Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

13 Mayıs 2014

Maybelline Make Up Fest Uludağ Üniversitesi'nde

Günaydıııın!

Maybelline Makeup Fest, 22 Nisan - 9 Mayıs arası 7 farklı şehirde 7 farklı üniversiteyi gezdi bildiğiniz gibi, festivalin 5. ayağı Bursa Uludağ Üniversitesi'ydi. Sabahki derslerim yüzünden erkenden gidemesem de, öğlen çıktığım gibi ışınlandım tabii :)


Blogger arkadaşlarım Makyajbox Tuğba, İsimyoktu Tuğba ve Hayata Dair Aycan erkenden gitmişler, onlarla haberleştik ve hemen en öne onların yanına yerleştim. Her saat başı Maybelline Mua'sı Alp Kavasoğlu'nun cana yakın sohbeti ve farklı workshopları (makyaj uygulamaları), ardından kendimizi bir yıldız gibi hissettiren aynalar karşısında kendi uygulamalarımız ve her uygulamada kullanılan makyaj malzemelerinin hediye edilmesiyle çok eğlenceli anlar geçirdik. 


 Alp Kavasoğlu kusursuz eyeliner'ı nasıl uygulayacağımızdan tutun da, kırmızı ruj makyajına kadar, hatta vize dönemi makyajı hakkında bile hayat kurtaran makyaj tüyoları verdi bize! Yaptığı uygulamalar süperdi, ee ne de olsa o bir profesyonel! Bu arada mankenler de birbirinden güzeldi, eyeliner uygulaması yapılan mankenin gözleri renkli, kırmızı ruj uygulaması yapılan mankeninse dudakları harikaydı, gözümden de kaçmadı yaani :D 



Bu cici aracın önünde de nail art uygulamaları yapılmaktaydı, kaçırır mıyım hemen yaptırdım tabii :) Sınav dönemi yüzünden bakımsız kalan tırnaklarıma biraz renk gelsin bari dedim. Onlarca desen arasından seçtik, ombre tırnak uygulamasının püf noktalarını da öğrendik :)


Her workshop arasında iki arkadaş ta bize hem bu yazın makyaj trendleri, hem de giyim modası hakkında tüyolar verdiler, kendileri de oldukça şıktılar. Gün boyu süprizler ve hediyeler bitmek bilmedi. Eve elimiz kolumuz dolu döndük!


İşte hediyelerimiz! Jel eyeliner'ı kurumuş ve yenisini çıkıp almaya fırsat bulamamış biri olaraktan Drama eyeliner süper oldu, zaten ilk çıktığında çok beğenilmişti ama deneyememiş, üzülmüştüm. BB kremini zaten yıllardır kullanıyordum, memnunum ve elimdeki bitmeye yüz tutmuşken bu da cuk oturdu! Biri kırmızı ve diğeri harika bir nude olmak üzere iki yeni rujumuz oldu. Affinitone'un yeni versiyonu Affinimat fondöteni ise benim gibi her daim yağlı ve parlayan ciltler çok sevecek kanımca, denemek için sabırsızlanıyorum. Rimellerse bonusu, açmadım kurumasın diye, stoktalar :) Yakında bir bir blogta yer alacaklar.


Bu da günün sonundan bir hatıra fotosu. Eğer şehrinize geldiyse ve kaçırdıysanız, gerçekten de kaçırmışsınız :) Herşey için tüm Maybelline ekibine ve Alp Kavasoğlu'na çok teşekkürler!

Hoşçakalın!




6 yorum:

  1. Geçenlerde de Seçuk üniversitesine gelmişti ama ben kaçırdım.Şimdi bir de bu yazıyı görünce iyice hüzünlendim napalım artık başka sefere :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen başka sefere nasılsa her yıl oluyormuş :)

      Sil
  2. ne güzel bir gün olmuş :)) maybelline maskaralar favorim severek kullanıyorum BB kremini merak ediyorum en kısa zamanda alıp kullanıcam..tırnaklar süper olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten eğlenceliydi, maskaralarını ben de çok severek kullanıyorum ve bb kremini tavsiye ederim denemlisin :) Teşekkürler!

      Sil
  3. Of, ben de Uludağ Üniversitesi'nde okuyorum ve kaçırdığım için çok üzüldüm şu an :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) üzülme, seneye yine olur inşallah :)

      Sil