Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

30 Haziran 2014

Essence All About Nude Far Paleti

Herkese merhaba!

Öncelikle mübarek Ramazan ayının hepimiz için hayırlara vesile olmasını diler, dualarımızın ve oruçlarımızın kabul olmasını dilerim.

Oruç tutarken vakit geçsin, oyalanayım diye uzun zaman önce yapmam gereken makyaj örneklerini yaptım, ne zamandır bu paleti yazmak istiyor ama renkleri gözümde swatch'lamaya üşendiğimden erteliyordum. İşte şimdi tam sırası!


Bursa'ya Gratis açıldığında açılışa gitmiştik hatırlarsanız ve sepetime ilk attığım ürün bu olmuştu. Bir çok blogger arkadaşımda görüyor, pigmentasyonuyla ilgili olumsuz yorumlara rağmen mükemmel renkleri için almak istiyordum. 6 adet şeker gibi renklere sahip göz farının bulunduğu palete 13 tl civarı bir ücret ödedim, bence gayet uygun.


Renklerin güzelliğine bakın! Her biri simli, sedefli yapıdalar, palet mat far içermiyor. Renkler çok yumuşak, çok soft. Dikdörtgen şeklinde incecik kullanışlı bir palet, kapağı da oldukça sağlam, makyaj çantasına at çık yani. Farların gramajları da oldukça fazla.


Ben bu far paletini RT Eye Starter Set'teki Base Shadow Brush ile uyguluyorum ve sonuçtan çok memnunum. Evet, bu şeker gibi inanılmaz çekici görüntüdeki farlar, fırçayı değdirir değdirmez tozutup dağılıyorlar, hatta deyim yerindeyse parça parça oluyorlar, ancak bu kaliteli mor fırçamız bunu en aza indiriyor kanımca. 

Far bazıyla birlikte renklerin pigmentasyonu böyle. Ben çok ta kötü bulmadım. Zaten yağlı göz kapaklarım sebebiyle farlar çizgilerde birikme yaptığı için yaz-kış far bazı kullanan biriyim, bana yeter de artar bile! Ki göz makyajında elim çok korkak, ne kadar koyu yapmaya çalışsam da bir bakıyorum fotoğraflarda hiç yokmuş gibi!


Demem odur ki uygun fiyatlı, küçücük, incecik, kullanışlı, yaz-kış kullanabileceğimiz soft, pastel renklere sahip, harika bi palet bence bu. Günlük kullanım için ben çok sevdim. Hemen kombin bile yarattım bu palete :) Ve en çok kullandığım renkleriyle her zamanki makyajımı yapıp sizler için fotoğrafladım;


Üstteki gölgede, alttakiyse tam pencerenin önünde, gün ışığında çekilmiş fotoğraflar.


 Farklı açılardan çektiğim bir çok fotoğraftan anca bu kadar eleyebildim. Ben çok sevdim. Ne çok sade, ne çok abartılı, gayet doğal.. Tozutup dağılmasından başka eksisi yok benim için. İyi ki almışım diyor ve yazımı sonlandırıyorum.

Siz nasıl buldunuz?
Hoşçakalın!





20 yorum:

  1. Renkler cok guzel,makyajinda cok guzel olmus cnm cok begendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım beğenmene sevindim, renkler gerçekten harika :)

      Sil
  2. Bende tek bir Essence paleti var ve pigmentasyonu inanılmaz kötü geldiği için Essence paletleri çok şirin görünse de kaçıyordum :D Fakat bununki gerçekten de idare edebilecek ve hatta iyi denebilecek seviyedeymiş.Makyajı ise çok beğendim :) Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler beğenmenize sevindim, far bazıyla brlikte gercekten iyi iş çıkarıyorlar, şans verilesi :)

      Sil
  3. PALET HARIKA BEN BU KADAR BASARILI OLDUGUNU DUSUNMEMISTIM BIR ALISVERIS ESNASINDA ARAYA SIKISTIRMALIYIM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok güzel, bulduğun yerde hemen al bence de :)

      Sil
  4. Çok tatlı renkler ya. Makyajın da çok tatlı olmuş canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederm canımm, gerçekten şeker gibiler :)

      Sil
  5. çok beğendim.makyajını gözlerini renkleri. pırıl pırıl duruyor kabında ama gözde öyle durmuyor sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm beğenmene sevindimm :) gözde biraz daha metalik bi hava veriyor sanki ama evet kabındaki kadar ışıltılı değil :)

      Sil
  6. Göz makyajınız ne kadar yakışmış :)

    YanıtlaSil
  7. Paletin renkleri sahane. Ben hem elimde cok palet var hem de hakkında cıkan olumsuz yorumlar nedeniyle almadım:) Guzel gunnlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tüm yorumlara rağmen sırf renkleri için aldım ve hiç pişman değilim, bence şans verebilirsin :) Teşekkürler :)

      Sil
  8. Merhaba,
    Blogunuzu yeni keşfettim,takibe aldım.. İlk çekilişimi yapıyorum. Davetlisiniz :)

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar, alt fotoğraflardan birinde paletin yanında koyduğunuz rujunuzu çok beğendim. İsmini alabilir miyim? :)

    YanıtlaSil
  10. çok açıklayıcı bir yazı olmuş:) bloğunu takibe alıyorum. sen de bir göz atarsan sevinirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize sevindim, tabi ki uğrarım :)

      Sil