Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

2 Haziran 2014

The Balm Çekilişi Kazandım!

Günaydınnn!

Instagram hesabımı takip edenler bilir, geçen hafta çok harika bir çekiliş kazandım. Genelde önüme çıkan her çekilişe katılmıyorum, merak ettiğim, alıp denemek istediğim ürünler varsa eğer katılıyorum. Bursa'da Gratis olmamasından dolayı yıllar yılı The Balm, Essence gibi markaların varlıklarından bile bihaber yaşadım, bloglarda okuyup öğrenmeye başladıkça The Balm'ın harika ambalajları öncelikli olmak üzere kalitesi ve hakkındaki güzel yorumlar beni çok heyecanlandırır oldu. Belli başlı birkaç ürününü gerek İstanbul'daki, gerekse Sakarya'daki arkadaşlarıma aldırabildim ama kendim indirim zamanlarını yakalayıp gönlümce alışveriş yapamadım tabi hiç bir zaman. Sonunda sesimiz duyuldu, Bursa'ya da Gratis açıldı ama ben Anneler Günü indirimini çok yoğun geçen sınavlarım yüzünden kaçırdım ve yine hiç bir şey alamadım. Günler böyle bir dahaki indirimde alacaklarımı planlamakla geçip giderken, bir yandan da Instagram çekilişlerine katılıyordum, ama öylesine, umutsuzca, çıkacağını hiç aklımın ucuna bile getirmeden...

Vee, geçen gece sınavlarımdan dolayı çok bıkkın ve sıkkın olduğum bir anda, sevgili Nesneslis'in Instagram çekilişini kazandığımı öğrenmemle evin için hoplayıp zıplayıp deli gibi çığlık atmam bir oldu! The Balm'dan koskoca bir paket kazanmıştım, evet! En merak ettiklerim, en istediklerim, indirim zamanlarını bekleyip bir türlü ulaşamadığım ürünlerin hepsi bir arada!


Herkesi gözdesi, rengarenk, eğlenceli Balmjovi palet, İstanbul'daki hiç bir indirimde arkadaşlarımın bulamadığı Mary Lou Manizer ve yeni çıkan kardeşi Cindy Lou Manizer aydınlatıcılar, en sevilen göz far bazı Put A Lid On It ve yine Bursa'da olmayan bir mağaza olan H&M'den nude tonlarda ikili harika Duo Lipgloss! Bunların hepsi bir arada, aynı anda benim oldu! Sınav stresiydi bilmem neydi unuttum bi anda herşeyi :D Erkek arkadaşımı aradım, "Ne olduğuna asla inanamazsın!" diye, o kadar çok korkmuş ki birine bir şey oldu diye :D Siz düşünün heyecanımı :)

Sevgili Nesneslis'e yaptığı birbirinden harika çekilişler için, tatlılığı ve nazikliği için, bir günde elime sağ salim ulaşmasını sağlayan hızı ve özenli paketlemesi için tekrar teşekkür ederim. Bu benim kazandığım ikinci çekilişim, geçen sene de sevgili Francescala'dan yine The Balm Nude'tude palet kazanmıştım, o ise benim ilk The Balm ürünümdü, şansım hep en çok istediğimden yana :)

En kısa zamanda hepsini tek tek yazacağım, yaptığım makyaj örneklerini sizlerle paylaşacağım, takipte kalın :)

Hoşçakalın!



8 yorum:

  1. Tatlim guzel gunleree kullan. Ah bir de ben sansli olabilsemm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canımm, ben de öyle diyordum bazen saatine denk geliyor :)

      Sil
  2. gerçekten muhteşem hediyeler kazanmışsın canım güle güle kullan:)
    http://sansaafashion.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. İnanılmaaaz şanslıymışsın :) Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen çok şanslı anıma denk gelmiş :) teşekkürler :)

      Sil
  4. hediyelerini iyi günlerde kullan çok ciciler :))) zamanlaması çok güzel bir hediye olmuş güzel günlerde kullan..the balm ürünleri paketleri çok değişik dikkat çekici ama fiyatları keşke biraz daha uygun olsa..

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederimm evet aynen her konuda cuk oturdu yani bu çekiliş :) evet keşke bi tık daha uygun olsaydı da indirim koşturma zorunda kalmasaydık :)

    YanıtlaSil