Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

1 Haziran 2014

Summer Wishlist

Herkese iyi akşamlar!

Yazın ilk gününü böylesi yağmurlu, gök gürültülü bir havayla karşılamış olsak ta, sonuçta tatile çok az zaman kaldı ve ben bu yaz için wishlist'imi hazırladım bile!


Öncelikle ben bu yaz, bütün senenin, sınavların, arkamda bıraktığım insanların sinirini, stresini atabileceğim 4-5 günlük bir tatil istiyorum. Bol bol bronzlaşabileceğim, akşamları gezip alışveriş yapabileceğim, eğlenceli mekanlara gidebileceğim bir tatil. Özellikle Çesme tarafları olursa iyi olur :)


Gidebildiğim bütün konserlere gidip, sesim kısılana dek şarkı söylemek, arkadaşlarımla bağrıp çağrıp dans etmek, stres atmak istiyorum...


Aklımda olan tüm kitapları okumak, izleyemediğim tüm filmleri izlemek istiyorum...


Kim bilir, belki yıllardır hayalini kurduğum Burberry gözlüğe bu yaz sahip olurum...


Ben bu yaz, dünyadaki tüm taşlı ve boncuklu sandaletler benim olsun istiyorum!


 Bir sürü pastel renkte oje ve ruj almak, bütün yaz rengarenk tırnaklarla dolaşmak istiyorum!


Nike'tan şu tarz bir yüzücü mayosu almak istiyorum.


Çiçekli her ne varsa istiyorum!

Çeşit çeşit şortlar, rengarenk kombinler istiyorum ben bu yaz!

Peki siz neler istiyorsunuz :)
Hoşçakalın!








4 yorum:

  1. herşeyden önce kesinlikle ve kesinlikle sandalet istiyorummmmmmm:D senin listedeki beyaza da bayıdım bu arada:)
    http://sansaafashion.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben deee bu yaz düz tabanlı rahat ve şık sandaletler istiyorum :) umarım bulabiliriz benzerlerini :)

      Sil
  2. umarım tüm isteklerin gerçekleşir.Ben evrene sesleniyorum kpss sınavımın güzel geçmesini ve iyi bir puan alıp atanmak istiyorum,kıbrısa gidip güzel bir tatil yapmak istiyorum,çanta,babet,sandalet,takı,etek,elbise,...... bu liste uzarda uzar benim isteklerim hiç bitmez :))) herşeyden önemlisi stresli geçen bir kaç aydan sonra sessizlik istiyorum çokmu şey istiyorum acaba :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım hepimizin isteleri gerçekleşir :) herşeyden önce sağlık mutluluk huzur ve başarı tabi ki, diğerleri teferruat...

      Sil