Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

19 Haziran 2014

Son Alışverişler #16 | Gratis/Watsons/Deichmann/Stradivarius/Yves Rocher/D&R

Merhabalar!

Son zamanlarda yoğun sınav dönemimin arasında bölük pörçük te olsa bir kaç alışveriş yapabildim. 


Uzun zamandır merak ettiğim ama bulamadığım iki ojeyi, Flormar Satin Matte Havana ve Jelly Look Salmon Pink, geçenlerde gittiğimiz Cosmo & Care mağazasında bulunca aldım. Hatırlarsanız Cosmo & Care mağazası Bursa'ya yeni açılmıştı ve biz de keşfetmeye gitmiştik, yazısı için TIK TIK. Ojelerin de yazıları çok yakında gelecek :)


İlk baş almayı düşündüğüm Real Techniques Expert Face Brush'ı, bir Watsons alışverişi sırasında en son olarak aldım ve RT aileme dahil ettim :) Gratis'ten de uzun zamandır aklımın kaldığı Wet n Wild Just Peachy ruj ve Essence Love Me Cupcake isimli ojeyi aldım. Toni & Guy Sea Salt Sprey de merak ettiklerim arasındaydı, denemek için seyahat boyunu aldım. Diğerleri ihtiyaç :)


Yaz için bu tarz ince, püfür püfür, kolsuz gömleklere bayılıyorum. Geçen yaz bir kaç tane şifon gömlek almıştım, bu kez biraz spor olsun istedim ve Stradivarius'ta görüp bayıldığım bu şirin gömlekleri aldım. Bu yaz karpuz desenine bi ilgiliyim ki sormayın :) Tukanlı olanı da erkek arkadaşım çok beğendi. Seçemedim, ikisini de aldım! Jelly Look ojelerden Turquoise Green de çok gözüme çarpıyordu, bulmuşken onu da alayım dedim ve Watsons'ta uzun zamandır beklediğimiz Baby Lips'leri görünce Cherry Me rengini attım sepete. Yves Rocher'da da küçük bir indirim olduğunu gördüm ve çok beğenilen onarıcı yağı denemek istedim. Son olarak yaz için taşlı, şık ama rahat sandaletler arayışındaydım ve her beğendiğime erkek arkadaşım burun kıvırıyordu, bunu o da çok sevdi ve ben de görür görmez bayıldığım için aldım gitti :) Deichmann'dan.


Anladım ki ben roll-on insanı değilim. Sprey deodorantlar 1-2 haftada bitiyor, hiç ekonomik olmuyor diye Nivea'nın roll-on'unu deneyeyim dedim ama hiç memnun kalmadım, zerre kadar korumuyor, ter kokusunu önlemiyor, beni çoğu kez zor durumda bırakıyordu. Başlarım böyle işe dedim ve yıllardır vazgeçmediğim pudralı ve pudrasız favori iki deodorantımı Watsons'tan indirim kuponundan yararlanarak %20 indirimle aldım :)


Ve son olarak dün akşam küçük bi Watsons, Gratis ve D&R kaçamağı yaptım ve bu cicileri aldım. Uzun zamandır kullandığım çeşit çeşit bitkisel şampuanların hiçbiriyle anlaşamadı saçlarım Fruitkicks'le anlaştığı kadar. Aslında kuru saçlar için olan mavi kutuyu alacaktım her zamanki gibi ama Watsons'lar artık Down Under ürünlerinin satışını kaldırıyormuş ve elindeki ürünleri bitirmeye çalışıyormuş, dün akşam bizzat görevli kızdan öğrendim. Son bir kaç tane kalan hacimlendirici şampuandan aldım ben de. Essence Express Dry Drops oje kurutucu damlayı da uzun zamandır arıyordum, dün akşam Gratis'te bulunca hemen aldım, umarım işe yarıyordur. Ve son olarak şu meşhur "blogger defteri"nden ben de aldım :D Kendime ait ajanda tarzında pembemsi bi defter ararken bir çok blogger arkadaşımda görünce bayıldım, özellikle üzerindeki yazısına :) Ve D&R'dan aldım.

İşte son zamanlarda yaptığım minik alışverişler bu şekildeydi, peki siz neler aldınız son günlerde?

Sevgiler!





2 yorum:

  1. Güle güle kullan canım. Hepsi çok güzeller :) Gömleklere bayıldım ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, ben de çok beğenerek aldım :)

      Sil