Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

17 Haziran 2014

Mor Mim

Heeeyyyyy! Sonunda tatile girebildim!

Yapmak istediğim her şeyi yapmak için sabırsızlanıyorum, bol bol kitap okumak, biriken dizilerimi izlemek, ve tabii ki blogumla ilgilenmek bunların arasında :)

Öncelikle sevgili Aycan'cığımın mimini yapmak istiyorum!

1-En çok sevdiğin yönün?
Her ne kadar sonradan çok zararını görsem, çok kazığını yesem de herkesi kendim gibi bilip saf kalpli olmam sanırım...

2-Sen hiç yağmur altında ağladın mı?
Hımm, evet, malesef hiç değmeyen  saçma sapan bir sebepten dolayı böyle bir şey olmuş olabilir :)

3-Diyelim ki sana 3 dilek hakkı tanındı. Ama sadece insanları değiştireceksin.
Neleri, kimleri ya da hangi özellikleri değiştirirdin?
İlk olarak erkek arkadaşımın birden parlayıp sonradan pişman olması huyunu değiştirmek isterdim.
Annemin ilk sorduğumda izin vermeyip hevesimi kırdıktan sonra hiç bir şey olmamış gibi izin vermesi huyunu değiştirmek isterdim :D
Son olarak çok sevdiğim, herşeyimi paylaştığım insanların arkamdan dolap çevirmemiş olmalarını, arkadaşlığımızın devam etmiş olmasını isterdim..
4-Sen hiç yaz yağmurunda denize girdin mi?
Hayırrr ama çok merak ediyorum mutlaka yapacağım bunu!
5-Yaşadığın en gülünç durum nedir?
O kadar çok ki... Ama ilk aklıma gelen, bir sürü yüz kontürleme ve aydınlatma videosu izledikten sonra "Kaptım ben bu işi!" diyerek uygulayarak okula gidiyorum ve erkek arkadaşımın "Yüzün 3 renk, kaç tane allık sürdün sen?"  şeklindeki tepkisi :D
6-Kendine ünlüler dünyasından bir eş ya da sevgili seçseydin kimi seçerdin?
Hımm riskli soru :) Ama Aaron Paul'a aşkım çok başka :)
7- Hayatın film olsa hangi aktristin oynamasını isterdin?
Ne bileyim, Megan Fox olsun Mila Kunis olsun :D Anna Torv'a da bayılıyorum o da olabilir :)
8-Sen hiç halka açık bir alanda kimsenin ne düşündüğünü aldırmadan ağladın mı?
Evet, hem de kaç kere!
9- Superman mi? Batman mi?
Batman tabii ki, daha karizmatik :D
10- Çocukken hepimiz bir nesneyi ya da olayı başka bir şey zannederdik.
Mesela Eyfel kulesini elektrik direği sanmak gibi.
Senin böyle ilginç düşüncelerin var mıydı?
Neyi ne sandığımı hatırlamıyorum ama, iskeletlerden korkardım ve gece kapıyı açıp içeri girecek, yataktan sarkan kolumu bacağımı yatağın altından uzanarak tutacak gibi düşüncelerim vardı :)
11-Hayatın anlamı nedir?
Sevdiklerim, onlarla yaşamak!
Mim burada sona eriyor. Aycan'cığıma çok teşekkür ederim bu keyifli mim için, kimler yapıp kimler yapmadı bilmiyorum ama eğer yapmadılarsa Beautybysyln ve Ece Güçel'i mimlemek istiyorum :)
Hoşçakalın!
 
     

2 yorum:

  1. Aaron Paul nasıl unuttum ben onu :) breaking bad'den sonra yıldızı sönecek mi bakalım şu ana kadar pek bir projede göremedim umarım güzel bir tv dizisi ya da filmi ile ekranlara döner. Sesimizi duy Aaron burada sana platonik takılan kızlar var. teşekkürler cnm cevapladığın için öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek tatlım zevkle, aah ahh Aaronn aşkımm :D

      Sil