Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

21 Mayıs 2014

Dalin Bebek Losyonu

Merhaba!

Her gün, duştan sonra vücut losyonu, krem veya nemlendirici ürünler kullanır mısınız?
Ben bu alışkanlığı bir türlü edinemedim. Allah'tan ki kuru bir cilde sahip değilim. Belki de bu yüzden böyle bir alışkanlığım yok.

Ancak bazen, kışın çok soğuklarda veya yazın aşırı sıcaklara maruz kalınca cildimde kurumalar, pul pul dökülmeler olabiliyor. Özellikle duştan sonra çok daha bariz şekilde ortaya çıkabiliyor bu kuruluk hissi. Benim de ancak o zaman aklıma geliyor nemlendirici bir krem, bir losyon kullanmak :) 


Şimdiye dek elimin altındaki bilimum nemlendiricileri sürüp geçiştiriyordum, düzenli nemlendirici kullanmadığım için düzenli kullandığım bir nemlendiricim de yok haliyle. Masum İnciler Pink Spring Party'mizde Dalin'in hediye etmiş olduğu bebek setinden çıkan bu bebe losyonunun kokusuna bayıldımm! Hemen denedim. Yağlı his bırakmadan anında emilen, ardında kadife gibi yumuşacık ve hafif mi hafif bir his bırakan çok ender losyonlardan biri kesinlikle...


Sonuçta bebek için, ne kadar zararlı olabilir ki? Üstelik te Dalin, tüm annelerin bebekleri için yıllardır güvenle kullandıkları bir marka diye düşündüm kendi kendime. Gerçekten de mis gibi kokusuyla bebekler gibi yumuşacık bir his bırakıyor ve oldukça da uzun sürüyor verdiği yumuşaklık. Sevdim! Her duştan sonra nemlendirici kullanma alışkanlığı kazandırdı bana. Neden şimdiye dek bebe losyonu kullanmak aklıma gelmemiş ki :)

İçeriği de oldukça temiz, paraben ve petrol türevleri içermiyor ancak parfum içeriyor, o da olmasa daha iyi olurmuş aslında. Ama o mis gibi kokusunu duydukça bunu hiiiiç mi hiiç önemsemiyorum açıkçası :) 

Kısaca, çok sevdiğim ve bundan sonra kullanacağım bir losyon oldu kendisi. Bebe losyonları hakkında siz ne düşünüyorsunuz, kullanmayı düşünür müsünüz?

Hoşçakalın!



4 yorum:

  1. Bende dalin losyonu kullandım kısa bir sürede olsa.. Okadar hafif ki... Tavsiye ederim
    Banada beklerim
    http://morlumutfak.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle hafif ve ötesi :) uğrarım tabi ki

      Sil
  2. merhaba cildim kuru olduğu için yıllardır nemlendirici kullanırım dalin daisy kokusu şahane ben vucut spreyi olarak kullanıyorum:))) bu losyonda aklımda bulunsun elimdekiler bitince alıp kullanırım:))) sevgile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de daisy'ye bi bakayım öyleyse :)

      Sil