Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

3 Mayıs 2014

Cyrene Yüz ve Makyaj Temizleme Suyu

Selamlar!

Uzun zaman sonra vakit bulup bekleyen postlarımı arka arkaya yayınlamanın sevincindeyim. Bu gün sizlere çok memnun kaldığım bir ürün tavsiyem olacak :)


"Misel su" kavramını bloglara ilgi duymaya başladığım ilk günlerde, Bioderma ile tanışarak öğrenmiştim. Herkesin baş tacı, büyük aşkı Bioderma, malesef benim için o kadar mucizevi bir ürün olamadı, ben de başka misel su arayışlarına girdim. O sıralarda Loreal, Nivea, Garnier derken bir çok marka arka arkaya misel sular piyasaya sunmaya başladı ve ben daha hangisi en iyisi diye karar veremeden Cyréne bizlere Pink Spring Party aracılığıyla cilt tiplerimize uygun misel sular gönderdi...


Misel suları makyaj temizleme sütü vb. ürünlerden çok daha fazla seviyorum. Makyaj temizleme sütlerinde olduğu gibi yüzümde bulaklanıp kalmıyor, yapış yapış his bırakmıyor, gayet güzel bir şekilde yüzümü yıkamışçasına arındırıyor cildimi makyajdan. Cyréne ürünlerininse deneyimli kimyager, biyolog ve dermatologlar tarafından sadece klinik çalışmalarla tamamen bilimsel yöntemlerle üretildiğini, içeriklerin saf, doğal ve organik olduğunu biliyoruz ve severek kullanıyoruz. Peki bu ürünün bize vaadleri ne?
  • Durulama gerektirmez.
  • Misel Teknolojisi ile geliştirilmiştir. İçeriğindeki mikro misel tanecikleri ile  tek bir hareketle yüzünüzdeki makyajı,kiri,tozu nazikçe temizler .
  • Cildi Rahatlatarak ipeksi bir his bırakır. 
  • Göz yakmayan benzersiz formül.
  • Kirpikleri dökmeyen bir formüle sahiptir. İçeriğindeki Pro Vitamin B5 ve Aloe Vera kirpiklerinizi besler.
  • Yağ, Etil Alkol, Esans, Renklendirici ve Paraben İçermez.
 Ürünün içinde gerçekten beyazımsı mikro tanecikler yüzüyor. Şişenin üzerinde "Ultra Soft" yazıyor ya hani, boşuna değil yani, cidden Bioderma'yı sollar geçer. Böyle bir yumuşaklık hissi yok. Su gibi bir şey işte, bunun serti yumuşağı mı olur demeyin, ne demek istediğimi eğer deneme şansınız olursa anlayacaksınız. Gerçekten çok çok yumuşak formüllü bir misel su, cildime çok nazik davranıyor. Onunla cildimi temizlemekten keyif alıyorum. Cildimde hiç bir gerilme, tahriş, kuruma da yaratmadı üstelik.

En önemlisiyse gözlerimi yakmıyor ve kirpiklerimi dökmeden göz makyajımı kolaylıkla çıkarıyor! Daha önceki yazılarımı takip edenler bilir, kirpiklerimi dökmeden göz makyajımı çıkarabilen bir temizleyici bulamıyordum bir türlü. Ayrıca Bioderma ile göz makyajımı silerken gözlerimi o kadar yakıyordu ki, gözlerim yaşarıyor, kızarıyordu. Bu ürünse kesinlikle gözlerimde en ufak bir yanma hissi bile bırakmadı ve kirpik diplerimdeki en zor eyeliner, rimel, kalemi bile kolaylıkla söküp atıyor. İşte benim için en önemli olan bu...

İçeriğiyse zaten oldukça temiz. Gönül rahatlığıyla kullandığım, cildimdeki kiri, yağı, makyajı oldukça iyi temizleyen, arındıran, yumuşak formüllü, nazikçe bakım yapan, uygun fiyatlı (19 lira), cildimi aydınlık, sağlıklı ve cilt tonu eşitlenmiş bir görüntüye kavuşturan bu ürünü tavsiye ederim. Misel su arayışındaysanız kesinlikle şans vermelisiniz. Diğerlerini deneyeceğimi bile sanmıyorum, sanırım ben makyaj temizleyicimi de, toniğimi de buldum!
İncelemek veya satın almak isterseniz TIK TIK.

Hoşçakalın!

4 yorum:

  1. Bende aydinlatan bir tonic ariyorum, ama biodermanin misel suyunu kullaniyorum ve öyle birsey yapmadigi icin, misel suyu genel olarak aydinlatmaz saniyordum ;) cyrene markasi almanyada yok galiba, ama yinede marketlere gidince bir bakacagim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de bakmalisin, umarım bulabilirsin, deneyen herkes çok memnun :)

      Sil
  2. aydınlatıcı etkisi varmı gerçekten şaşırdım cyrene markasını duymuştum ama kullanmadım alıp denemek lazım..ilk fırsatta siteyi incelicem..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüzüme sürdüğüm anda gözle görülür sağlıklı, tonu eşitlenmiş bir görünüm yaratıyor ve bunu seviyorum, düzenli kullanıyorum ve cildim şuan gayet iyi durumda :)

      Sil