Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

22 Nisan 2014

Rimmel London Rita Ora "Color Rush" Lip Balm

Herkese merhaba!

Kalem rujları hangimiz sevmiyoruz ki! Chubby Stick'lerle başlayan kalem ruj furyası her geçen gün farklı markaların piyasaya sürdüğü yepyeni ve çeşit çeşit kalem rujlarla artarak devam ediyor.

Ben de bu akşam herkesin elinde, elinde olmayanların aklında olan yepyeni bir üründen bahsedeceğim; Rimmel'in Rita Ora koleksiyonuna ait Color Rush kalem rujları.

Aslında "Long Lasting Intense Colour Balm" diye geçiyor ambalajının üzerinde, yani uzun süre kalıcı yoğun renkli balm diyebiliriz kalem rujdan ziyade. 


Ben en çok merak ve tercih edilen 2 rengine sahibim; 710 Drive Me Nude ve 600 On Fire.


Öncelikle Clinique Chubby Stick'lerden sonra uygun fiyatlı bir çok kalem rujun piyasaya çıkmış olmasından dolayı mutluluktan uçan ben, hemen Watsons'a ışınlanıp "Drive Me Nude" rengini aldım. Sonrasında yaklaşık 10 gün önce gerçekleştirmiş olduğumuz Pink Spring Party'de sponsorumuz olan Watsons'ın paketinden "On Fire" rengi çıkınca daha bi mutlu oldum ♥ 


Öncelikle gerçekten tam bir dudak balmı gibiler. Yapıları yumuşacık, dudağınızda kayıp gidiyor. Çatlaklara dolmayan, kuruluğu bariz belli etmeyen, nemli bir görünüm veriyor. Aynı Chubby Stick'ler gibi. Sevdim!

Renkleri bu şekilde; üstteki kıppkırmızı gibi görünse de aslında o kadar kırmızı değil, alttaki de biraz kahvemsi görünmesine rağmen o da tam olarak öyle değil. Dedim ya; dudak balmı gibi olduğundan ruj gibi örtücülük, opaklık beklemek yanlış olur, rengini iyice vermesi için üstünden bir kaç kez yoğun bir şekilde geçmeniz gerekiyor. Yukarıdaki abartıdan uzak hoş bir kırmızılık, alttaki de ambalajının renginde nude tonlarda çok uçuk bir pembelik veriyor, daha doğrusu pembe-sütlü kahve karışımı :)


İşte, renkler tam olarak böyle, sizce de çok tatlı değil mi? On Fire tam yazlık, canlı bir kırmızı-nar çiçeği arası, yoğunluğunu istediğiniz miktarda sürerek kendiniz ayarlayabilirsiniz üstelik. Drive Me Nude da nudeseverlerin bayılacağı pembe alt tonlu müthiş bir renk. 

Nemlendiriciliklerini bu fotoğrafta daha iyi anlayabilirsiniz, nasıl da dudak balmı gibi nemli duruyorlar öyle değil mi?

Kalıcıkları çok iyi, hele ki On Fire rengi elimden ıslak mendille bile çıkmadı! Bu ikilide sevmediğim tek şey, Drive Me Nude renginin sürdükten çok kısa bir süre sonra şeker pembeye dönüşmesi! Evet yanlış okumadınız, bir çok kişiden daha bu sorunu duydum. Bu kadar beğenerek aldığım o harika renk, dakikalar içinde dudağımda pembeye dönüşüyor, hatta ortaları silinip dudak kenarlarında dudak kalemi gibi birikiyor. Bu beni büyük hayal kırıklığına uğrattı, bu rengi almamın hiç bir anlamı kalmadı yani anlayacağınız. Ama yine de nefis çikolata kokusuyla ikisi de benim bebeklerim, severek kullanıyorum ve kullanmaya devam edeceğim :)

Siz Color Rush'ların hangi rengine sahipsiniz? 
Watsons'larda 16.90 TL'ye sahip olabilirsiniz!

Hoşçakalın! 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder