Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

31 Mayıs 2014

Ev Partisi Yaptık Biz!

Günaydınlar!

Yazmam gereken o kadar çok şey birikti ki... Bitmek bilmeyen vizeler, ardından hemen finaller ve bütler derken buralara uğrayamadım bile. O yüzden en baştan başlıyorum; Nur's Studio blogunun sahibesi Nurgül'cümün evinde yaptığımız kısır gününden :)

Nurgül okulunu bu dönem bitiriyor ve Bursa'dan ayrılıyor, gitmeden önce bizi öğrenci evinde ağırlamak istedi. Ne zamandır planladığımız misafirliği Anneler Günü'ne denk gelen pazar günü gerçekleştirdik. Ona en yakın oturan ben olduğum için sözde erken gidip yardım edecektim, ama yetişemedim tabii :) Neyse, yine de vakitlice gittim, Nurgül'cümün evi ufak ama çok şirin, ferah, tam öğrenci evi :)


İçeri girer girmez bizi böyle rengarenk, mükemmel bi masa karşıladı. Nurgülcüm döktürmüş, kısırlar, mercimek köfteleri, tavuklu salatalar, kurabiyeler, çeşit çeşit içecekler... Ayrıca Denizin Yıldızı blogunun sahibesi Denizcim de renkli çikolatalı topları yapıp getirmiş, yandaki vazodaki çiçek şeklindeki kurabiyeler de Betül'ün Pasta Evi'nden, hepsi harika gözükmüyor mu? 


Çok çok eğlendiğimiz, bolca sohbet edip kahkaha attığımız harika bir gün geçirdik. Anneler Günü olması nedeniyle bikaç arkadaşımız aramızda olamadı, onlar da sonradan Nurgül'ün bi çayını içmeye gideceklermiş :) Bolca yiyip içtik, ortamın dağınıklığından da belli oluyordur :) Hepimizin diyetler bir günlüğüne gitti, ee o lezzetlerden mahrum kalmak istemedik hiç birimiz! Özellikle Nurgülümün mercimek köftesi, Denizciğimin renkli topları enfesssti, yemelere doyamadım diyebilirim! Ellerinize kollarınıza sağlık kızlar!

Bu arada Nurgülcüm bizi eli boş göndermek istememiş, bir sürü de hediye ayarlamış, nasıl uğraşmış... Hediyelerimizi de göstermek istiyorum sizlere...


Dermomarket bizi hiç bir blogger etkinliğimizde yalnız bırakmıyor desem yeridir, yine bizlere en sevilen markalardan değişik ürünler göndermiş, bana da severek kullandığım ve tüm ürünlerini merak ettiğim Bioderma'dan Photoderm güneş sonrası sütü ile Freeman Clay Mask çikolata ve çilekli maske denk geldi. İkisi de mis gibi kokuyor, Bioderma'yı güneşlendikten sonra kullanmak için sabırsızlanıyorum, maskeyi ise denedim bile, o yüzden fotoğraflamayı unutmuşum! Teşekkürler Dermomarket!

Pembe tonlardaki vazoları (meşhur blogger fırçalıklarını) Selocum (Supercellma) almış her birimize, evinin yakınındaki bi mağazada görünce içinden gelmiş hepimize hediye etmek istemiş bizim gönlü zengin Selomuz. Çok teşekkür ederim Selomm ♥


Denizcim de bizlere çok şirin kutular içinde Koton'dan rengarenk küpe setleri almış, benim şansıma lacivert set çıktı ve bayıldım, lacivert ispanyol paça pantolonum ve şifon gömleklerimle kombinledim bile! Teşekkürler Denizcimm ♥


Dove bizlere çok güzel bi paket hazırlamış. İncecik kare bir kutu yonca gibi dörde açılıyor ve içinden güzellikle ilgili tüyolar, post it, güzel bi mesaj veren rozet ve gümüş bir ayna çıkıyor.


 Ayrıca yanında şık bir çantanın içinde seyahat boy ürünler var, Bulgaristan tatilimde çok işe yarayacakları kesin. Teşekkürler Dove!


Asortika ise hepimize çok cici, esprili takılar göndermiş, benim payıma Nutella'lı olan bu şirin set düştü, özellikle kolyenin şirinliğine bakar mısınız? İnternet sitelerinde o kadar değişik, o kadar özgün tasarımlar var ki... Üstelik şu anda %30-60 indirim fırsatı da var. Teşekkürler Asortika!


Mumyak'ın ürünlerine bayılıyorum, evlenirken çeyizimin büyük bir kısmını kaplayacağı kesin :) Bize yine birbirinden dekoratif mumlar göndermiş, ben yine kendikimi çeyizime sakladım bile :) Teşekkürler Mumyak!


Görselliğiyle olduğu kadar enfes lezzetiyle de gönlümüzü çalan çiçek kurabiyeler ise, bizim gibi Bursalı olan Betül'ün Pasta Evi'nden. Çok çok güzellerdi, teşekkürler Betül'ün Pasta Evi!


 Ve son olarak Durance bizi yalnız bırakmamış her zamanki gibi ve bizlere koku tester'ı göndermiş. Özellikle kremlerine aşık olduğum Durance'ın birbirinden değişik ve dekoratif ürünlerini, kokularını denemek istiyorum. Bana gelincik çıktı, harika bir koku. Denemelisiniz! Teşekkürler Durance!

İşte bu şekilde güzel muhabbetler ve kahkahalar eşliğinde sonlandırdık günümüzü. Herşey harikaydı, evde daha bi iç içe, daha bi samimiydik sanki, hepsini tek tek çok seviyorum, iyi ki tanımışım her birini... Nurgülcüm de Bursa'dan gidiyor ama bi ayağı hep burada, sık sık ziyaret edecek bizi inşallah :) Herşey için Nurgül'e ve tüm sponsorlarımıza teşekkür edip, bir daha ki blogger buluşmamızda görüşmek üzere diyor, postuma burada son veriyorum :)

Mutlu Haftasonları!




2 yorum:

  1. Nutella kolye ve küpe setinizi beğenmeniz mutlu etti beni. İyi günlerde kullanmanız dileğimle...Sevgiler

    YanıtlaSil