Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

18 Haziran 2014

Real Techniques Expert Face Brush

Herkese merhaba!

Blogumun bugünkü konuğu Real Techniques marka fırçalardan belki en sevileni, en merak edileni, bazılarınca en başarılı bulunanı, Sam Chapman başta olmak üzere birçok bayanın rüya fırçası Expert Face Brush!


Ben de ilk olarak Expert Face ve Blush Brush edinmek istiyordum ancak bazı sebeplerden dolayı Expert Face en son sahip olduğum RT fırça. Pişman mıyım, pek değil çünkü ilk olarak aldığım Core Collection'daki Buffing Brush ile aralarında aman aman bir fark yok aslında. Buffing Brush ta likit ürünleri (fondöten, bb ve cc kremler vs.) gayet iyi uyguluyor, aynen Expert Face Brush gibi.


Ben kendisini daha büyük bekliyordum açıkçası, küçümencik bir şeymiş bu :) Fırçanın sapı Core Collection'daki fırçalar gibi dümdüz inmiyor, biraz şekilli gördüğünüz gibi. Bu durum tutuş veya uygulama sırasında bir fark yaratmıyor. 


Bu fırça hakkında tüm yüz makyajımızı tek bir fırçayla tamamlayabileceğimiz söyleniyor. Makyaj bazı, fondöten, krem allık... Hepsi için biçilmiş kaftan. Kılları tüm RT fırçalarda olduğu gibi makineyle değil el ile tek tek kesilmiş, sentetik ve taklondan, yani antibakteriyel, gayet sık, bu sayede likit ürünleri öyle kolay kolay yutmuyor, çizgi çizgi fırça izi bırakmadan homojen bir uygulama sağlıyor. Ve tabi ki her zamanki gibi yumuşacık!


Yapısı itibariyle ne tam olarak yuvarlak, ne de tam olarak oval. Bu da burun kenarı gibi kıvrımlarda Buffing Brush'tan bi tık daha kolay uygulama sağlıyor. Buyrun kıl yapısının ne kadar tok olduğunu kendiniz görün :) Likit ürünleri parmağımın ucuyla yüzümün bir kaç noktasına uygulayıp, Expert Face Brush ile "pıt pıt" tampon hareketlerle dağıtıyorum. Aynı şekilde krem allıklarımı uygularken de çok başarılı, daha da parmaklarımla krem allık uygulamam sanırım :)


Çok da fazla bir şey söylemeye gerek yok sanırım, çok fazla yazılıp çizildi. Herkes gibi ben de sevdim, Watsons'tan 25 liraya aldım. Tavsiye ederim, henüz bir RT fırçaya sahip değilseniz veya cilt makyajına yeni yeni başlayıp en güzel sonucu alacak fırçayı arıyorsanız, Expert Face iyi bir başlangıç olacaktır. 

Hoşçakalın!






4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. kesinlikle birçok kişinin en sevdiği fırçası :)

      Sil
  2. Almayı düşündüğüm fırçalardan :) Ben kısa süre içinde alıp blogumda yorumlayacağım. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, bence de bir an önce almalısın :)

      Sil