Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

10 Mayıs 2014

Real Techniques Blush Brush

RT fırçalardan daha önce hiç haberi olmayan, blog alemine daldıktan sonra duyan, gören, meraktan çatlayan, Kozmela ve Gratis sayesinde koleksiyonunu yavaş yavaş tamamlamaya doğru emin adımlarla ilerleyen çaylak blogger hepinize günaydınlar diler!

İlk göz ağrım Core Collection'dan sonra Kozmela'nın geçenlerde hafta sonuna özel yaptığı ücretsiz kargo fırsatından istifade çok çok merak ettiğim allık fırçasını edindim sonunda. Yine çok hızlı bir şekilde elime ulaştı.



Aslında en başından beri en çok merak ettiğim buydu. Herkes şimdiye kadar kullandıkları en mükemmel allık fırçası olduğundan bahsediyor, allığı harika uyguladığını söylüyordu. Ben de açılı allık farçasıyla allık sürme özürlü olduğumdan bu fırçayı deli gibi merak ediyordum. 



Öncelikle fırçanın kıl yapısı alışılagelmiş allık fırçalarından çok farklı. Bir çok kişi gibi ilk gördüğümde ben düşündüm açıkçası böyle yuvarlak yapılı bir fırçayla allık nasıl güzel uygulanabilir ki diye. Tüm yanağı boyar bu diye düşündüm!



Fırçamızın kılları kökten uca sivriliyor, önce genişliyormuş gibi görünse de yukarılara doğru incelerek tavşan kuyruğu gibi şirin bir görünüme ulaşıyor. Diğer RT fırçalar gibi sentetik, taklondan üretilmiş kılları yine yumuşacık! Biraz da seyrek olduğu için midir bilmem Buffing Brush'tan çok daha yumuşak. 



Bu yapısı sayesinde en pigmentli allığı bile yüzünüzü tüp patlamış görüntüsünden uzak, doğal mı doğal, eşit dağıtılmış bir allık uygulaması sağlıyor. Özellikle çok beğenerek aldığım, yüzdeki duruşunu çok sevdiğim ancak aşırı pigmentasyonundan dolayı eşit bir şekilde uygulayamadığım Cabana Boy allığımı uygulamasındaki başarısı benden tam not aldı. Öyle kesinlikle tüm yanağınızı boyaması filan da söz konusu değil (yazar burda kendisini kınıyor :D).



Sapı da hem şık, hem çok rahat. Core Collection'daki fırçalara nazaran daha kalın, daha uzun ve daha şekilli, özellikle uzunluğu sayesinde çok rahat bir tutuş ve uygulama kolaylığı sağlıyor. Ve tabi ki tüm RT fırçalarında olduğu gibi ürünü yutmuyor, sadece kılların en üst beyaz kısmı kirleniyor. Yumuşaklığını ise nasıl anlatabilirim ki, sadece alın ve yüzünüzde gezdirin!



RT fırçalar şu an Kozmela'da %50 indirimli, bu da 25 liraya satışta. Ayrıca Watsons, Gratis ve Migros'lardan da kolaylıkla ulaşabilirsiniz artık. RT fırçalarından birine henüz sahip değilseniz, Blush Brush ile başlayabilirsiniz. Ve benim sıradaki avım Expert Face Brush, likit ürünleri uygulamakta Buffing Brush'tan da çok memnunum ama Sam Chapman'ın rüya fırçası Expert'i almadan olmaz değil mi :)

Herkese mutlu haftasonları!


6 yorum:

  1. Yumuşaklığıyla aşk yaşıyorum sürekli elime alıp bu fırçayla birşeyler sürmek istiyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaahha aynen tavşan kuyruğu gibi insan elinden bırakamiyor :)

      Sil
  2. çok merak etiğim bir ürün.internetten alışverişe korktuğum için gratis indirimlerini bekliyorum:)sen güle güle kullan canım:)
    Bana da beklerim http://sansaafashion.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmela'dan hiç korkmana gerek yok canım gayet güvenilir ve hızlı bir site üstelik şuan %50 indirim var :) yine de güvenemiyorsan Gratis indirimleri de iyidir :)

      Sil
  3. en sevdiğim allık fırçam, çok seviyorum çok :D

    YanıtlaSil