Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

19 Mayıs 2014

Watsons Magic Lip Balm

Merhabalar!

Malum, yazı geçtim daha bahar bile gelebilmiş değil ama size yazın o sıcaklarda, o yakıcı güneşin altında güvenle kullanabileceğiniz hem renkli, hem mis gibi kokulu, hem de hafif bir lip balmdan bahsedeceğim bugün.


En yakın arkadaşlarımdan biri yıllar yılı bu ürünü kullandı, hala da kullanıyor, ben de her defasında niyetleniyorum alacağım diye ama Blistex alıp çıkıyorum. Neyse ki Watsons'ın gönderdiği paketten çıktı da deneme fırsatı bulabildim.


Açıklamalar bu şekilde. SPF 30 gibi oldukça yüksek koruyuculuğu var. İçeriğinde paraben yok, ama yine de pek iç açıcı olduğunu söyleyemeyeceğim, silikondur, petrol türevleridir...


Bu şekilde bembeyaz, mum gibi bir lip balmcık. Kokusu enfesss! Yumuşacık, dudağınızda kayıp gidiyor ve ardından tatlı biR pembelik bırakıyor. Verdiği nem çok iyi. Anında yumuşatıp esnetiyor dudakları (kanımca içeriğindeki silikondan). Ayrıca anti oksidan özelliği de taşıyor.


İşte böyle, tam baharlık, yazlık bir pembe! Dudaklarım hem güneşten korunsun, hem nemlensin hem de renklensin diyorsanız 5 liralık uygun fiyatıyla da şans verilmeyi bekliyor. Yalnız bir kötü yanı var, kalıcılık olayını biraz abartmışlar :) Tamam evet çok kalıcı ama bir süre sonra dudaklarımın ortası silinirken kenarlarında tint etkisi dudak kalemi gibi kalıyor ve ıslak mendille bile çok zor siliniyor. Yine de çok sevdiğim ve çantamdan çıkmayan bir lip balm oldu kendisi.

Nasıl, dudaktaki duruşunu beğendiniz mi?


10 yorum:

  1. ben de dudağımdaki duruşuna verdiğim tatlı pembeliğe bayılıyorum :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. fiyatı uygunmuş rengide süperrr :) ben vichynin kullanıyorum memnunum,blistex te fena değil ama bu ürünün abartılıda olsa kalıcı olması güzel :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blistex'i ben de çok seviyorum ama son zamanlardaki favorim burts bees :)

      Sil
  3. Gerçekten almayı çok istiyorum ama hiç fırsat bulamadım size bir sorum var bu ürünü çocuklar kullanabilirmi ? Yani verdiği pembelik açısından çokmu pembe ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben 14 yaşımdayım:) Ama kullanıyorum Yeni girdim 14 yaşıma .Bu ürünü uzun zamandır kullanıyorum 12 yaşlarımdayken almıştım memnun kalınca almaya devam ettim :) Bence sakıncalı değil ona bakılırsa diğer lipbalmların içindede kötü şeyler var hepsi yararlı değil. Ama bu ürün yara yapmıyor,çatlatmıyor,nemlendiriyorsa demekki beğenilen ve güzel bi üründür :) Benim düşüncem bu rahatlıklaa da kullanabilirsin. <3 :)

      Sil
  4. Ayrıca fiyatı tam olarak kaç lira? Söylerseniz minnettar olurum... !?!?!?!... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünün almamın üzerinden oldukça zaman geçti, tam olarak fiyatını hatırlamam mümkün değil malesef ki sürekli indirimler nedeniyle fiyat değişebiliyor. Ancak 5-6 tl arasındadır diye tahmin ediyorum. Pembeliği ise fotoğrafta göründüğü gibi, ancak içeriği pek hoş değil, çocuklar için kullanmanızı tavsiye etmem.

      Sil
  5. Watsons macig lip balmı kaç lira

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5-7 tl arasıdır diye tahmin ediyorum :)

      Sil