Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

26 Haziran 2014

Burt's Bees Yaban Mersini & Bitter Çikolatalı Canlandırıcı Dudak Balmı

Merhabalar!
Bir kaç gündür blogger'da bir sorun vardı bildiğiniz gibi, postlar görünmüyordu benim de hiç yazasım gelmedi. Şimdi baktım düzelmiş, o halde artık yazabilirim :)

Bu günkü konuğum dudak balmı markasında tek geçerim dediğim Burt's Bees'in yaban mersini ve bitter çikolata aromalı canlandırıcı dudak balmı.


Blistex'in ürünlerini yıllarca severek kullandım, ancak Burt's Bees onun bile pabucunu dama attırdı diyebilirim. Özellikle %100 doğal, %95 organik olması gönlümü çaldı. Son bir yıldır narlısını kullanıp bitirdim, bayıldım! Her gece, her sabah, gün içinde her aklıma geldiğinde kalem kutumdan cüzdanımdan cebimden çıkarıp sürdüm, hala da bitmedi, ne bereketliymiş! Aslında 4,25 gram, normal bir lip balm kadar işte.

Derken bir etkinliğimizde renksiz, mis gibi meyveli çikolata kokan canlandırıcı olanından hediye geldi. Narlısına nazaran biraz daha yoğun yapılı. İlk baş kokusu biraz yoğun hissedilse de sürüldüğünde yerini hafifçe tatlı bi çikolata kokusuna bırakıyor ve sonrasında duyulmuyor bile.


Görüntüsü biraz stick yapıştırıcıyı andırıyor değil mi :) Narlısı kadar olmasa da kolay, yumuşak bir sürümü var. Dudakları nemlendirmesini gayet başarılı buluyorum narlısında olduğu gibi. Gece yatarken sürüyorum ve sabahında dudaklarım yumuşacık. Rujlarımın altına sürekli sürüyorum. Çok çatlak, kupkuru dudaklarda saniyesinde mucizeler yaratmıyor tabi ki hiç bir lip balm ancak 1-2 gece düzenli sürüp uyuduğumda dudaklarımdaki farkı çok açık görebiliyorum. Anında dudaklarımı esnetip rahatlatıyor. Dudak içlerimde de topaklanmıyor. Burt's Bees'in diğer bakım ürünlerini de merak ediyorum açıkçası.

Kısaca doğal, organik, bereketli, başarılı... Daha ne isterim! Watsons ve Gratis'lerde 14 tl civarında satılıyor, şiddetle tavsiye ederim!

Hoşçakalın!




4 yorum:

  1. Blistex ve Burt's Bees benimde favori dudak balmlarım :) Güle güle kullan canım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle en iyileri :) teşekkürler canım :)

      Sil
  2. en sevdiğim lip balmım ama benimki sade olan hastasıyızzzz:)

    YanıtlaSil
  3. ben narlısını kullanmıştım ama bitti gerçekten benimde fovarım şuan baby lips bitince birde bu çeşitini deniycem :)

    YanıtlaSil