Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

22 Haziran 2014

Nevacare Nutritive Repair Glossing Serum

Herkese mutlu pazarlar!

Bu gün için planınız var mı? Benim var, çok uzun zaman sonra ilk kez sınav stresi olmadan tam anlamıyla bir pazar günü geçireceğim için çok mutluyum!

Blogumda bu gün konuk etmek istediğim ürün Nevacare markasına ait Nutritive Repair parlaklık veren saç bakım serumu. 


Ürün bana bir blogger etkinliğinde hediye olarak gelmişti. Elimdeki saç bakım yağları, serumları bitince stoğumdaki Nutritive'i kullanmaya başladım. Ve bir aydan fazla bir zamandır sürekli, her banyodan sonra kullanıyorum düzenli olarak.

Şişenin üzerinde yazdığı üzere bu ürün bizlere parlaklık, yumuşaklık ve bakım vaad ediyor. 150 mL'lik bir ürün, her kullanımda 1-2 damla harcadığımızı düşünürsek çok uzun süre gidecek gibi görünüyor ki daha önce başka markaların da bu boyutlardaki bakım yağlarını kullanmıştım ve gerçekten aylarca yetmişti. Şeffaf, kıvamı biraz yoğun. Kokusuysa beni fazlasıyla rahatsız etti ancak saça sürülünce nedense şampuanın kokusuyla karıştığından mıdır bilmem, mükemmel kokuyor!


Ürünün arkasında içeriğindeki özel aktif maddelerle saç telini bakım yaparak koruduğu, parlaklık ve yumuşaklık kazandırdığı yazıyor. Avcumuza birkaç damla alıp nemli saça uygulanıyor diğer tüm saç bakım serumlarında olduğu gibi. Öncelikle şunu söylemeliyim ki evet, gerçekten saçlarım yumuşacık oluyor. Parlaklık ise, benim fazlaca kimyasal işlem görmüş, süpürge çalısı gibi saçlarımda pek farkedemedim açıkçası. İlk resimde gördüğünüz üzere saçımın elektriklenip kabarmasını, tel tel uçuşmasını büyük ölçüde önlüyor evet, o konuda başarılı. Parlaklık ta, eh işte, yorumu size bırakıyorum fotoğrafa bakarak kendiniz karar verin en iyisi :)

Bakıma gelince... Bir aydan uzun bir süredir kullanmama ve düzleştirici, maşa gibi şekilllendiricileri çok nadir kullanmama rağmen her duştan sonra saçlarım yine aynı, yine elektrikleniyor, kabarıyor. Ürün, o yıpranmış görüntüyü sadece bir dahaki yıkamaya kadar hallediyor anlayacağınız. Etkisi anlık yani. Ertesi gün sabah uyanıp saçlarımı taradığımda, ahşap tarak kullanmama rağmen saçlarım yine uçuş uçuş. Yani bakım, onarım adına vaatleri çok ta yerine getiriyor diyemeyeceğim.

İçeriğinde ise malesef ki paraben ve silikon mevcut. Kötü kokusu ve bakım yapmıyor oluşunu da eklersek, benim şahsen gidip te almayacağım bir ürün malesef kendisi. Saçımı ağırlaştırmadan elektriklenmeyi önleyişini seviyorum sadece, ama bunu da piyasadaki tüm saç bakım serumları yapmıyor mu zaten?

Ayrıca ürün oldukça yanıcı ve tamamen kuruyana kadar her türlü ısıdan (saç kurutma makinesi, saç şekillendiriciler, sigara vs.) uzak durmanız gerekiyor. Bu da benim için küçük bir eksi oldu çünkü saçlarım nemliyken bu tarz ürünleri uygulayıp, biraz sonra hafifçe saçlarını kurutan birisi olarak bu üründen sonra oldukça uzun bir süre beklemek zorunda kalıyorum.

Ürün hakkında diyeceklerim bu kadar efenim... Aranızda deneyen, memnun kalan, kalmayan var mı? Benimle paylaşır mısınız?

Hoşçakalın!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder