Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

11 Mayıs 2014

Bitenler #10

Mutlu pazarlar!

Blogumu açtım açalı anca 10 posta ürün bitirebilmişim. Ve bunların içinde renkli kozmetik hiç yok desem yeridir, %95 bakım ve kişisel temizlik ürünleri...

Neyse efendim, bakalım şu sıralar neler biriktirmişim...


  • Nivea Stress Protect Deodorant: Her zamanki. Asla vazgeçmeyeceğim, kokusuna aşık olduğum. Kim bilir kaçıncı..
  • Down Under Natural's Argan Oil Saç Bakım Serumu: Kokusu çok güzel, bu da bitirdiğim bilmem kaçıncı şişem. Nashi arganla birlikte pabucu dama atılsa da yine de en sevdiğim, yoluma yine onunla devam edeceğim. Etkisini çok görüyorum.
  • Nashi Argan: Profesyonellerin tercihi, sadece internet üzerinden ve güzellik salonu tarzı yerlerde satılan büyük oranda saf argan yağı. Kokusuna çok aşığım yine bunun da, 3 ay tepe tepe kullandım, memnun kaldım, ama malum, öğrencilik, 90 küsur lirayı veremem şu an için, yine de denemek güzeldi :)
  • Cyrene Biomimetic Keratin Deep Conditioning Saç Maskesi: Cyrene'nin çok sevilen mucize saç maskesinin tester'ı bana 3 kullanım kadar yetti ve kokusuna, verdiği yumuşaklığa hayran kaldım. Öyle uzun uzun kullanamadığım için söz edilen mucizevi parlaklığından, etkilerinden yararlanamadım ama yine de büyük boyunu denemem için beni ikna etti :)
  • The Body Shop Body Butter Tester: O küçük, yuvarlak, şeffaf kutudan bahsediyorum. Hangi body butter olduğunu bilmiyorum, üstünde hiç bir şey yazmıyor ancak yapısını ve nemlendirmesini çok sevdiğimi söylemeliyim. TBS'nin body butter'larına göz atsam iyi olacak :)
  • Ojeler: Kurudular, bozuldular, bittiler, çöpe gittiler :)


  • Benri Kare Pamuk: Aşık oldumm! Göz makyajımı silmek için disk pamuk kullanıyorum ama cilt makyajımı temizlemek için Benri'nin bu kocaman, kare şeklinde, kalın ve kaliteli pamuklarına alışınca disk pamuklar yetmemeye başladı! Sanki temizlemiyormuş gibime geliyor, o derece :) Gratis'te yoktu, gelir gelmez stoklayacağım.
  • Lagrita Disk Pamuk: Yine bir gün Bim'den mi nerden aldım bilemiyorum, ama güzeldi, kaliteliydi, sevdim.
  • Urban Keratin Şampuan ve Saç Kremi Tester'ları: Ülkemize yeni giriş yapan ve aynı Down Under Naturals gibi bir marka olan Urban'ın saç kremlerini sevdim, yumuşacık yapıyor her saç kremi gibi. Ancak şampuan biraz kepeklenme yaptı sanki, ya da o sıralar bir sürü tester üst üste kullandım, o yüzden de olmuş olabilir, emin değilim.
  • Orkid Deo Fresh Yaprak: Her zamanki fix kullandığım.
  • Watsons Lavender Islak Mendil: Mis gibi lavanta kokulu, çantamın vazgeçilmezi.
Bu kadarrr! Merak ettiğiniz, sormak istediğiniz bir şey olursa veya sadece düşünceleriniz için ben buradayım, hoşçakalın!


4 yorum:

  1. Acaba ne zaman renkli kozmetik bitirebilecegiz biz. Tatlım bu arada Down Under Naturals ile Urban Care aynı firma aslında.. Down Under Naturals'ın argan yaglı urunleri artık Urban Care adı altında satılıyor mesela :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha ben de diyorum bu nasıl bi benzerlik, resmen birbirinin kopyası diyorum :D Sağol canım bilgilendirdigin için :)

      Sil
  2. Dawn under sampuanını kullanmıştım saçımda kepeklenme yaptı:((( urban ürünlerini çok merak etsemde kullanmadım nashi mükemmel bir ürün keşke fiyatı uygun olsa..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa halbuki ben çok memnunum Down Under'dan, herkesin saç ve cilt tipi aynı olmuyor tabi.. Urban da Down Under'ın isminin değişmiş haliymiş sadece, aynıymış yani. Aynen, fiyat biraz uçuk keşke daha ucuz olsa :)

      Sil