Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

4 Haziran 2014

NOTD #15 | Rimmel London Salon Pro 237 Soul Session

Günaydınlar!

Notd yazısı yazmayalı ne uzun zaman olmuş... Sınavlarımdan dolayı ilgilenemediğim tırnaklarıma biraz renk katmak lazım. Rimmel'in Soul Session isimli ojesini tesadüfen internette gördüm ve bayıldım! Bu tarz pembe tonlu nude'lara taktım son zamanlarda zaten kafayı. 


Sizce de harika değil mi? İlk görüşte aşk bizimkisi. Fellik fellik aradım bütün Watsons'ları, hatta arkadaşım İstanbul'a gitmişti ona ada arattırdım, yok yok! Hiç bir yerde bulamadık. En sonunda geçenlerde öylesine bakınırken çıkıverdi karşıma, kaptım tabi hemen :)


Bu güneş ışığı altındaki görüntüsü. 


Çok çok güzel değil mi? Salon Pro ojelere zaten hepimiz hayranız, geniş fırçası çok rahat sürüş sağlıyor ve gayet hızlı kuruyor. Bu top coat üzerine 2 kat sürülmüş hali. Tek kalın katta da opaklık sağlayabilirsiniz ama ben iki ince kat sürdüm ve rengi daha iyi çıktı ortaya.


Kalıcılığı da gayet iyi. Neredeyse 4-5 gün tırnaklarımda durdu ve uçlardan çok az soyulmaya başlamıştı da öyle sildim :)


Görüntüsü Flormar'ın Jelly Look serisi gibi parlak bitişli. İçinde sim, sedef barındırmayan, oldukça doğal bir renk ve çok zarif duruyor.


Ayrıca Rimmel Colour Rush rujlardan Drive Me Nude rengiyle de nasıl uyum sağladığına bakar mısınız? Bayıldım! Aslında tam sonbahar ojesi ama, benim bu yaz sıkça kullanacağım kesin. Uzun zamandır ilk defa bir ojeyi bu kadar beğenerek aldım diyebilirim.

Diyeceğim odur ki, bu ojeyi alın efenim! 
Hoşçakalın!







4 yorum:

  1. Harika duruyo! Bence su anki havalara da uymus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle, tam bu havaların rengi :) benim de en favori ojem oldu kendisi :)

      Sil
  2. Ojenin güzelliğinden çok ellerinin güzelliği dikkatimi çekti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy çok teşekkür ederim canımm bakan gözlerin güzelliği :)

      Sil