Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

20 Haziran 2014

NYC Applelicious Glossy Lip Balm

Günaydınnn!
Haftanın en sevilen gününde şeker gibi, şipşirin, mis kokulu bir ürünü konuk etmek istedim bloguma. Watsons'ın yakın zamanda ülkemize getirip bizlere ulaştırdığı NYC Applelicious Glossy Lip Balm. 


Bendeki rengi Garnet Gala. Her zamanki pembelerdense biraz daha bronz duran, metalik yansımalar içeren bu rengi tercih ettim. Bu şirin lip balmları internette görmüş, Instagram hesabımda paylaşmış ve Watsons'ın bıraktığı yorumla yakında geleceğini öğrenmiştim, gelir gelmez hemen koşup aldım tabi. Gerek pembe ambalajı, gerek elma şekli gerekse 5-6 liralık uygun fiyatı hepimizin gönlünü çaldı :)



Ortasındaki elma uçuk pembe bir renkteyken, kendisi bronz ışıltılar içeren, pembeden ziyade mora çalan hoş bir renge sahip. Ürün 3,5 gram, ortalama ruj ve lip balmlara nazaran biraz kalın, ambalajı sağlam, çantada kapağı filan çıkmıyor mesela, gayet sıkı. Kokusu şeker gibi, çok tatlı ve biraz yoğun, ben rahatsız olmadım ama belki bazılarına ağır gelebilir.



Yapısı biraz yoğun, öyle yağ gibi dudağınızda kayıyor diyemem, özellikle bu renk için konuşuyorum. Çünkü oldukça bol simler ve ışıltılar sürerken hafiften hissediliyor ve eğer dudaklar problemliyse kuruluk ve çatlaklara dolabiliyor. İşte bu şekilde bronz-pembe belli belirsiz bir ışıltı bırakıyor dudakta, ben sevdim!



İşte iki farklı açıdan dudaktaki duruşu. Çok nemli gibi görünse de gerçekte pek te öyle nemlendiriciliği filan yok. 



Dudakta öyle disko topu gibi aşırı ışıltılı durmuyor, gayet doğal bir şekilde hafifçe renklendiriyor. Özellikle yazın bronzlaşan tende bronz ışıltılar çok güzel duracak diye düşünüyorum. Siz denediniz mi, sevdiniz mi?

NYC markasını Watsons'larda bulabilir, bu şirin lip balmlara 5-6 lira civarında sahip olabilirsiniz. Sevgiler!





2 yorum:

  1. Sanırım dudaklarının kendi doğal rengi de çok güzel =) İnanılmaz doğal ve hoş gözüküyor ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) aslında dudaklarım kansız olduğumdan dolayı çok renksizdir ama teşekkür ederim :) lip balmın duruşu gerçekten çok tatlı :)

      Sil