Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

23 Haziran 2014

Oriflame The One Volume Blast Mascara

Merhabalar!

Oriflame'in The One serisi büyük yankı uyandırdı. Bize de bir etkinliğimizde serinin bir kaç ürünü hediye edilmişti. Bu yazımda rimelinden bahsetmek istiyorum.


8 mL'lik, siyah, fırçası plastik bir rimel. Benim en sevdiğimden, çünkü ben kıl fırçalarla hiç anlaşamıyorum. Adından da anlaşılacağı gibi rimelimizin özelliği hacim veriyor olması.


 Bu şekilde ince, uzun fırçaya sahip. Fırçayı tüpten çıkarırken üstünde hiç topak, fazladan rimel kalmıyor, bu da topaklanmadan güzel bir sürüş sağlıyor. Bir aydan uzun süredir kullanmama rağmen, hatta yaklaşık 2 aydır, henüz bir kuruma vb. gözlemlemedim yapısında. 


Burada 2 kat bolca uygulanmış halini görmektesiniz. Tek tek tarayıp ayırması, uzatması, topaklanmaması, ağırlık yapmaması çok güzel ancak rimele adını veren o "hacim" pek te söz konusu değil. Kirpiklerim zayıf görünmeye devam ediyor.


Günlük kullanım için, örneğin okula giderken filan fena değil. Gözlerimi yorgun görünümden uzaklaştırıyor en azından, hafifçe belirginleştiriyor. Sadece bunu sürüp spora gidiyorum mesela, o kadar koşturup hoplayıp zıplayıp terlememe rağmen 2 saatin sonunda hala dökülmeden kalabiliyor, ama 4-5 saatin sonunda feci halde dökülmüş, hatta alt kirpiklerimde hiç kalmamış oluyor. 

Bir rimelden beklentiniz kirpiklerinizi tararcasına tek tek ayırması ve uzatmasıysa, sizin için biçilmiş kaftan olabilir, ancak çokça kirpiğim varmış gibi hacim versin, dolgunlaştırsın derseniz o noktada pek te beklentinizi karşılayamayabilir. Katalogta 12.90 liraya kadar inebiliyor, beğendiyseniz kaçırmayın.

Hoşçakalın!





1 yorum: