Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

20 Mayıs 2014

Avon Planet Spa Ölü Deniz Mineralleri İçeren Arındırıcı Scrub

Herkese merhaba!

Uzun zamandır denemek istediğim ve sonunda muradıma erdiğim bir ürün; Avon'un Ölü Deniz mineralleri içeren vücut peelingi.


Vücudumdaki ölü deri tabakasından kurtulmak için düzenli olarak kese yaparım. Ama sanırım yeterli değil, bacaklarımdaki ölü deriyi tam olarak atamıyor olacağım ki batık sorunu yaşıyorum fazlasıyla. Ben de yaza girerken kış aylarının rehavetini atmak, taytlar ve külotlu çoraplar, kat kat kazaklar içinde nefessiz kalan cildimi rahatlatmak ve ölü derilerden iyice kurtulmak için çok sevilen bu ürünü denemek istedim. 


Eskiden tüp içerisinde satışa sunulan ürün artık kavanozda. Kokusu mükemmel, Avon'un Lagoon duş jelini deneyenler bilirler, aynı onun gibi kokuyor, buram buram ferahlık... Sanki okyanusların ortasında bir adada, şelalerin arasındayım, bu tarz ferah kokuları çok seviyorum. İlk bakışta partikülleri çok küçük gibi görünse de aldanmayın derim. Zira resmen kazıyor, soyuyor cildimi!


Yapısı bu şekilde, ideal bir vücut peelingi. Kesemin üzerine döküp o şekilde uyguluyorum, o partikülleri hissedebiliyorsunuz. Ben biraz da sert uygulamayı tercih ediyorum, iyice arındırması adına. Sonrasında cildimin arındığını, nefes aldığını hissedebiliyorum. Haftada bir kullanıyorum şimdilik, ancak bacaklarımdaki batıklar hala çözüme kavuşmadı, çok dertliyim o konuda :( Yine de bu ürünün kokusunu, ferahlığını, arındırıcılığını çok sevdim ve devamlı kullanacağımı düşünüyorum. 

Siz denediniz mi, veya başka bir vücut peelingi önerisi olan?

Hoşçakalın!


6 yorum:

  1. Ben bu serinin yüz maskesini kullanmıştım çok bereketliydi. Yüz için çok iri tanecikli peeling sevmem ama vücut için iri tanecikler daha iyi temizliyor sanki.. Watsons' ın japon kirazlısıydı sanırım onun vucüt scrubını kullanmıştım kokusu da dahil çook güzeldi ama bulamıyorum artık =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüz maskesi de çok seviliyor merak ettim iyice :) aynen ben de öyle düşünüyorum vücut için iri tanecikler daha iyi :)

      Sil
  2. bu ürünü biliyorum ama kullanmadım denemek lazım avonun sadece parfümlerini ara sıra alıyorum onlarında kalıcı olmamasından şikayetçiyim...bendede batık sorunu dönem dönem oluyor ayda bir hamama gitmeni tavsiye ederim orda bilinçli ellerde yapılan kese tüm ölü deriyi yok ediyor :)) i

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazı parfümlerinin kalıcılığı iyi avonun parfümlerini ben de çok severim, bu üründen de çok memnun kaldım, sırt ve kol bölgesinde pütürlerden eser bırakmıyor :)

      Sil
  3. bende avon planet body scrub'tan aldım. ancak nasıl kullanacağımı bilmiyorum .yardımcı olur musunuz??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazımda nasıl kullandığımı yazmıştım aslında, kabak lifinden banyo kesemin üzerine bir miktar döküp o şekilde uyguluyorum.

      Sil