaten Power Shine serisi ilk çıktığında "Dudaklara elmas tozu dökmüş gibi" diye tanıtılmıştı reklamlarda, cidden daha önce kullandığım pembe tonlu iki rengi de disko topu gibi ışıl ışıldı ve özel günler için vazgeçilmezimdi. Ancak dediğim gibi, Satin serisi o kadar abartılı ışıltıdan ziyade biraz daha ipeksi, nemlendirilmiş, saten gibi bir görünüm sağlıyor dudaklarda. Kalıcılığı orta karar, nemlendirmesi yerinde. Dudak çatlaklarını ve kusurlarını çok fazla ön plana çıkarmıyor. Kokusu ise muh-te-şem!

Demem odur ki bu serinin tüm rujları gibi bu rengine de bayıldım ve şimdiden ruju yarıladım! Umarım Oriflame bu serinin üretimini hiç kesmez! Katalogda indirimle 12 tl civarına kadar düşüyor, tavsiye ederim. 

Hoşçakalın!


2 yorum:

  1. Bend bunlari cok cok seviyorum :) bende oyl cok anisi varki bu serinin. Gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım kesinlikkesinlikle çok güzel bir seri :)

      Sil