Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

7 Haziran 2014

NOTD #16 | Catherine Arley Silky Touch 78

Merhabalar!

Tırnaklar Rimmel Nail Nurse 14 gün bakımı sayesinde kırılmadan, sağlıklı bir şekilde uzamaya başladığına göre, artık bol bol NOTD yazısı görebilirsiniz :) Tırnak bakımım hakkında da ayrıntılı bir yazı gelecek, biraz daha uzasınlar da :)

Bugün, blogger etkinliğimizde Catherine Arley tarafından gönderilen ojelerden en beğendiğimi göstermek istedim sizlere. İsim filan yok, sadece numarası var, Catherine Arley Silky Touch 78 numara.


Hazır havalar da bozuk atıyorken, bu tarz koyu ojelerimi son kez süreyim diyorum. Malum, bütün kış çaral çural tırnaklarım yüzünden gönlümce oje süremedim.. Catherine Arley'in gönderdiği paketten 4 adet oje çıktı ve ilk gözüme çarpan 78 numara oldu, bildiğimiz bordodan ziyade çok hafif morumsu pırıltılar içeriyor.


Bu fotoğrafta ne demek istediğimi daha iyi anlayabilirsiniz. Morumsu-koyu pembemsi mikro ışıltılar açıkça görünüyor sanırım.


Oje hipoalerjenikmiş üzerinde yazdığı üzere. Yapısı normal, fırçası ince. Oysa ben kalın fırçaları çok daha fazla seviyorum sürüş kolaylığı açısından. Tek katta yeterince opak değil malesef, yapısı oldukça ince olduğundan iki kat daha koyu, daha şık duruyor. İki katta bile %100 opaklık sağlıyor diyemem sizin de fotoğraflardan göreceğiniz üzere.


 Parlak bir bitişi var. Kalıcılığı fena değil, öyle hemen ertesi günü soyulma yapmadı en azından. Renk filan her şey çok iyi de, tek sorun kuruma hızı. Malesef çok yavaş kuruyor :( Hele ki top coat üzerine iki kat sürdüysem, saatler sonra bile en ufak bir darbede hemen bozuluyor ki bu da çok sinir bozucu. 


 Kısaca rengine, tırnaklarımdaki duruşuna bayılsam da kuruma hızı yüzünden birazcık kırdım notunu bu ojenin. Yine de uzaktan bakıldığında bordo algısı yaratan fakat yakından morumsu ışıltıları fark edilen bu cici oje en favori sonbahar-kış renklerimden biri olabilir.

Catherine Arley ojelerinin renk skalası oldukça geniş, fiyatları da çok uygun. İncelemek isterseniz sizi şuraya alalım.

Beğendiniz mi :)



4 yorum:

  1. En en en sevdiğim tonlar bordo olsun benim olsun çok yakışmış canım:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :) Blogunuzu severek takip ediyorum. Sizi de kendi bloguma beklerim - destek için siteme katılmanız beni çok mutlu eder http://nurundelidolublogu.blogspot.com.tr/ :)

    YanıtlaSil