Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

3 Haziran 2014

Rimmel London Wake Me Up Concealer

Herkese merhaba!

Daha yeni çıkmış sayılan bir ürünü inceledim bugün sizler için. Rimmel Wake Me Up kapatıcının Türkiye'ye gelmesini çok bekledik, genellikle sevildi ama sevmeyenler de olmadı değil. Benim görüşlerime gelecek olursak eğer, ben sevdim!


Bendeki renk 010 Ivory, yani en açık rengi. Zaten ben göz altlarımı ten rengimden bir-iki ton açık kullanmayı seviyorum. O yüzden kapatıcılarımı hep açık renklerde seçiyorum.


Öncelikle, göz altı torbalarım yok, tam aksine derin göz altı çukurlarım ve mor halkalarım var. Bu da beni çok yorgun, çökmüş bir görüntüye maruz bırakıyor. Hele ki sınav zamanları az uykudan dolayı bu durum çok daha belirgin hale geliyor ve kapatıcı kullanmak benim için kaçınılmaz bir hal alıyor. Şimdiye kadar hep stick kapatıcı kullandığım için midir bilmem, bu ürünün kıvamı bana oldukça sıvı ve ince geldi. Ama kesinlikle stick kapatıcıdan çok daha rahat bir uygulama sağlıyor. RT Deluxe Crease Brush ile kolaylıkla uyguluyorum, stick kapatıcıyı ise dağıtmak isterken göz altlarımdaki o ince deriyi çekiştirip duruyordum ki bu hiç te iyi bir şey değil.


İşte bu şekilde yapısı, oldukça ince, yağsız ve mat. Fırçasıyla göz altlarıma uygularken verdiği serinlik hissi hoşuma gidiyor. İster parmağımla, ister fırçayla olsun çok kolay yediriliyor ve ciltle bütünleşiyor. Duruşu inanılmaz doğal, göz altlarımda bir ürün olduğu kesinlikle anlaşılmıyor. Saatler sonra bile göz altı çizgilerinde birikme yapmıyor, özellikle dikkat ettim. Ayrıca kalıcılığı da fena değil, gece makyajımı silerken pamukta kalıntılarına rastlıyorum :) 


Kapatıcılığına gelirsek, mükemmel değil ama ben sevdim. Buyrun işte fark. İki resim de aynı yerde, birkaç dakika arayla çekildi. Fotoğrafın açısından mıdır bilmiyorum ama sağ resim biraz daha sarımstrak çıksa da, yine de göz altı morluklarımdaki bariz fark görülebiliyor bence. Özel günler, geceler için yeterli olmayabilir ama benim günlük yaşantımda, okula gidip gelirken kullandığım çok pratik ve sevdiğim bir ürün oldu. Abartısız bir şekilde beni en doğal görüntüye ulaştırdı, göz altlarım biraz daha sağlıklı görünüyor en azından. Fakat yine de çok sorunlu göz altlarınız varsa size yeterli gelmeyecektir, bir de renk faktörü var tabii, daha koyu tonları doğal olarak daha kapatıcı olabilir.

Özetle benim için yeterli ve hesaplı bir ürün, iyi anlaştık kendisiyle. Bu bitince Rimmel Match Perfection'ı denemek istiyorum, onunla anlaşamazsam şayet yine bunu tercih ederim sanırım. Şimdilik bu kadar, sizin de görüşlerinizi veya varsa sorularınızı almak isterim. 

Hoşçakalın!



6 yorum:

  1. Match Perfection dan hiç memnun kalmadım ben.. Olmayan göz altı morluklarımı ortaya çıkardı resmen. Göz altıma hiçbir şey sürmesem daha iyi duruyor. Almadan önce bir dene derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa gerçekten mi :( bence de deneyeyim madem, başka arayışlar içine gireyim şimdiden.. teşekkürler uyarı için :)

      Sil
  2. Ben de bu kapatıcıyı cok merak ediyorum ama su sıralar goz cevrem cok kuru.Bu kapatıcının da kurttugunu yazanlar olmustu bu yuzden uzak duruyorum. Match Perfection benim en begendigim kapatıcı kesinlikle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya çok beğeniyorlar ya da hiç beğenmiyorlar match perfection'ı, aynı şekilde bunu da... Bu ürün bnm göz çevremde bi kuruluğa sebep olmadı ama işte ciltten cilde çok fark ediyor. Bakalım deneyip göreceğiz :)

      Sil
  3. Ben bu ürünü çok severek kullanıyorum. Normalde Lancome effacerne kullanıyorum yıllardır ancak çok pahalı olduğundan, günlük kullanımda çantamda her zaman bu ürün var. Bitmeye yakın hemen yenisini almaya koşuyorum çünkü 01 rengi çok güzel ve kıvamı çok başarılı. Ayrıca günlük pürüzleri kapatmak için de ideal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de öyle düşünüyorum, çok sorunlu göz altlarına sahip olmayanlar için günlük olarak ideal :)

      Sil