Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

20 Nisan 2014

Pink Spring Party Sponsorlarımız #2

Herkese mutlu pazarlar!

Sponsorlarımıza kaldığımız yerden devam edelim :)

,

Aylardır her yerde okuya okuya bir hal olduğum Konjac Sponge'ın da sponsorlarımız arasında olduğunu duyunca çok sevindim açıkçası :) 


İngiltere menşeili, %100 doğal ve orjinal, pembe Fransız killi Konjac Sponge'ımın yorumları çok yakında burada olacak. Teşekkürler Konjac Sponge!

Watsons istisnasız bizimleydi her zamanki gibi. Her daim en yeni ürünlerden oluşan paketleriyle çok cömertler, Watsons seni seviyoruz :) Not; Rimmel Color Rush ile Nyc Applelicious'ı almak için acele etmeseymişim tam süper olacakmış :D Teşekkürler Watsons!


Sizce nedir bu?


Bi kutu çikolata, hem de en kalitelisinden! Hepimizin burcuna özel bu çikolata kutusuna bayıldım! Her yerinde burcumuzun özellikleri yazıyor. Çikolatalar mı? Yerlerinde yeller esti :D Ama kağıtları duruyor aynen yerlerinde, atar mıyım? Teşekkürler Choc Chic Çikolata!


Burcu'nun olduğu yerde kitap olmaz mı :) Bu parti aynı zamanda biraz kültürel de bi parti oldu, kütüphaneme yepyeni bi roman eklendi, okumak için sabırsızlanıyorum. Teşekkürler Trend Yayınevi!


Dalin şipşirin bi çantayla gönderdi bizi evlerimize. Duştan sonra ıslakken bebe yağı kullandığınızda nemi kat kat daha fazla hapsedebileceğinizi biliyor muydunuz? İşte ben de bu yüzden her daim bebe yağı kullanan biriyim, bebe yağım stoklandı! Ayrıca bebe losyonunun kokusu ve yumuşaklığına aşık oldum, şahsen ve bizzat kendime sakladım :D Bebe şampuanıysa minik yeğenime hediyem olacak. Teşekkürler Dalin!


Oriflame de her zamanki gibi koca bi paket göndermiş bize. Yeni çıkan The One koleksiyonundan rimel, ruj ve iki adet krem göz farı. Kullanmaya başladım ve bayıldım, ayrıntılar en kısa zamanda blogta! Teşekkürler Oriflame!


Otacı da hiç bir buluşmamızda bizi yalnız bırakmayan markalardan biri ve ürünlerini çok severek kullanıyorum. Bu seferki hediyesi saç tarama spreyi, en çok kullandığım saç ürünlerinden biri, teşekkürler Otacı!


Gelelim boğaz davasına :) En sevdiğim şeyler evde yapılan bu tarz kurabiyeler, kekler, muffinler... Farina Bella bizler için tatlı mı tatlı hediyeler göndermiş, çay saatimizi daha keyifli hale getirmek için. Teşekkürler Farina Bella!


Uneller'in gönderdiği çeşit çeşit kurabiyelere, galetalara, krakerlere de bakın! Evde çayla, kahveyle atıştırabileceğim bu tarz şeylerin her daim bulunması taraftarıyım efenim :) Teşekkürler Uneller!


İşte en sevdiğim makarna çeşidi! Ve yanında ilk kez deneyeceğim domatesli, ıspanaklı ve sade makarnadan oluşan üç renkli makarna! Teşekkürler Arbella!


Berrak'ın bütün ürünlerini seviyorum! Bize yine en sevdiklerimi göndermiş, salatalık turşusu ve ekmeğimin üstüne sürüp bayıla bayıla yediğim dobipa sos! Teşekkürler Berrak!


Sarmaya bayılıyorummm! Kendim beceremediğimden annemi bekliyorum, %100 tuzsuz doğal Tokat asma yaprağıyla da ne nefis olur ki... Teşekkürler Tazeyaprak.com!


Tarhana sevmeyen? Bence yok! Bayılırımmm! Teşekkürler Tarhana Baba!


Ve son olarak Arnica Merlin! Evet, ilk gördüğümde şoka girdiğim doğrudur :) Bu pratik mini elektrik süpürgesinin emiş gücü 1000 watt ve büyüklerini çoktan sollamış bile. İster başlığını çıkarıp şarjlı süpürgeler gibi oluyor, ister de uzatma borusuyla ve başlığıyla tam bir elektrikli süpürge. Annem de bayıldı ama yook, çeyizime sakladım :) Teşekkürler Arnica!

Ve sponsorlarımızın sonuna gelmiş bulunuyoruz! Hepsine ayrı ayrı bayıldım, ihtiyacım olan şeyler, merak ettiğim şeyler, ilk kez görüp deneme fırsatı bulduğum şeyler... Tüm sponsorlarımıza bir kez daha teşekkürler deyip, yazımı sonlandırıyorum. 

Hoşçakalın!


4 yorum:

  1. Ne kadar değerli sponsorlar varmış :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, hepsi birbirinden kıymetli :)

      Sil
  2. Çok tatlış bir blogmuş arkadaşımın tavsiyesiyle geldim çokta sevdim sevgiler banada beklerim http://esralounge.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmene sevindimm :) tabi ki uğrarım

      Sil