Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

19 Nisan 2014

Pink Spring Party Sponsorlarımız #1

Merhabalar!

Dün anlata anlata bitiremediğim muhteşem partimizin hediye ve sponsorlarında sıra. Hazır mısınız!


Öncelikle partimizi renkli ve eğlenceli hale getirmede en büyük rolü oynayan fotoğraf çerçevemiz, konuşma balonlarımız, servislerimiz, yaka kartlarımız ve kitap ayraçlarımız için Renkli Yansımalar'a kocaman teşekkürler! Pembe ekosenin yeşille uyumundan başka hiç bir kombin baharı bu kadar iyi simgeleyemezdi... 


By Emir Mutluluk Dükkanı, lezzetli mi lezzetli pembiş kurabiyeleri ve şirin ötesi mini kavanozlarıyla partimize renk ve lezzet kattı, o kavanozun güzelliği bozulmasın diye bonibonları yemeye kıyamadım :) Teşekkürler By Emir Mutluluk Dükkanı!


Partimizin konseptine uygun olarak bu cici ötesi tasarım sabunlarla yanımızdaydı Pınar Hanım. Tabi ki kullanmaya kıyamadığımdan çeyizimde yerlerini aldılar bile :) Teşekkürler Sabunopia!


 Organique, son zamanlarda sıkça duymaya ve okumaya başladığım bir markaydı, haliyle ürünlerini merak eder olmuştum. Bizlere hediye olarak vücut yıkama kreması göndermiş, duş jelinin bir alternatifi yani. İlk defa duydum ve çok heyecanladım, kokusuysa en az rengi kadar nefis! Teşekkürler Organique!


Cyréne, en son buluşmamızda da bize çok kaliteli ürünler göndermişti. Yine cömertliğini konuşturmuş ve son zamanlarda çok moda olan misel solüsyonlardan göndermiş hepimizin cilt tipine göre. Zaten hangi misel su sorusu kafamda dönüp duruyordu, Cyréne sayesinde şimdilik bu soru yok oldu. Ayrıca yanında cilt aydınlatıcı solüsyon %2 AHA ve güneş koruyucu numunesi de var. Teşekkürler Cyréne!


Ross Pharma tarafından gönderilen Jane Iredale ürünlerimiz nasıl da gelin gibi süslenmişler değil mi? Hem cömertler, hem de özenli...


Aylar önce bu mineral fondöteni internette gördüğümde resmen çıldırmıştım! Hayatımda ilk defa böylesi bir ürün görüyordum ve denemek için can atıyordum ancak benim öğrenci bütçemi biraz aşıyordu. Paketlerimizden çıkınca sevincim görülmeye değerdi :) Nasıl kıyıp ta kullanırım bilmiyorum, yanındaki gloss'un da rengi müthiş... Teşekkürler Ross Pharma-Jane Iredale!

 Urban Care Natural's markası da son zamanlarda yaptığı tanıtım lansmanlarıyla gündemdeydi, çokça okuduk. Bize her saç tipine uygun şampuan, saç kremi ve bakım maskelerinden oluşan tester'lar göndermiş, ailece deneyip yorumlayacağız :) Teşekkürler Urban Care!


Doa kozmetik te yine bir önceki buluşmamızda olduğu gibi yine birbirinden doğal ürünleriyle bizi yalnız bırakmadı. Sülfatsız bakım şampuanı şişesi itibariyle bile oldukça doğal durmuyor mu? Hele ki keten kol çantasına bayıldım! Teşekkürler Doa Kozmetik!


Nideno hepimize adımıza özel pembe deri defter göndermiş ki; bayıldımm! Burcu'cum partimizin konseptine uygun olsun diye pembe seçmiş ve kesinlikle çok güzel olmuş, ne yazarım içine ne çizerim hiç bilmiyorum, çünkü kıyamıyorum! Çok özel bir hediye olduğu için özel bir şeyler yazmak için kullanmak istiyorum ama daha karar veremedim, soyadımı da sildim çünkü biliyorsunuz ki ben anonim takılmayı tercih eden bir bloggerım :)) Bu arada siz de kendinize ve sevdiklerinize özel böylesine cici bir şeyler düşünürseniz uğrayın, teşekkürler nideno.com!


Bir önceki buluşmamızda güneş kremi gelmişti, şimdi de güneş sonrası nemlendirici, rahatlatıcı After Sun kremi geldi, bu yaz hadi gene iyiyim :D Şaka bir yana güneş sonrası serinletici rahatlatıcı kremleri gerçekten çok severek yıllardır kullanıyor ve gerekli buluyorum, bronzluğunuzu daha uzun süre korumanıza da yardımcı oluyorlar. Annemle teyzem bile müptelası bu kremlerin :) Teşekkürler Aubrey Organics!


Daha önce Lip Balm Dosyası postumda da yazdığım gibi, Burt's Bees'i tek geçerim ve elimdeki de bitmek üzereydi, yaban mersini ve bitter çikolatalı bu yeni ciciyi ben çok sevdim! Teşekkürler Burt's Bees!


Raen de yine bir önceki blogger buluşmamızda tanıştığım markalardan biriydi ve yine cici ürünler göndermiş bizlere. Mini yüz kesesini çeyizime sakladım, pek severim böle ufacık tefecik paketleri çeyizime saklamayı :) Yanındaki ise mis kokulu pembe gül suyu. Teşekkürler Raen!


Bloglarda okuyor, pratikliğinden ve çantaya at-çık oluşundan dolayı istiyordum. Özellikle canım sıkıldığında ojelerimi soyma huyum çok vardır, bu da bulunduğum ortamda hoş olmayan bir görüntü yaratıyor. Bu nedenle çantamda her daim bulunabilecek bu ürüne ihtiyacım vardı. Teşekkürler Rapunzel/Alternatif Kozmetik!

Bunlar tam tamına yarısı. Çok uzun yazıp sizleri sıkmak istemediğim için sponsor yazımı ikiye böldüm. Devamı yarın! Hoşçakalın :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder