Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

2 Mayıs 2014

Organique Creamy Whip Vücut Yıkama Kreması / Colonial

Merhaba!

Bugün çok değişik bir üründen bahsedeceğim sizlere. Pink Spring Party'mizde Organique tarafından hediye edilen Creamy Whip, vücut kreması. İlk defa gördüm, duydum desem yeridir. 


Öncelikle benim de ilk kez tanıştığım Organique markasından biraz bahsedeyim. Marka Polonya menşeili 15 yıllık bir marka ve Türkiye'ye giriş yapalı henüz 1 yıl olmuş. Firma; tamamı natürel, yüksek kalitede doğal içerikli yüz, vücut bakımı ve SPA ürünleri üretiyor. Hayvan deneyleri yapmıyor ve paraben, silikon, alkol, boya gibi bilimum tehlikeli maddeleri bünyesinde içermiyor.


İlk elime aldığımda banyo köpüğü gibi bir şey zannettim, üzerinde Bath Therapy yazısını görünce, bir de etiketindeki mineral, kil gibi resmi görünce öyle zannetmem normal tabii :) Rengi nasıl tatlı, kokusu nasıl güzel... Ambalajının metalik kapağına da bayıldım üstelik. Ürün 200 ml'lik orjinal ambalajında.


Bildiğimiz köpük fondötenler, köpük allıkları andırmıyor mu sizce de yapı itibariyle? Bunun ne olduğunu çözmem bayağı uzun sürdü, uzun süren araştırmalarım sonucu bunun duş jeline bir alternatif olarak banyoda kullanılabilecek köpük-krema formunda bir ürün olduğunu öğrendim.


Kokusu, nasıl desem, çok fresh, benim gibi banyo ve temizlik ürünlerinde meyveli, çiçeksi, bitkisel kokulardansa bu şekilde ferah, denizi anımsatan kokuları daha çok sevenler bayılacaktır. Biraz traş kolonyasını da anımsatmıyor değil, ama o şekilde erkeksi kokmuyor tabi ki, ne kadar fresh olduğundan bahsediyorum sadece :)


Parmağımı sürüp yapısını bozmaya bile kıyamadım :) Nasıl yumuşak! Sanki krem şantiye daldırıyorsunuz elinizi. Duşta da aynen bu şekilde parmağınızla az bir miktar alıp duş lifine, duş süngerine veya direk vücudunuza uygulayıp köpürtebilirsiniz. Ben duş lifiyle kullanmayı tercih ettim, nasıl köpürdü, üstelik te köpükler mint yeşili bir renk aldı :) Mis gibi ferah kokular eşliğinde, mint yeşili köpükler arasındaki duş keyfim harikaydı! Ve şunu söyleyebilirim ki, bu ürünü kullandıktan sonra bir daha duş jelini görmek bile istemeyeceksiniz! Böyle bir yumuşaklık hissi yok! İnanılır gibi değil, resmen cildinize ipekler, satenler değiyormuş gibi, duş lifi kayıp gidiyor resmen teninizden... Bu hissi anlatmaya kelimelerim yetmiyor, yaşamanız gerek :)

En güzeli de Organique Creamy Whip vücut kremalarının her çeşidi tüm cilt tipleri için uygun, yüksek oranda doğal gliserin içeriyor ve cildinize uzun süreli nem ve gün boyu sürecek hoş bir koku sağlıyor. Bunun dışında portakallı, yeşil zeytin özlü, sütlü gibi çeşitleri de var. 200 ml'lik fiyatı 29 lira ve çook uzunca bir süre idare edecek gibi görünüyor. 

Bu arada Türkiye genelinde çok yeni oldukları için şimdilik sadece Antalya'da, cilt ve vücut bakımı yaptıkları bir mağazada satılıyor ve internet mağazacılığından ulaşılabiliyor, ama çok yakında Organique mağazalarını her yerde görmeye başlayabiliriz. Organique'in vücut kremalarının diğer çeşitlerini ve diğer ürünlerini incelemek, satın almak isterseniz; TIK TIK.

Hoşçakalın :)


6 yorum:

  1. rengine bayıldım bende de kil içerikli olanı var yumuşacık kullanmaya kıyamıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yumuşacık, aynen ben de öyle biticek diye azar azar kullanıyorum :)

      Sil
  2. Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Harika bir şeymiş bu bayıldım :)

    YanıtlaSil