Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

14 Mayıs 2014

Real Techniques Eye Starter Set

Selamlar!

Her geçen gün RT fırçalarına bir yenisini eklemenin mutluluğunu yaşayan ben, Gratis'in Bursa'ya açılmasının şerefine yaptığı indirimden yararlanarak Eye Starter Set'i almıştım hatırlarsanız. Tabii ki aldığım günden beri bayıla bayıla kullanıyorum, hepsi de benim bebeklerim :)

İrili ufaklı 5 adet fırça ve yine işlevsel çantasından oluşan set hakkında biraz bilgi vereyim. Tabii ki yine kılları sentetik ve taklondan üretilmiş, kuş tüyü gibi yumuşacık ve anti alerjik. Fırça kılları diğer tüm RT fırçalarında olduğu gibi makine kesimi değil, elle kesilmiş, bu yüzden en olabilecek şekilde doğal. 


Fırçaların birbirine değmeden ve en iyi şekilde muhafaza edilebilmesi için standa dönüşen kaliteli sert çantalarına ayrı hayranım zaten, seyahatlerde de çok işime yarayacakları kesin :)


Fırçalarım sizler için sıraya girdiler, birbirinden değişik pozlar verdiler :) Tüm göz makyajınızı uygulayabileceğiniz, ihtiyacınız olabilecek tüm fırçaları bir arada buluşturan bir set desem yalan olmaz. Kıllarının yumuşaklığı kadar sapları da pürüzsüz, ipek gibi baksanıza, nasıl parlıyor metalik mor


O zaman başlayalım;
  • Deluxe Crease Brush: Setteki en tombik fırça. Asıl işlevi adından da anlaşılacağı gibi göz bitimindeki crease bölgesine gölge vermek, derinlik katmak, yani bir nevi karıştırıcı fırça. Bu işlevini olabilecek en harika şekilde yerine getiriyor, farklı renk geçişlerini mükemmel bir şekilde ayarlayabiliyorum. Ancak göz altlarına kapatıcı uygulamak için de kullanılıyor çoğunlukla, ve bunun da hakkını veriyor. Fırça izi bırakmadan en iyi şekilde yediriyor kapatıcıyı. Bundan tekli satmıyorlar mı, ikisi için ayrı ayrı kullanacağım :)
  • Base Eyeshadow Brush: Kıllarının üçgenimsi dizaynı sayesinde daha hacimli bir görüntüye sahip ve inanılmaz rahat uygulama sağlıyor. Bu arada Kozmela'dan fırçalar hakkında aldığım bir diğer bilgiye göre Mac'in meşhur 217 fırçasına dupe olarak gösteriliyormuş. İsterseniz sadece tek renkli farınızı uygulayın, isterseniz hafif gölge verin, isterseniz karıştırıcı olarak kullanın. Kılları biraz dağınık ve hacimli olduğundan renk geçişlerini de gayet iyi sağlıyor. Çok işlevsel, bayıldım!


  • Accent Brush: Mini minicik, kısa, bodur kıllı olan ortadaki incecik fırçamız. Baktım baktım, nerede kullanacağız ki bunu diye ilk önce şöyle bir düşündüm :D Tuğba'cım sağolsun alt kirpik diplerine farı çok güzel uyguladığını söyledi, gerçekten de öyle, ayrıca göz pınarlarına toz aydınlatıcıları da çok iyi uyguluyor. Ufak tefek ama ayrıntılar hayat kurtarır kızlar :)
  • Pixel-Point Eyeliner Brush: İşte henüz kullanmaya cesaret edemediğim fırça. Kılları sık ve sert. Ben eyeliner'ı şimdiye dek hep açılı fırçayla uyguladım, açıkçası bununla becerebilir miyim bilmiyorum. Ama sert olduğu için becerebilirim sanki, deneyeceğim :)
  • Brow Brush: Morumsu, ipek gibi pürüzsüz kıllara sahip, açılı fırça. Aslında kaş fırçası diye geçiyor bu tarz açılı fırçalar ama ben eyeliner sürmek için kullanıyorum ve mükemmel sonuç alıyorum. Ama daha bunu simsiyah eyeliner ile kirletmeye kıyamadım, öncelikle kaşlarımı doldurmak için deneyeceğim bakalım.
Uzun lafın kısası, ben fırçalarıma bayıldım! Zaten en çok kullandığım fırça göz fırçaları. Her biri gayet işlevsel. Şuan Kozmela'da %50 indirimde üstelik, eğer düşünüyorsanız kaçırmayın!

Hoşçakalın!



4 yorum:

  1. indirimden bir ben alamadım zaten çok güzel fırçalar güle güle kullan tatlım bende beklerim http://bornova74.blogspot.com.tr.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canımm bir dahaki indirime inşallah :) uğrarım tabiki

      Sil
  2. Bende bu fırçaları merak ediyordum, youtube da crease brush çoğunlukla concealer için kullanılıyor o yüzden nasıldır karıştırmada pek bilemedim :/ ama concealer için bir fırça arıyorum elimde süre süre concealerı mahvettim :( Point brush nasıl? Ben maybelline lasting drama jel eyeliner brown kullanıyorum ondan emin olamadım çok kalın mı ucu? Çok kalın çekmiyorum ben (: Yazın için teşekkür ederim ^.^ Bende bloguma beklerim crocusinsun.blogspot.com ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikisi için de kullanıyorum, karıştırmada concealer uygulamasından bile daha başarılı diyebilirim. Pixel point eyeliner brush ile henüz eyeliner uygulaması yapmadım ama çok kalın değil, kullanışlı gibi görünüyor, ben brow brush gibi açılı fırçalarla daha iyi sürebiliyorum eyelineri. Ne demek rica ederim yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :) tabi ki uğrarım :)

      Sil