Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

21 Haziran 2014

NOTD #17 | Flormar Jelly Look Salmon Pink

Merhabalar!

Bu ojeyi çok daha önce almış olmak, çok daha önce sürmüş olmak, çok daha önce yazmış olmak isterdim. Çünkü ilk gördüğüm andan beri rengine ve cilalanmışçasına parlak görüntüsüne aşığım ve bir çok yerde aramama rağmen bulamadım. En son Bursa'ya yeni açılan Cosmo & Care'den aldım ve sınavlarım biter bitmez hemen sürdüm. Ne diyebilirim ki, bayıldım!


Şu güzelliğe bakın.. Salmon Pink, daha doğrusu Jelly Look serisindeki ojelerin hiç birisi sim, sedef, ışıltı içermiyor, adından da anlaşılacağı üzere jelimsi, parlak bir bitişi var. Tam tamına bir yaz rengi, bronz eldeki güzelliğini hayal bile edemiyorum. 


Fırçası geniş, kıvamı yerinde, sürümü kolay. Hatta biraz yoğun kıvamlı gibi geldi bana, benden birkaç gün önce annem sürmüştü, açıldığı için sakızlanmış olabilir diye de düşünüyorum. Top coat üzerine 2 kat sürdüm, bu yüzden biraz uzun sürdü kuruması ama öyle çok ta zor kurumadı. Bu yüzden minik parmak izlerim görülüyor ojenin üzerinde. Örtücülüğü ortanın biraz üstünde, top coat üzerine kalınca sürerseniz tek katta bile opaklığı yetebiliyor.


Yüzük parmağımda Essence'in Special Effect ojelerinden Jewel Effect var, kürdanla tek tek dizdim o pulları :) Ojelerin jelimsi, parlak görüntüsü gerçekten beni benden aldı, tabi üzerinden 2 gün geçip biraz biraz oje bozulmaya başlayınca ilk andaki gibi cilalamışçasına parlak gelmiyor gözüme ama yine de baka baka doyamıyorum tırnaklarıma :)

Flormar son zamanlarda çok iyi işler çıkarmaya başladı, oje koleksiyonlarına bayılıyorum. Bu serinin Turquoise Green rengini de aldım, sürmek için sabırsızlanıyorum, hatta gidip o bebek mavisini de alacağım :) Ama Salmon Pink bir başka, bu yaz tırnaklarımdan çıkmayacak gibi görünüyor.

Beğendiniz mi :)




4 yorum:

  1. Jel görünümlü ojeler çıktığından beri diğerleri kötü gelir oldu :) Yapısı ve duruşu zaten çok hoş;ama renk de mükemmelmiş.Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum :D teşekkürler!

      Sil
  2. Rengin güzelliği <3 Mutlaka almam lazım bunu çok beğeniyorum. Sana da çok yakışmış. Yüzük parmağına da bayıldım! Güle güle kullan ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harika değil mi :) teşekkür ederim canımm, bence de bulduğun yerde kap! :)

      Sil