Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

9 Haziran 2014

Maybelline Color Sensational 745 Wooden Brown

Haftanın ilk gününden herkese merhaba!

Pazartesi sendromu kimde yok ki... Blogumun bugünkü konuğu bugünün ruh haline uygun, doğal tonlarda nude bir ruj. 



Rujumuz Maybelline Color Sensational serisinden 745 Wooden Brown. Maybelline'in bu serisini ve mor kapaklı serisini çok seviyorum, yapıları gerçekten çok yumuşak oluyor ve kokuları muhteşem.



Hayatımın nude rujunu buldum diyebilirim. Dudaklarım çok renksiz ve çok beğenerek aldığım nude rujlar beni ölü gibi gösterebiliyor. Bu yüzden bu tonlarda ruj alırken çok dikkatli tercih yapmam gerekiyor. Ben de tam anlamıyla çıplak ten renginde rujlardansa, birazcık şeftalilik içeren tonları tercih ediyorum. Bu ürün de yine hafif bi şeftali tonu içeriyor.



Yapısı görünüşünden de belli oluyor, sürüldüğünde yumuşacık, nemli bir his bırakıyor. Ambalajı gayet şık. Çok fazla dudak çizgilerine dolma, kusurları belli etme gibi olumsuz yönleri yok ama dudaklar çok kuruysa eğer tabi ki her ruj gibi bir miktar belli ediyor. Onun dışında nemlendiriciliği güzel.



Gayet yoğun, pigmentasyonu yerinde. Işıltı içermiyor. Pembe-şeftali alt tonlu harika bir nude.



Dudaktaki duruşu böyle. Ben bayıldım! "Sınav Dönemi Makyajı" postumda kullandığım ruj olur kendisi. Sınav sabahları atıp çantaya çıkıyorum, spora giderken bile bi rimel ve bunu sürüyorum, ruh gibi görünmeyeyim doğal ama canlı görüneyim diye :) Özellikle koyu göz makyajlarıyla kullanmak için biçilmiş kaftan. Hele ki yaz akşamları bronzlaşmış tende ışıltılı bronzer ve altın-bakır tonlarında farla güzelliğini düşünemiyorum bile. 

Ayrıca geçen gün mor tonlarında koyu bir makyaj yaptım ve bu ruju kullandım, sonuç yine harikaydı. Kısaca bu yaz havada karada, denizde havuzda her yerde kullanacağım bir ruj olacak kendisi, şimdiden nude rujlarım arasında birincilik tahtına çıktı bile!

Siz ne düşünüyorsunuz :)





8 yorum:

  1. Çok güzel durmuş dudaklarında! Hemen bakmam lazım benim de, bayıldım ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, ben de çok sevdim! Tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Çok çok beğendim gerçekten çok yakışmış sana:)

    YanıtlaSil
  3. Aaa diş tellerin var sanırım :) rujun da rengi çok güzel ve yakışmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoo diş tellerim yok dişim parlamış :) teşekkür edeim :)

      Sil
  4. sadece tek renk mi kullandınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette, tek bir üründen bahsediyorum ve o ürünün duruşunu gösteriyorum

      Sil